• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Samsung Odyssey G7 27" (Gigantti), 399 €

Liittynyt
10.12.2021
Viestejä
23
En tiedä mitä muut on mieltä, mutta tuntuu että tämä kyseinen näyttö on aika paljon alessa. Onko jollakin ajossa tätä?
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 926
En tiedä mitä muut on mieltä, mutta tuntuu että tämä kyseinen näyttö on aika paljon alessa. Onko jollakin ajossa tätä?
Päälle vuoden ollut ajossa. Itse olen ollut ainakin erittäin tyytyväinen. Kuva on kalibroinnin jälkeen erinomainen ja pelikäytössä 240 Hz taajuus on oikein kiva. Ainoa ongelma mitä tullut vastaan on scan lines "ominaisuus". Eli tietyllä kuvalla tulee paksut vaakaviivat näkyviin. Tosin tuota ei onneksi näy kun joissain harvoissa tilanteissa. Joitain myös saattaa haitata 1000R kaarevuus, tosin itse totuin tuohon parissa päivässä ja pois en enää vaihtaisi :tup:

Jalka meni kanssa heti vaihtoon, tuo mukana tullut harakanvarvas on järjettömän kokoinen.

Täällä laajempi revikka jos kiinnostaa: Samsung Odyssey G7 27" C27G75T - TFTCentral

Jos tuon nyt sattuu ostamaan, niin sisälle kannattaa sitten ajaa ensimmäisenä uusin firmware.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
23
Mulla on ollut tuo näyttö käytössä puolitoista vuotta ja olen tykännyt. Ainut asia mikä saattaa jotain haitata on tuo kaarevuus.
Ostin nyt Gigantin tarjouksesta toisen ja on näytön ulkonäköön tullut muutoksia ja samoin myös pakkaukseen. Tiedän tänään illalla paremmin kuinka vertautuu tohon vanhempaan näyttöön.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 649
Viestejä
4 197 325
Jäsenet
70 761
Uusin jäsen
aksl

Hinta.fi

Ylös Bottom