• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Buds Live

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MKU
  • Aloitettu Aloitettu
Mielestäni nuo Buds Livet on todella huonot äänenlaadultaan vrt. Buds, Buds+, Buds Pro.

Hintaa tuli 69.71€ veroeron jälkeen. Onko Amazonissa palautusoikeutta nappikuulokkeille? Noitahan ei työnnetä korvakäytävään, mutta sillä tuskin on merkitystä.

Mielestäni nuo Buds Livet on todella huonot äänenlaadultaan vrt. Buds, Buds+, Buds Pro.
Näin oon kuullut myös. Buds+ on lähtenyt samaan hintaan, ja on ääneltänsä parempi, mutta vastamelu puuttuu. Jos noista on pakko valita.
Mulla on Buds+, ja myönnetään ettei hirveästi ole intoa tai kokemusta niistä, mutta ääni ulkona oli surkea.
Sen sijaan ihan hyvät kokemukset laadukkaista lankanapeista ulkona. Siinäkin on kyllä istumis- ja kuuluvuusongelmia.
Ei kaikille mitkään geneeriset napit sovi.

Itse tykkään tavan Budsista ulkona ja sisällä yhtä lailla, oikein hyvä ääni. Hieman kirkas ja seuraa jonnin verran Harman curvee.

Tuote: Samsung Galaxy Buds Live
Tarjoushinta: 66,90€
Normaalihinta: 184,24€
Kauppa: Amazon. De
Voimassa:?
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B08C5HYHYB/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_QY4PT0ZC2X1ET779SD9W
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: mielestäni edullinen
ohvi hinnat on taas ihan höpöhöpöä kun ei amazonilla ole viimeiseen kolmeen kuukauteen käytännössä koskaan yli 80€ myyty
1641114407070.png

Statistiikka

Viestiketjuista
258 227
Jäsenet
74 169
Uusin jäsen
tater

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom