• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung G60SD 27" 1440p 360 Hz QD-OLED näyttö 663,36 € [Amazon Prime]

Liittynyt
12.08.2021
Viestejä
76
Tuote: Samsung Odyssey OLED G6 (G60SD)
Tarjoushinta: 663,36 €
Normaalihinta: hinta.fi alin 859€ tai Telian asiakkaana mahdollisesti 721.65€, jos voi ketjuttaa 849€ asiakasetuhinnan ja 15% alekoodin
Kauppa: amazon.de
Voimassa: Prime Deal days 8-9.10.
Linkki: Amazon.de

Kommentti tarjouksesta:
Pätevä QD-OLED näyttö eri jäähdytysratkaisulla ja pinnoitteella verrattuna muihin vastaaaviin. Samsungin 3v takuu kattaa nykyään myös kiinnipalamisen.
Hinta vaatii Prime-jäsenyyden amazon.de -sivustolle (ovat maakohtaisia), luultavasti tarjoaa 30 päivän kokeilua tai viikkoa 0.99€ hintaan jossakin päin sivustoa.
 
En ole vielä tähän tekniikkaan niin perehtynyt mutta voiko olettaa että tämä näyttö ilman huoltoja olisi täysin ehjä vielä 10v päästä? Entä miten Amazonista ostettuna Samsungin huolto takuuaikana pelittää, pitääkö itse säästää lähetyslootaa varastossa vai tuleeko huoltomiehet kotiin asti?
 
En ole vielä tähän tekniikkaan niin perehtynyt mutta voiko olettaa että tämä näyttö ilman huoltoja olisi täysin ehjä vielä 10v päästä? Entä miten Amazonista ostettuna Samsungin huolto takuuaikana pelittää, pitääkö itse säästää lähetyslootaa varastossa vai tuleeko huoltomiehet kotiin asti?
Kiinnipalamista näkyy aivan varmasti tuossa kohtaa. Miten nopeasti näkyy niin riippuu paljon käytöstä. Ite ainakin oletan että jos tää oma oled sen 3-4 vuotta kestää ns "uudenveroisena" niin se on jo hyvä.
 
En ole vielä tähän tekniikkaan niin perehtynyt mutta voiko olettaa että tämä näyttö ilman huoltoja olisi täysin ehjä vielä 10v päästä? Entä miten Amazonista ostettuna Samsungin huolto takuuaikana pelittää, pitääkö itse säästää lähetyslootaa varastossa vai tuleeko huoltomiehet kotiin asti?
Eipä kestä IPSkään 10v. Omassa PG279Q, joka ostettu julkasussa 2015, alustapitäen jo kohtalainen valovuoto ja pari vuotta sitten ilmestyi keskelle alas pari ylivalottunutta pistettä.
Nykyinen OLED oli jo heti kättelyssä parempi ja oletan sen olevan vähintään yhtä hyvä kuin vanha IPS sen samat 8-9v.
TN paneeli varmaan pitkäikäisin.
 
En ole vielä tähän tekniikkaan niin perehtynyt mutta voiko olettaa että tämä näyttö ilman huoltoja olisi täysin ehjä vielä 10v päästä? Entä miten Amazonista ostettuna Samsungin huolto takuuaikana pelittää, pitääkö itse säästää lähetyslootaa varastossa vai tuleeko huoltomiehet kotiin asti?
Nää on aina vähän mutupohjaisia asioita, sillä teknologia kehittyy jatkuvasti ja tässäkin näytössä on ns. Gen 3 QD-OLED paneeli, jolle valmistaja (Samsung Display) lupailee kaikenlaista parannusta. Rtingsilla on kiinnipalamistesti (24/7 CNN, lähes staattinen punainen palkki) pyörinyt jo 9000 tuntia ja mukana on muutama gen 1 QD-OLED jotka ovat selvästi paremmassa asemassa kuin vanhemmat OLED-televisiot tai jopa jotkin LCD:t.
 
Onko joku Primen omaava kokeillut, että toimiiko tarjous myös Suomeen?
Tuosta kun klikkaa: "Join Prime", niin tulee banneri:

"Important: Please keep in mind that the Prime benefits are only available to customers in Germany and Austria."

Edit: Tuleeko tuohon vielä päälle joku veroero? Täältä foorumilta olen käsittänyt että näihin lisätään joku tälläinen Saksasta tilattaessa.
 
Onko joku Primen omaava kokeillut, että toimiiko tarjous myös Suomeen?
Tuosta kun klikkaa: "Join Prime", niin tulee banneri:

"Important: Please keep in mind that the Prime benefits are only available to customers in Germany and Austria."

Edit: Tuleeko tuohon vielä päälle joku veroero? Täältä foorumilta olen käsittänyt että näihin lisätään joku tälläinen Saksasta tilattaessa.
Toimii nuo, prime benefiteillä viitataan pääosin ilmaiseen toimitukseen ilman alarajaa (mm. Prime Video toimii myös). Vastikään tuli muutos että Suomen hinnat näkyy suoraan tuotteissa kun valitsee maan. Saksan hinnalla olisi 629€.
 
Kiinnostais tämä mutta ehkä jos vielä oottelis ja mahdollisesti black fridayna sitten löytyisi sopuhintaan OLED:ia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 099
Viestejä
4 432 320
Jäsenet
73 496
Uusin jäsen
ozzy_fi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom