• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung JetBot+ robotti-imuri 379€

Liittynyt
13.12.2018
Viestejä
88
Tuote: Samsung JetBot+ robotti-imuri
Tarjoushinta: 379€
Normaalihinta: 749€
Kauppa: samsung.com
Voimassa: ?
Linkki: Jet Bot+ Blue | Samsung Suomi
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Samsung JetBot+ Satin Blue -värisenä näyttäisi olevan ~puoleen hintaan normaalista. Telia ja Elisa näyttää myyvän tätä normihintaan (valkoisena versiona tosin), en löytänyt pikaisella googlettelulla tähän alennushintaan muualta. Myöskin plussaton Satin Blue JetBot vastaavassa tarjouksessa (549€ -> 279€). Itse jätän tämän välistä kun ei näytä kunnolla pelittävän Home assistentin kanssa, mutta jos se ei ole ongelma niin ehkä alennushintaan kolahtaa jollekin.
 
Kiinnostaisi myös miten tämä vertautuu roborockiin, ja väistääkö lattialla lojuvat tavarat.
 
Members appista sai myös 80 euron alennuskoodin yli 400 euron tilaukselle. Pistin tilaukseen pari paketti pölypusseja jotta tilausraja ylittyi ja loppulaskuksi tuli 337 euroa ja itse imurille hintaa 306 euroa. :tup:
Onko tämä appi vissiin vain samsungin luureille?
 
Käyttökokemukset kiinnostaisi minuakin, onko tämä jotenkin rampautettu jos ei ole mukana samsungin ekosysteemissä mukana? ts. onko softat ihan tavalliselle androidille ja pärjääkö ilman SmartThingsiä?
 
Ei ole omakohtaisia käyttökokemuksia, mutta pari huomiota. Tässä ei ole tukea monikerroksiselle talolle, eikä moppausta. Näiden takia Roborock S5 Max saa vielä jatkaa siivouksiaan tässä taloudessa. :D
 
Näissä Samsungin tuotteissa muutenkin kannattaa huomioida, että OVH:t on aina täysin hatusta vedettyjä. Esimerkiksi juuri julkaistuja puhelimia ja tabletteja saa jatkuvasti hyvillä alennusprosenteilla kampanjoista tai suoraan Samsungin kaupasta.

Esim. hintaseurannan perusteella tuon pelkän JetBot:in normaalihinta on noin 350€ tai hieman alle. Eli 279€ ei ole mikään supertarjous.
 
Members appista sai myös 80 euron alennuskoodin yli 400 euron tilaukselle. Pistin tilaukseen pari paketti pölypusseja jotta tilausraja ylittyi ja loppulaskuksi tuli 337 euroa ja itse imurille hintaa 306 euroa. :tup:
Vaatiko tämä jotain ylimääräistä kikkailua? Virheellistä koodia herjaa itselle vaikka appista sujuvasti löytyi.
 
Onko tämä appi vissiin vain samsungin luureille?
Samsungin luureissa esiasennettuna, mutta saa ladattua Galaxy Storesta. En tiedä onko koodi tarjolla kaikille.

Vaatiko tämä jotain ylimääräistä kikkailua? Virheellistä koodia herjaa itselle vaikka appista sujuvasti löytyi.
Ei vaatinut mitää ylimääräistä. Antoi laittaa koodin kun ostoskorin arvo oli yli 400 euroa.

Tosin noitten koodien kanssa on joskus aikaisemmin erikoisia ongelmia. Minulla oli jokin koodi vuosi sitten mitä en saanut millään toimimaan ja Samsungin aspa ei osannut auttaa.
 
Samsungin luureissa esiasennettuna, mutta saa ladattua Galaxy Storesta. En tiedä onko koodi tarjolla kaikille.


Ei vaatinut mitää ylimääräistä. Antoi laittaa koodin kun ostoskorin arvo oli yli 400 euroa.
Löytyi ihan kirjautumalla. Kiitos vinkistä! Lähti robo ja pölypussit juuri tuohon 337e hintaan.
 
Onko tuossa riippuvainen noista samsungin brändäämistä pusseista vai käykö tuonne ihan marketin geneeriset pussit jatkossa? Itsellä ollut pääosin käytössä pussiton varsi-imuri ja jotenkin oletin robotti-imurienkin olevan pussittomia mk. tuo station.
 
Itsellä menee kyllä koodi sisään, mutta ilmoittaa ettei vaikuta korissa oleviin tuotteisiin. Laitoin tilauksen vetämään laskulla, ja pistän sähköpostilla hyvityspyynnön perässä.
 
Onko tuossa riippuvainen noista samsungin brändäämistä pusseista vai käykö tuonne ihan marketin geneeriset pussit jatkossa? Itsellä ollut pääosin käytössä pussiton varsi-imuri ja jotenkin oletin robotti-imurienkin olevan pussittomia mk. tuo station.
Ainakin Aliexpressillä näyttää olevan kolmannen osapuolen bägejä tilattavissa 10 kpl / 18€. Ihan normi marketista tuohon tyhjennysasemaan tuskin saa pölypussia - voi toki olla, että olen väärässä. Valmistajan mukaan pölypussi vaihdetaan keskimäärin 2-3kk välein, eli pölypussit n. 8-12€ kuluerä vuositasolla jos mennään halvimpien pussien mukaan.
 
30min keskustellut asiakastuen kanssa eikä ne osaa...koodin etsinnässä auttaa
 
Se syy sille, että se koodi ei toimi johtuu itsellä ainakin siitä portaalista minkä kautta olen tilaamassa. Membersin kautta kun ostaa päätyy "Samsung Exclusive" kaupan puolelle, jossa saa myös imurin valkoisena samaan hintaan, mutta koodi ei toimi siellä. Samsungin normaalikaupassa se toimii niin kuin pitääkin, mutta valkoinen väri ei ole valittavissa alennettuun hintaan.

Väännän juuri aspan kanssa asiasta.. on kyllä sellasta touhua, ettei ihan kiitettävää arvosanaa voi tässä kohtaa antaa.
 
Ostettu viime BF ja on käytössä n. 4krt / vko. 2 aikuista pitkälettiä ja kissa talossa. Ollut tosi toimiva ja tekee hyvää jälkeä, ei jää juurikaan jumiin ja pääsee esteistä hyvin ylitse. Tottakai lirumatot ja muut menevät rullalle, mutta itse otan talosta vain yhden maton pois lattialta kun tuo lähtee liikkeelle. Meillä ei kylläkään ole korkeita kynnyksiä tai pitkäkarvaisia mattoja talossa. Teen sellaisen perushuollon about kerran viikossa, eli otan pitkät karvat pois pyörivistä osista jne.

Ei valittamista ja vielä ei ole hajonnut mikään. Minulla ei ole tuota tyhjennysasiaa mikä näin jälkikäteen vähän harmittaa, sillä viimeistään parin siivouskerran jälkeen pitää se käsin tyhjentää.
 
Täytyy myöntää, että ainakin omalle kohdalle sattunut asiakaspalvelija(kolmas, minut ohjattiin kaksi kertaa eteenpäin), olisi oiva lisä meidän poliittiselle kentälle. Kyky olla vastamaatta suoraan kysymyksiin, sekä olla lupaamatta mitään oli lähes taidetta. Huvittavaa oli myös, että kyseinen henkilö koitti valehdella, että kampanjakoodi ei koske tuota Members puolen exclusives puolta(joka on siis vaan eri osio samalla sivustolla), kampanjaehdot kun ovat hyvin selkeät:

1699364602931.png


Kyseinen exclusives osa tuota kauppaa on nimenomaan Samsung Members -jäsenille, johon sovellus sinut ohjaa automaattisesti, kun painat jotakin niistä tarjouslinkeistä sovelluksen sisällä.

Parin tunnin jutustelun jälkeen sain vihdoin lopetettua keskustelun näin:

‎3:31 PM (minä)
Tehdään sitten niin. Eli tilaan tuotteet uudestaan, kun koodi alkaa toimia niin kuin sen pitää, ja siinä tapauksessa peruutan nykyisen tilaukseni. Mikäli se ei ala toimia pyydän myyntiedustajalta jotakin vastaavaa koodia jolla saan tuotteet nykyiseen tilaukseni tarjoushintaan ja toimivalla 80e alennuksella. Ymmärsinkö oikein?

3:32 PM (aspa)
Kyllä, juurikin näin!
Pahoittelut tästä sekaannuksesta.

Ennen näitä viestejä minulle ei luvattu varsinaisesti yhtään mitään, tai annettu mitään takeita siitä, että saisin tilaamani tuotteet myöhemmin nykyisellä tarjoushinnalla ennen tuota viimeistä viestiä.
Suorastaan uskomatonta, että asiaan ei ole mitään muuta ratkaisua. Asiakaspalvelijan kanssa päädyttiin siis ratkaisuun, jossa minulle saatetaan ehtiä toimittaa kyseiset tuotteet ilman tuota 80 euron alennusta, ja siinä tapauksessa palautan kyseiset tuotteet, ja tilaan täsmälleen samat tuotteet uudestaan myyntiedustajan avustuksella samaan tarjoushintaan, ja tuolla 80 euron alennuskoodilla.

Mikäli joku muu haluaa imurinsa tarjoushinnalla ja alekoodilla valkoisena, toivotan onnea yritykselle.

Jos en saisi erityistä nautintoa siitä, kun väännän asioista joissa asiakasta koitetaan kusta silmään, olisin kyllä jättänyt leikin kesken suht. ajoissa.
 
Jes, näköjään yleistä tuo huopaaminen ja soutaminen eikä mitään vastausta saa.
...chattasin myyntiedustajan kanssa ja ei luvannut mitään 80 alennusta kun ovat jo alennuksessa...jne...
 
Minuakin pyydettiin Samsungin sähköpostivastauksessa ottamaan yhteyttä chatin kautta. Näiden kokemusten perusteella en viitsinyt vaivautua! Muistin sitten, että kotoa löytyy myös Samsungin tabletti. Sain sillä Members Appista toisen HAJ-X748-XXXX-XXXX muotoisen koodin, jossa siis viimeiset kahdeksan merkkiä erosi. En tiedä oliko sillä vaikutusta, mutta merkitsin sen appissa myös käytetyksi, ja sen jälkeen tällä toisella koodilla lisäalennuksen saaminen onnistui. Sinisestä mallista tarvikkeineen siis.
 
Kiitos vinkistä, pistetty tilaukseen!
Pakko myöntää että olipa hankalaa tuon edunlunastaminen, kun mobiilisovelluksesta piti koodi hakea, mutta sitten kännykällä ei kirjautuminen ja ostaminen onnistunut, joten hikikarpalot päässä tietokoneella kokeilemaan toimiiko ale koodi enää! 80€ ale toimi ja tilaus meni läpi, ja mukaan tarttui ylimääräisenä pölypussit ja Accessorykit, ettei niitä tarvii enää etsiä. Ja säätöähän tuli koko rahan edestä :)
 
Onko tää 2021 malli vai joku uudempi?

Edellinen on irobot 981; et pitäneekö laittaa eläkkeelle vai onko tässä parempia juttuja? Hintahan on kyllä kohdillaan. Yritän keksiä jotain oikeaa tekosyytä ostaa, kun en oikeasti tarvitse tätä ja en tiedä minne tuon telakan piilottaisi edes.
 
Kuinka hyvin nämä itsestään tyhjentävät mallit toimivat käytännössä? Mietin asiaa jo ihan siitä kulmasta, kun tuntuu, että harjasta joutuu poistamaan kasan hiuksia miltei joka kerta, kun roskasäiliötä tyhjentää. Osaavatko nämä siis jotenkin puhdistaa harjatkin automaattisesti?
 
Tämän tilanneille huomioksi että tänään on ilmaantunut tuotesivuille valkoisen kohdalle "Tarjous: Pölypusseja kaupan päälle". Olin yhteydessä Samsungin aspaan, joka on muuten myötähäpeää aiheuttavan surkea, ja sieltä puolen tunnin setvimisen jälkeen luvattiin että myös sinisen tilanneet saavat nuo ilmaiset pölypussit. Ja ne ovat jo mukana tilauksessa automaagisesti vaikka mitään mainintaa asiasta ei ollut sivuilla, ja vaikka tilauksen teki jo viime viikolla. Kun saatte tilauksen niin huomio.

Kuinka monta ilmaista pussia on kyseessä? Kaksi viiden pakettia, eli 38 euron edestä pölypusseja. :thumbsup:
 
Tänne ei mitään ylimääräisiä pölypusseja tullut. Ainoastaan ne, joista maksoin.
 
Kannattaa kysellä varmaan aspasta niiden perään. Olin jo perumassa omaa tilausta koska ei ollut vielä toimituksessa ja tilaamassa uudestaan. Aspasta sanottiin selvästi että nuo kymmenen ilmaista pussia sisältyy minun sinisen toimitukseen jonka tilasin sunnuntaina.

EDIT: En tiedä sitten johtuuko se siitä että tilaus käsitellään vasta tällä viikolla ja tämän viikon aikana lähtevissä nuo tulee mukaan.
 
Piti se itekki sitten lopulta laittaa. Nyt voi siivouspäivänä olla nopea, kun laittaa toisen robotti-imurin toiseen huoneeseen ja toisen toiseen. Hoitakoot homman. Tai vaikka edellinen roboimuri härskisti autotalliin!

379+19e+19e-80e koodilla tännekin. Kokeilin bonuswayn kautta, vaikka ilmeisesti koodien avulla ei bonuksia enää saa. Telkkarin tilasin ilman bonuswayta samsungilta 10% koodilla; oiskohan siitä bonusway bonarit saanu (noin 80e, jos olisi...).
 
Kummat pölypussit yhteensopivia, vai molemmat?

- VCA-RDB95 Jet Bot Dust Bag (for Jet Bot AI+ / Jet Bot+)

- VCA-ADB90 Clean Station - Dust bags (5 Layered HEPA Filtration System)

Jos kummatkin onko toiset parempia?
 
Vielä olis pari tuntia aikaa päättää ostaisiko. Oliko kellään ketjussa olleilla jotain kokemuksia tästä imurista?
 
Muutaman siivouksen ja erinäisten kokeilujen perusteella vaikuttaa oikein pätevältä. Aivan täysin itsenäisesti en ole vielä saanut koko talon osalta toimimaan, koska talossa on muutama korkeahko kynnys, joiden ylittäminen voi olla Jet Botille haastavaa, rampeista huolimatta.

Ongelma ei ole se, että Jet Bot ei osaisi kiivetä kynnysramppia ylös. Kyse on siitä, että välillä Jet Bot pakittaa takaisin alas vaikka olisi jo noussut kynnyksen päälle. Epäilin putoamisensoreita, ja parannusta tulikin kun peitin nämä teipillä. Erityisesti korkein kynnys (5 cm) aiheuttaa silti yhä välillä ongelmia. Ramppeja optimoimalla ongelma on kuitenkin jo melkein hävinnyt.

Mikäli Jet Bot ylittää kynnyksen vasta useamman yrityksen jälkeen, kynnyksen takana oleva huone jää siivoamatta "esteen" takia. Jos ylittämisestä ei tule mitään, Jet Bot ilmoittaa että siivous oli tässä ja palaa asemalleen.

Tästä huolimatta olen siis kuitenkin ollut tyytyväinen. Navigointi on tarkkaa, siivousjälki on hyvä, no-go-zonet on helppo lisätä ja automaattinen tyhjennys toimii loistavasti.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 768
Viestejä
4 495 643
Jäsenet
74 289
Uusin jäsen
Kaaleppi1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom