• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Book3 Pro 16" - 799€

Hmmm.. Eikö tuo ole aika pirun hyvä kone 799€:lla? Maksoi esim Gigantissa alimmillaan 1299€ ja se oli tämän vuoden alussa.
 
Hmmm.. Eikö tuo ole aika pirun hyvä kone 799€:lla? Maksoi esim Gigantissa alimmillaan 1299€ ja se oli tämän vuoden alussa.

No enpä tiedä.. Toi prossu ei kai ole kovin kaksinen.. Näyttö ilmeisesti ihan ok, ja thunderbolt 4:stä plussaa niin saisi telakoitua. SSD:n voinee vaihtaa aina isompaan.

Vakavasti kuitenkin harkitsen kunnes loppuvat..
 
Onhan tuo hyvä tuohon hintaan.

Jos en katsonut väärin niin: Prossussa 12 fyysistä ydintä. 16" amoled näyttö hyvällä resoluutiolla. 16 gigaa muistia ja 512gb ssd. Tosi kevytkin, kun tiedoissa lukee 1,56kg painoksi.

Eihän tuolla pelailla muuten kuin ehkä jotain pilvipalvelujuttuja (ei sillä, että olisi edes laitteen pointti), mutta yleiseen kevyeeseen käyttöön vaikuttaa varsin pätevältä laitteelta. Varmasti parempi käyttökokemus kuin jollain 300€ laitteella.

Jos liikkuu paljon niin tuollainen kevyt laite olisi varmasti kätevä laite esim. junalla matkustaessa. Amoled näyttö tekee myös videoiden katselusta mukavampaa.

Itse en tarvitse juuri tuollaista tosi kevyttä laitetta niin jää ostamatta, mutta ajattelin mainita laitteen hyviä puolia mitkä tuli mieleen, kun speksejä luin.
 
No enpä tiedä.. Toi prossu ei kai ole kovin kaksinen.. Näyttö ilmeisesti ihan ok, ja thunderbolt 4:stä plussaa niin saisi telakoitua. SSD:n voinee vaihtaa aina isompaan.

Vakavasti kuitenkin harkitsen kunnes loppuvat..

Mikäs prossussa mättää jos vertaa saman hintaluokan koneisiin? Hankaloittaako tuo jotain tekemistä? Tuntuisi hullulta, ettei tuo olisi ns riittävällä tasolla Pro- mallissa. Näyttö on arvostelujen perusteella lähempänä erinomaista kuin ihan ok:ta.
 
Onhan tuo hintaisekseen impressive kone jo nyt. En vaan tykkää tästä nyky suuntauksesta, että ei enää ole edes perinteiselle verkkopiuhalle liitäntää.
 
Onhan tuo hintaisekseen impressive kone jo nyt. En vaan tykkää tästä nyky suuntauksesta, että ei enää ole edes perinteiselle verkkopiuhalle liitäntää.

Sitä perinteistä RJ45-rohjaketta on vähän hankala toteuttaa noihin ohuisiin läppäreihin kun vaatii aina vähintään jonkun teleskooppiratkaisun.. Ja toisaalta, se olisi varmaan max 1Gbps, kun parin kympin USB-adapterilla saat siihen vaikka 2.5Gbps:n.. Ja noissa on kai ajateltu että se fyysinen ethernet tulee Thunderboltin kautta telakasta jos on tullakseen.

Kaipasin myös ennen, mutta en oikeastaan enää..
 
Mikäs prossussa mättää jos vertaa saman hintaluokan koneisiin? Hankaloittaako tuo jotain tekemistä? Tuntuisi hullulta, ettei tuo olisi ns riittävällä tasolla Pro- mallissa. Näyttö on arvostelujen perusteella lähempänä erinomaista kuin ihan ok:ta.

Ei siinä varmaan mikään mätä, jos olisi ollut i7 niin olisin ostanut epäröimättä. Varmasti päihittää saman hintaluokan koneita, mutta ei tuolla ihmeitä tehdä.
 
Onkohan tuo nyt se 16” minkä otsikossa näyttää, vai 14” mikä lukee kuvauksessa/tiedoissa.
 
Hintaan tuli kevyet 1100e lisää. Voitaneen sanoa, että hintalaatusuhde koki aikamoisen kolauksen.
 
Melkein sorruin mutta kampanjaerä loppuunmyyty ja hinta taas 1899e

:swhew:

Ei vaan, tosi hyvä tarjoushan tuo oli, onnea tilanneille.. Ostin vaan äsken uuden mäkin ja muutenkin vähän liikaa noita laitteita, pitäis ensin
päästä vanhoista eroon.
 

Joo sä tosta muka huonommasta prossusta valitit alkuperäisen tarjouskoneen yhteydessä jo, itse olen erimieltä ja sanon, että toi alkuperäinen tarjous oli parempi hinnaltaan ja koneenakin. Kadun nyt etten silloin vaan heti tullut painaneeksi osto nappii.

Perustelen tätä sillä, että usein arvosteluissa nää i7 prossun kannettavat koneet on tavallaan ylimitoitettuja ja osa prossun tehosta "menee hukkaan" tai ei saada käyttöön kuitenkaan (toki hetkellisesti saadaan), kun se kuumenee niin paljon rasituksessa, että prossa joutuu throttlaa tehoja alemmas.

Joo tosta RJ45 liittimen koko hommasta olet oikeassa eihän täysikokoisena sitä näihin koneisiin saisi, mutta olen vaan kaivannut edes mini-adapteri RJ45 systeemiä. Minulla oli aiemmin Lenovon Carbon X1 ja siinähän oli toteutettu tuo RJ45 pistoke sellasella pienellä adapteri johdonpätkällä jota pidin aika nerokkaana ja toimivana systeeminä. Mutta juu myönnän olevani ehkä vanhanaikainen ja melko varmasti pärjäisin sillä langattomallakin joka paikassa yhtä hyvin kuin perinteiselläkin piuhanetillä.
 
Viimeksi muokattu:
Joo sä tosta muka huonommasta prossusta valitit alkuperäisen tarjouskoneen yhteydessä jo, itse olen erimieltä ja sanon, että toi alkuperäinen tarjous oli parempi hinnaltaan ja koneenakin. Kadun nyt etten silloin vaan heti tullut painaneeksi osto nappii.

Sama homma kaduttaa hieman täälläkin. Ei tuossa prossussa olisi ollut mitään ongelmaa. Kaks tuumaa pienempi näyttö 200€ kalliimmalla ei sen sijaan nappaa yhtään.
 
Joo sä tosta muka huonommasta prossusta valitit alkuperäisen tarjouskoneen yhteydessä jo, itse olen erimieltä ja sanon, että toi alkuperäinen tarjous oli parempi hinnaltaan ja koneenakin. Kadun nyt etten silloin vaan heti tullut painaneeksi osto nappii.

Perustelen tätä sillä, että usein arvosteluissa nää i7 prossun kannettavat koneet on tavallaan ylimitoitettuja ja osa prossun tehosta "menee hukkaan" tai ei saada käyttöön kuitenkaan (toki hetkellisesti saadaan), kun se kuumenee niin paljon rasituksessa, että prossa joutuu throttlaa tehoja alemmas.

Joo tosta RJ45 liittimen koko hommasta olet oikeassa eihän täysikokoisena sitä näihin koneisiin saisi, mutta olen vaan kaivannut edes mini-adapteri RJ45 systeemiä. Minulla oli aiemmin Lenovon Carbon X1 ja siinähän oli toteutettu tuo RJ45 pistoke sellasella pienellä adapteri johdonpätkällä jota pidin aika nerokkaana ja toimivana systeeminä. Mutta juu myönnän olevani ehkä vanhanaikainen ja melko varmasti pärjäisin sillä langattomallakin joka paikassa yhtä hyvin kuin perinteiselläkin piuhanetillä.

Huomasin vaan että sitä i7 mallia on jos joku myöhästyi tarjouksesta, ei tuo prossu ole 200e väärti.

En ostanut mitään näistä, kun ei ole käyttöä :) Noita RJ45:sia saa siis aliexpressistä vaikka USB-C RJ45 vaikka 2.5Gbps versiona jos tarttee, niin kympillä..
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
256 200
Viestejä
4 452 403
Jäsenet
73 672
Uusin jäsen
CommonMark

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom