Salt and Sacrifice

Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 758



Tuntuis olevan erittäin lähellä edellistä osaa, eli hyvä (paras?) 2D-DarkSouls-Metroidvania erikoisella kykypuulla. Aloitin ehdotetulla Paladinilla, tunteroisen pelasin ja nousin pari tasoa. Hyvältä tuntuu, ainoa valituksen aihe ettei napit ole vielä selkärangassa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 821
4h takana.

Minua vähän ärsyttää, että levelitys tapahtuu vain central hubissa etkä voi valita minne checkpointille spawnaat sitten kentässä. Toki oikoreittiä on, mutta tarpeetonta backträkkingiä on kyllä, kun itse haluan kyllä käydä levelittämässä mahdollisuuden mukaan.

Kentissä edes takaisin juoksua tulee ihan helvetisti. Muuten vaan tutkit, käyt hubissa levuttamassa, juokset magejen perässä, etsit sitä ovea, joka vaati 3 magetappoa tms. Ilman karttaa unohdan itse ainakin välillä. Tämä aiheuttaa minusta ihan tarpeetonta jatkuvaa stressin maksimissa pitämistä. Olikohan vielä että energiaputtelitkin farmataan täyteen. - 25% health punishment kuolemasta myös mekaniikka, jota en olisi kaivannut.

Järjettömiä stunlockeja heittää jo ekat vihut sekä miten helvetissä perustöhö puukilvellä voi torjua ottamatta mitään iskua minun ison lekan tehokkaan lyönnin? Edes uusintaisku ei kaada kilpeä. :D

Hyviäkin juttuja, mutta takapakkia ekaan ainakin 4h perusteella. Jospa se siitä. Muuten kova pettymys.

Edit: Pelin valikossa lukee alpha ja discordissa ym ottavat bugiraporttia ja muuta vastaan. Annan muhia pelin hetken. Joitakin selkesti takapakkiasioita on, jotka ehkä korjaantuu.

Vähän pelasin eteenpäin ja jää kesken lopullisesti, jos hiilausitemit joutuu oikeasti farmaamaan. En jaksa sellaista tässä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 758
4h takana.

Minua vähän ärsyttää, että levelitys tapahtuu vain central hubissa etkä voi valita minne checkpointille spawnaat sitten kentässä. Toki oikoreittiä on, mutta tarpeetonta backträkkingiä on kyllä, kun itse haluan kyllä käydä levelittämässä mahdollisuuden mukaan.
Nyt kun olen itsekin noussut leveleitä niin alkoi ärsyttämään se ramppaaminen. Turhaa ajan hukkaa kun takaisin pääsee helposti, mutta se vie pari minuuttia turhaa aikaa. Sais edes expat talteen niihin checkpointteihin ja taitopisteet pitäis laittaa sielä "firelinkillä".

Väistely ja taistelu on myös kummallisen tuntoista, mutta se sattaa johtua siitä että mulla on Paladinin heavy armor niskassa.

Pitää käydä vierailemassa siellä discordissa.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 758
Vähän pelasin eteenpäin ja jää kesken lopullisesti, jos hiilausitemit joutuu oikeasti farmaamaan. En jaksa sellaista tässä.
Ohoh, en huomannutkaan tuota. Kerätyt materiaalit jää ilmeisesti myös ruumiille ja niitä pitäisi tyhjentää siihen kotipesän arkkuun. Ei näin.

Redditissä porukka näyttää olevan erittäin pettynyttä. Ois vain tehny Salt and Sanctuaryn uusiksi, ku nämä muutokset on ainakin näin alkupelin perusteella huonoja.

Neuvoja:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 821
Pätseillä moni asia korjaantuu, mutta pelin ydin eli magejen metsästys pitkin tasoja ei oikein minulle lähde kyllä. Harmi kyllä, mutta joskus näin. Hyvä peli tulee niille, jotka tykkää tuosta.

16e sijoitus ei onneksi maailmaa kaada ja koitan vielä repiä jotain iloa.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 758
Ei saatana. Onko tämä peli kelvoton?! Taistelu on pelkkää huitomista eikä lähelläkään soulsia kuten odotin. Vihut ei välitä kun niitä huitoo, mutta saattaa mennä yhtäkkiä stunlockiin. Staminaa on vähän ja taistelu on tuskaa kun ei raski blokata, ison vihun toiselle puolelle pääsee dodgella mutta miksi menisin kun vihu lyö takapuolelle samantien. Vissiin pitäis käyttää kokoajan perfect blockia joka ei onneksi ole ajoitukselta kovin hankala, mutta eäääh.

Jos vihuja on useampi ja yksi osuu niin ukko lentää toisen syliin ja sen lyönnistä taas toisen syliin, tai sitten kaksi pikku vihua hakkaa yhtä aikaa eikä oma ukko voi tehdä mitään. Ja sitten ne random vihut mage huntin aikana jotka monesti spawnaa jonkun etualalla olevan esteen taakse eikä niitä näe ja ottaa turhaan damagea. Samat vihut onnistuu aina lyömään ensin vaikka olin varma että kerkesin ensin. Mage huntin aikana mulla spawnas toinenki mage ja kumpiki summonoi omia joukkoja. Mitä täällä tapahtuu?

Ja ei ole hajuakaan minne mennä. Jonkun Tier2 mage huntin menin aloittamaan tällä level 8 tason hahmolla ja se taisi olla virhe. Lisäksi hp-potioneita varten pitää noukkia pensaita ja nekin parantavat niin hitaasti. Monesti hahmo ottaa myös taistelun tuoksinnassa jotain elemental damagea, eikä sitä kerkeä tajuamaan vasta kun on liian myöhäistä, kun potionin juominenkin on niin hidasta.

En saa oikein minkäänlaista otetta tästä pelistä. :facepalm:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 821
Itsekin eilen taas pelasin, että eiköhän se tästä. Noh ei se siitä. En oikein tajua, mitä on tapahtunut. Kaikki on jotenkin tuskaista ja korostuneen stressaavalla tavalla vaikeaa. Ei yhtään mukavaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 087
Viestejä
4 226 430
Jäsenet
71 167
Uusin jäsen
ebelii

Hinta.fi

Ylös Bottom