S23+, 729 sykliä, 98 %. Julkaisusta hankittu, nopeimmalla puhelimen tukemalla ladattu, harvoin päästetty alle 20% ja rajoitettu muistaakseni 85% ensimmäiset ~2.5 vuotta, sen jälkeen pelkkä yöraja käytössä. Mutuilen että joko tämä ei ole täysin totuudenmukainen arvio akun kunnosta, tai päivitykset ovat nostaneet virrankulutusta merkittävästi. Olisiko totuus osittain kumpaakin? En poistanut latausrajaa käytöstä huvikseni, vaan koska akunkesto oli laskenut huomattavasti uudesta. Mielestäni käyttö ei ole muuttunut olennaisesti vuosien varrella.