• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy SmartTag2

Normaalihinta 29€, tuo 9€ on asiakashinta

1000020560.jpg

Tilattu musta ja valkoinen yksittäisenä noutoon 36kk sopparilla. Taitaa olla halvin hinta SmartTag2:sta ikinä? Itsellä toiminut ihan hyvin ja kadonneet avaimet löytyvät kämpästä helposti äänen avulla ja lokaatio kanssa hyvä.

Kiitos tästä, ennestään löytyy jo kolme, mutta tilasin pari lisää, saa kamerareppuun ja varaavainiin kans paikoilleen.

Yksittäin tilaamalla noutoon ainakin sain itse tuosta 2 tehtyä yht. 18€ :thumbsup:

Noutoon tosi hyvä hinta. Kahta yritin iteki, mutta postituksella. Yhtä ei viitsi alkaa näpräilemään 5€ postikuluilla, nousee tarjoushinta aika lailla edellisen tarjouksen tasolle tuolla 14€:n hinnalla kuluineen.

Mitkä noille on hyviä käyttökohteita? Pyörä ja matkalaukku, mutta muut? Itse välillä etsin avaimia, puhelinta ja lompakkoa, mutta ne ovat niin pieniä, että tollanen mötikkä ei tunnu niiden kanssa hyvältä ratkaisulta.

Mitkä noille on hyviä käyttökohteita? Pyörä ja matkalaukku, mutta muut? Itse välillä etsin avaimia, puhelinta ja lompakkoa, mutta ne ovat niin pieniä, että tollanen mötikkä ei tunnu niiden kanssa hyvältä ratkaisulta.
Avaimenperänä toimii hyvin, ei tuo nyt juuri muutaman avaimen nipun kanssa tunnu.

Mulla on kaikissa pyörissä tuollaiset (Aliexpressistä saa sellaisia koteloita pullotelineen alle), kajakissa, koiran valjaissa ja työlaukussa.

Ei ole tullut ilmoitusta että tilaus noudettavissa, vaikka tilasin ~3h sitten noudon kivijalkaan, jossa tuotetta olisi saldoilla. Lähettääkö DNA nettitilauksen liikkeeseen jostain varastolta?

Eka haettu testiin. Hyvin vaikuttaisi kaikki ominaisuudet uTag hackin kautta toimivan pixel9 puhelimessa.
Edit: ei näytä toimivan soitto tagiä tupla painamalla.
Ja samsung watch 7 smarthigs app lopetti toiminnan modatun puhelinversion kanssa
Ei ole tullut ilmoitusta että tilaus noudettavissa, vaikka tilasin ~3h sitten noudon kivijalkaan, jossa tuotetta olisi saldoilla. Lähettääkö DNA nettitilauksen liikkeeseen jostain varastolta?
Joo kävin itsekkin liikkeessä ja ostin hyllystä. netistä tilatut tulevat varastosta liikkeeseen

Viimeksi muokattu:
Te jotka pyörässä käytätte, osaatteko sanoa miten kestää pakkasta tuo? Meniskö sellasenaan pyörässä talven yli vai pitäiskö jotain lämpöeristettä värkkäillä ympärille?

Te jotka pyörässä käytätte, osaatteko sanoa miten kestää pakkasta tuo? Meniskö sellasenaan pyörässä talven yli vai pitäiskö jotain lämpöeristettä värkkäillä ympärille?
Kestää pakkasta mutta paristo herjaa alhaista varausta kylmässä nopeammin. Ei se lämpöeriste sitä lämpimämpänä pidä jos on ulkona koko ajan. Pojan autossa ollut "ulkona" pari talvea ja hyvin toimii pl. pariston vaihtoa tarttee useammin kuin sisällä lämpimässä olevat.

Hyvin on kestänyt pakkasia ja noin vuoden jälkeen on saanut vaihtaa pariston. Jotkut vähemmällä käytöllä olleissa pyörissä kestänyt kohta kaksi vuotta ilman vaihtoa. Pyörät on mulla tosin pääasiassa sisätiloissa, mutta sitten työmatkapyörä seisoo työpäivän ulkona kovillakin pakkasilla. Kajakki on mulla vajassa, jossa lämpötila laskee ulkolämpötilan tasolle. Ei siinäkään ollut mitään ongelmia ja paristo kesti reilun vuoden.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 175
Jäsenet
79 607
Uusin jäsen
frasa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom