• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Samsung Jet 95 Pet varsi-imuri 329e

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
128
Tuote: Samsung Jet 95 Pet -varsi-imuri
Tarjoushinta: 329e
Normaalihinta: 749e
Kauppa: verkkokauppa.com
Voimassa: 14.1.2024?
Linkki: Samsung Jet 95 Pet -varsi-imuri 329,00
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Tästä nimenomaisesta versiosta ei löytynyt oikein revikoita netistä, Jet 90 kuitenkin tuntunut olevan arvostelijoiden suosiossa enkä itse näe specseissä merkittävää eroa. Laitoin kuitenkin tilaukseen kun varsi-imuri ollut pidempään haussa.
 
Liittynyt
15.12.2017
Viestejä
307
Samsungilla on joku kampanja, että kun heiltä suoraa ostaa jonkun varsi-imurin niin saa kaupanpäälle Tab S9 FE -tabletin taikka Jet Bot -robotti-imurin.

edit: se olikin noista kalliimman pään Jet Plus imureista kampanja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
34
En tiedä miksi näistä varsi-imureista sanotaan aina, etteivät ne oikeaa imuria korvaa? Aikoinaan tuli hankittua ”puoleen hintaan” Jet90 ja en kaipaile lainkaan perinteistä imuria. Kevyt, vikkelä, hyvä imuteho ja hyvät suulakkeet. Imuroi kätevästi myös auton. Jos joku on harkinnut varsi-imuria, niin tää tarjous kannattaa kyllä käyttää.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
77
Vaikuttaa hurjan hyvältä tarjoukselta!
75-mallia myytiin tähän n. 300e hintaan BF aikaan, ja pidin sitä kilpailukykyisenä. 75 - 95 malleissa taitaa moottori olla sama, ja ero lähinnä (turhissakin??) lisävarusteissa ja blingissä.

OT: Tietääkö joku näihin sopivia imuriletkuja auton ym siivoamista helpottamaan? Varmuudella en ole itse sellaisia keksinyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 484
En tiedä miksi näistä varsi-imureista sanotaan aina, etteivät ne oikeaa imuria korvaa? Aikoinaan tuli hankittua ”puoleen hintaan” Jet90 ja en kaipaile lainkaan perinteistä imuria. Kevyt, vikkelä, hyvä imuteho ja hyvät suulakkeet. Imuroi kätevästi myös auton. Jos joku on harkinnut varsi-imuria, niin tää tarjous kannattaa kyllä käyttää.
Koitappa imuroida 3min imurointiajalla(linkin samsung) tai meillä olevan 8min (dyson) yli 200 neliöinen lapsi/koiratalous. Neukkukuutiossa ei varmasti muuta tarvitse kuin varsi-akku-imurin, mutta muualla kyllä tarvitsee.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 055
Koitappa imuroida 3min imurointiajalla(linkin samsung) tai meillä olevan 8min (dyson) yli 200 neliöinen lapsi/koiratalous. Neukkukuutiossa ei varmasti muuta tarvitse kuin varsi-akku-imurin, mutta muualla kyllä tarvitsee.
Neukkukuution imurointiin riitti aikanaan hyvin alle 80€:n Boschin varsi-imuri, lahjoitin lopulta eteenpäin kun muutin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 494
OT: Tietääkö joku näihin sopivia imuriletkuja auton ym siivoamista helpottamaan? Varmuudella en ole itse sellaisia keksinyt.
Tuosta esim. yksi varustekitti

Sitten on jokin car kit VCA-HK70 olemassa, mutta saatavuus suomeen melko olematonta. Edit: tämä ei välttämättä olekaan varsi-imureille?
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 063

Näistä oli toises ketjus jo juttua. Vastaava noname-imuri lattiatelineellä noin satasella. Pikaisella testillä olen erittäin tyytyväinen. Yllättävän hiljainen. Akun kestosta ja imurin kestävyydestä en osaa vielä sanoa.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 637
Liittynyt
24.04.2023
Viestejä
31
Hintaan on miltei välttämätöntä lisätä toisen akun hinta, jos meinaa ainoana imurina käyttää. Näin siis jopa 50 neliön kaksiossa.
 
Liittynyt
12.11.2017
Viestejä
353
Koitappa imuroida 3min imurointiajalla(linkin samsung) tai meillä olevan 8min (dyson) yli 200 neliöinen lapsi/koiratalous. Neukkukuutiossa ei varmasti muuta tarvitse kuin varsi-akku-imurin, mutta muualla kyllä tarvitsee.
Tuskin porukka täysillä tällä imuroi (3 min käyttöaika). Peruspölyt lähtenee minimiteholla ja paksummille matoille sitten lisää tehoja. Eniten itseä huvittaa tuo 3,5 tunnin latausaika ja 5 dl pölysäiliö. Itsellä Makitan Akkuimuri Makita DCL281WX13 18V runko syklonivarustus johon olen ollut kyllä tyytyväinen. Maksoin 229€ ja mukana tuli 5 Ah akku. Pikalaturi löytyi jo valmiiksi. 5 Ah akulla imuroi sen 80 m2 neukkukuution pariin kertaan ja tarvittaessa pikalaturilla täyteen 30 minuutissa tai vaihtaa toisen akun lennossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
7
Meillä töissä käytetään noita Makita akku imureita mikä ilman akkua taitaa rautakaupassa maksaa jonkun 50e. Ja aika toimivia on. En ymmärrä miksi pitäisi olla joku pöly valo, pyörivä suulake, tai pieni akku mitä ei voi vaihtaa..
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
21
Sehän siinä varsi imurissa on idea että se on helposti saatavilla. Eikä tarvi kerran vuodessa tehdä jouluksi 8 tuntista imuriointia yhtä soittoa. Sampan 30 min imurointiaika on oikein sopiva. Ei tulisi mieleenkään imuroida pidempään kerralla.

Enään ketjusta puuttuu ihmiset, jotka säilyttävät sitä perinteistä imuria valmiiksi johto kiinni keskellä olohuonetta läpi vuoden ja sanovat että ihan yhtä kätevä kuin akku imuri :kahvi:
Tämä. Täällä muutaman vuoden kokemuksella voi vahvasti suositella tuota Samsungia ja tosiaankin imurointi on muuttanut muotoaan niin, että ei todellakaan enää imuroida koko kämppää kerralla, vaan helppouden takia otetaan aina joku kohta silloin ja joku toinen kohta tällöin. Tuolla akulla häärää 20-30 minuuttia ihan kivasti, ja esim. 20 minuutissa imuroi jo hyvän osan kämpästä.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
92
Tuskin porukka täysillä tällä imuroi (3 min käyttöaika). Peruspölyt lähtenee minimiteholla ja paksummille matoille sitten lisää tehoja. Eniten itseä huvittaa tuo 3,5 tunnin latausaika ja 5 dl pölysäiliö. Itsellä Makitan Akkuimuri Makita DCL281WX13 18V runko syklonivarustus johon olen ollut kyllä tyytyväinen. Maksoin 229€ ja mukana tuli 5 Ah akku. Pikalaturi löytyi jo valmiiksi. 5 Ah akulla imuroi sen 80 m2 neukkukuution pariin kertaan ja tarvittaessa pikalaturilla täyteen 30 minuutissa tai vaihtaa toisen akun lennossa.
Mulla on tuo makita ja ei kävis mielessäkään yrittää kämpää imuroida sillä. Autotallin lattiaan ihan onneton imuteho. Koivun lehtiäkään jaksa vetää putkesta. 40€ max mitä tuosta kannattaa maksaa.
 
Liittynyt
12.11.2017
Viestejä
353
Mulla on tuo makita ja ei kävis mielessäkään yrittää kämpää imuroida sillä. Autotallin lattiaan ihan onneton imuteho. Koivun lehtiäkään jaksa vetää putkesta. 40€ max mitä tuosta kannattaa maksaa.
Höpöhöpö. En väitä, että kyseinen imuri olisi hintalaatusuhteeltaan parasta mitä löytyy, mutta tämä kommentti nyt ainakin on ihan tuubaa. Koska et saa risuja ja lehtiä imuroitua niin ei sovellu pölyjen imurointiin?
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
92
Höpöhöpö. En väitä, että kyseinen imuri olisi hintalaatusuhteeltaan parasta mitä löytyy, mutta tämä kommentti nyt ainakin on ihan tuubaa. Koska et saa risuja ja lehtiä imuroitua niin ei sovellu pölyjen imurointiin?
Autotallin lattialla oli kuivua koivunlehtiä. Tuo vain veti ne nokkansa kärkeen ja jäi tukkoon. Saati sitten isompaa hiekaa tms. Ehkä mulla sitten on viallinen kappale vaikka en usko.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 637
Autotallin lattialla oli kuivua koivunlehtiä. Tuo vain veti ne nokkansa kärkeen ja jäi tukkoon. Saati sitten isompaa hiekaa tms. Ehkä mulla sitten on viallinen kappale vaikka en usko.
Sama se on Ryobissakin. Muuten hyvä, muttei imuroi mitään muuta kuin kevyttä pölyä. Eli ei imuroi soraa, hiekkaa, mitään kevyttä pölyä painavampaa...
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 637
Kiitos päivän nauruista. :D Tämän voi linkittää aina jos joku kehtaa ehdottaa useamman satasen laitetta. Onhan se käyty jo läpi, että nämä ajaa saman asian.
Ja samalla kehittyy RPG-taidot ;) Ne ei kehity Samsungilla, eikä Dysonilla.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
7
Meinaat että tollanen 200/300 käsi imuri ne lehdet vetää. Ei kai noissa sen isompi ole tuo imuaukko kuitenkaan. Ja mitä tuohon makitan kokoajan tukossa olevaan pölysuodattimeen tulee niin sen voi pölistellä ulkona puhtaaksi tai vaikka veden alla joka imuroinnin jälkeen. Sehän tarkoittaa että ottaa ottaa pienet pöly hiukkaset aika kätevästi.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 637
Meinaat että tollanen 200/300 käsi imuri ne lehdet vetää. Ei kai noissa sen isompi ole tuo imuaukko kuitenkaan. Ja mitä tuohon makitan kokoajan tukossa olevaan pölysuodattimeen tulee niin sen voi pölistellä ulkona puhtaaksi tai vaikka veden alla joka imuroinnin jälkeen. Sehän tarkoittaa että ottaa ottaa pienet pöly hiukkaset aika kätevästi.
Ei oo mitään ongelmaa koivunlehdissä Samppa Jet 70 Pet turbosuulakkeella. Toki en mä niitä pihalta imuroi mutta jos tulee sisälle kengissä kun on koivuaitaa...
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
435
Osaako joku imurin omistaja kertoa menikö rungon alaosa rikki vai meneekö tämä jotenkin paikoilleen, koska itse en saanut. Vienkö Verkkikseen?

Ollut käytössä vajaa pari viikkoa, tosi tyytyväinen olen ollut imurin helppouteen ja tehoon. Nyt kuitenkin yläkerrasta portaita alaspäin kävellessä tuo pohjaosa vain tippui ja jäi johdon varaan roikkumaan.

20240114_132258.jpg

E: kyllä siinä tais pieni lohkeama tulla. Ei nyt erityisen kestävä vaikutelma jäänyt kun käyttäkertoja on noin 5x. Verkkikseen vaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 778
Viestejä
4 238 841
Jäsenet
71 254
Uusin jäsen
Artsix123

Hinta.fi

Ylös Bottom