• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Salibandy

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
719
Kumma juttu sinänsä, ettei tähän lajiin keskittyvää ketjua kukaan ole nähnyt tarpeelliseksi laittaa alulle, vaikka maailmanmestaruuksia on nyt kolme kasassa ja kotimainen liigakin suhteellisen vauhdikas. Luulisi vähemmänkin harrastuneen ainakin mielellään höntsäilevän kun tilaisuus eteen tupsahtaa.

Tähän threadiin siis kaikenmoiset lörpöttelyt työporukkapeleistä maajoukkuetason huhuiluihin ja pelivälinevertailuihin.

 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
105
Kovia ratkasuja kyllä kaikilta rankkareissa!
Itse tullu pelattua yläasteelta lähtien harraste mielessä, ei koskaan edes mitään puulaakia aivan kuntoilua. Kerran viikossa käyn näppäilemässä, mukava laji syksyllä aina odottaa kovalla intoa että koska alkaa pelit, mutta kyllä helposti ku kesä alkaa lähestyä niin ei pahemmin enään ole intoa pelata on niin kuluttava laji.

Mailana toimii exel helix, yritin tuossa vaihtoa tehdä oxdogiin mutta ei kyllä sovi omaan käteen nuo.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Ei taida olla mitään salibandyyn keskittyvää foorumia tällä hetkellä pystyssä, jossa olisi edes vähän keskustelua?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
105
Huonosti salibandy.org kuollut ainakin. pääkallon kommentointi yks mahollinen :rofl:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Harmi kyllä, että tämän lajin keskuudessa ei vielä ole toimivia keskustelukanavia. Facebook toimii jotenkuten, mutta ainakin itse tykkään pysyä anonyyminä. Olisi mukava jutella muiden maalivahtien kanssa varusteista, pelistä, tekniikoista ynnä muusta. Noh, pitäisi vain itse perustaa, mutta ei riitä aika eikä into.

Tuli muuten Fat Pipeltä erittäin tyylikkäät maalivahdin varusteet. Täysin mustat housut ja paita musta/tummanharmaa. Tuohon vielä päälle musta maski kultaisella ristikolla niin jo on komiaa. :drool: En ole aikaisemmin juuri ulkonäöstä välittänyt kun varusteita olen ostanut, mutta näköjään sitä nyt vanhemmilla päivillä muuttunut turhamaisemmaksi. :kahvi: Nyt pitäisi vain pystyä vaimolle perustelemaan, miksi pitää taas päivittää kalustoa. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 343
Tuossa tuli joku aika sitten juteltua yhden veskarin kanssa varusteista ja siitä kuinka niihin saa uppoamaan rahaa. Karkea arvio oli että kengät, housut, polvisuojat, kypärä ja panssaripaita (tai paita+panssari) maksaa 100e per varuste. Onneksi kaikki kestää enemmän kuin yhden kauden ja esimerkiksi paita voi olla lähes ikuinen, ellei sitä tarvitse imagosyistä vaihtaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Itse olen maalivahtina laskeskellut, että jos pyrkii ostamaan varusteet tarjouksesta, ja pitää niistä huolen, niin pääsee jopa halvemmalla kuin kenttäpelaajat. Suurin osa varusteista kestää viisikin vuotta, kun taas mailoja saattaa mennä kaudessakin jo muutama.

Mutta onhan se kyllä niin, että kaikki pakolliset varusteet yhteensä, jos ei ihan halvimpia osta tai löydä hyviä tarjouksia, maksaa sen noin 500 euroa. Iso summahan se on, jos ihan nollista lähtee.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 343
Samoin olen itse arvioinut. Varusteiden ylläpitäminen ja päivittäminen ei ole kallista alkuinvestoinnin jälkeen. Lisäksi jos vermeiden ei tarvitse olla uusinta uutta ja ennakoi hankinnoissa, niin voi säästää mukavasti. Esimerkiksi kengät pyrin yleensä hankkimaan keväällä tarjouksesta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Exel taitaa olla tuomassa takaisin Chill-lapaisia mailoja. Juuri alkoi veljellä tulemaan hätä kun ei mistään löydy Chill-lapoja ja alkaa omatkin olemaan heikossa kunnossa. Ainakin salibandystore.fi myy uuden näköisiä mailoja tällä lavalla.

On muuten hauska piirre tuo joissakin pelaajissa kun pakko olla juuri se tietty lapa, eikä mikään muu kelpaa. Esim Mika Savolainen pelaa jollain ikivanhalla lapamallilla jonka tuotanto lopetettu varmaan 10 vuotta sitten:D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
220
Ala-asteelta lähtien tullut pelailtua enemmän tai vähemmän, välillä ollut vuosien taukojakin kun on tullut muutettua eikä ole sitten tullut selviteltyä missä pääsisi pelaamaan. Nyt tulee taas pelailtua enemmän, 3 kertaa viikossa eri paikoissa. Kiinnostusta olisi oikeisiinkin peleihin, divari tms, mutta en tiedä riittääkö vauhti. Ikämiehiin riittäisi ainakin ikä vuodenvaihteen jälkeen:D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Alimpaan divariin riittää vauhti kellä vain, ja siellä on helppo lähteä mittaamaan omaa tasoa. Todella matalan kynnyksen pelejä vaikkapa Oulun alueen 5-divarissa. Oikeat pelit on myös yleensä huomattavasti hauskempia kuin perus höntsät :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
220
Varmaan juu jos tarpeeks alhaalta aloittaa niin vauhti riittää:) Sitte on se ongelmana, että mistä kyselisi pelipaikkaa. Voihan sitä katsoa alueen joukkueet otteluohjelmasta ja alkaa kyselemään onko tilaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
220
Juu täytyy tutkia asiaa.

Yritänpä tässä katsoa tuota peliä IS TV:stä. Aikaisemmin en ole tuota käyttänyt ja nyt kun tein tilauksen tuosta palvelusta niin eihän se toimi. Sanoo vain, että yhtäaikaisten "Kirjautumisten määrä ylitetty. Kirjaudu ulos laitteeltasi, jolta olet kirjutunut aikaisemmin". Muuten hyvä, mutta kun en ole kirjautunut mistää aikaisemmin. Oma.sanoma.fi pystyy kirjautumaan ja sieltä peruinkin heti tilauksen ja laitoin palautetta
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
1 166
Maailmanmestaruus kisat on alkaneet taas. Matseja näkee Youtubesta suorana.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 604
Viestejä
4 185 674
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom