Huomannut jo pidempään, ettei puhelimella ole aina yrittäessä voinut soittaa tai siihen ei ole voinut soittaa, kun olen 2. puhelimesta yrittänyt. Tuossa äsken taas ongelma tuli eteen, kun lähetin tekstareita Google Messagesin kautta, puhelimeen kotiverkon kautta yhteydessä olevan tietokoneen selaimelta. Tovin päästä huomasin puhelimelta ilmoituksen, ettei tekstari ollut lähtenyt. Yritin soittaa puhelimeen 2. puhelimella, mutta ei saanut yhteyttä. Käynnistin puhelimen uudelleen, mutta sekään ei auttanut. Sitten yritin soittaa puhelimella 2. puhelimeen, joka lopulta melko pitkän hiljaisuuden jälkeen meni läpi. Sen jälkeen puhelimeen pystyi soittamaan 2. puhelimella.
Miltä tuo vaikuttaa? Onko tuollaista tullut muilla esiin? Mulla on dual SIM -asennus, eli 1. SIMiltä menee puhelut ja tekstarit ja 2. SIMiltä data.
Olisiko syytä kiikuttaa puhelin takuuhuoltoon? Vähän helvetin huono, jos menee tärkeitä puheluita ja tekstareita ohi.
Miltä tuo vaikuttaa? Onko tuollaista tullut muilla esiin? Mulla on dual SIM -asennus, eli 1. SIMiltä menee puhelut ja tekstarit ja 2. SIMiltä data.
Olisiko syytä kiikuttaa puhelin takuuhuoltoon? Vähän helvetin huono, jos menee tärkeitä puheluita ja tekstareita ohi.