- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 468
Otsikon mukainen ongelma kyseessä.
Olen DNA:n asiakas ja yritän lähettää DNA:n liittymästä (kännykällä ja kotikoneella) sähköpostia gmail.com osoitteeseen mutta sähköpostiin palautuu virheviesti koodilla "550-5.7.26", että viestiä ei pystynyt lähettämään. Viesti alla:
"This message does not have authentication information or fails to pass authentication checks (SPF or DKIM). To best protect our users from spam, the message has been blocked."
Googlen sivuilta kaivoin esiin tuon virheviestin kuvauksen ja se on tässä alapuolella:
"Unauthenticated email from "domain-name" is not accepted due to domain's DMARC policy. Please contact the administrator of "domain-name" domain. If this was a legitimate mail please visit "Control unauthenticated mail from your domain" to learn about DMARC initiative. If the messages are valid and aren't spam, contact the administrator of the receiving mail server to determine why your outgoing messages don't pass authentication checks".
Olen kokeillut kaikkia noita DNA:n lähtevän postin laatikoita eri porteilla ja salaus metodeilla mutta millään näistä eri yhdistelmistä ei posti lähde gmail.com osoitteeseen. Kaikki muut osoitteet ovat toimineen ja muun muassa hotmail.com ja yahoo.com toimivat noin muutamia isompia mainitakseni. En osaa tarkkaan sanoa milloin tämä ongelma on alkanut mutta DNA:n foorumeilla (Sähköposti ei mene perille - tuki.dna.fi - DNA) keskustelu on jatkunut jo ainakin maaliskuusta, jolloin myös asiakastuki on kommentoinut, että asiaa korjataan. Tilannettahan ei helpota, että on lakko päällä ja aspassa ei ole henkilökuntaa ottamassa viestejä vastaan. Tukeen soittelin ja sain sieltä henkilön lopulta kiinni mutta kyseisestä henkilöstä ei oikein saanut mitään irti ja nämä samat asiat hänelle kerrottuani ei tainnut edes pistää viestiä eteenpäin vaan suositteli minulle ainoastaan kokeilemaan eri postilaatikon asetuksia, joista kyllä mainitsin, että olen sen jo tehnyt.
Onko muilla kenties esiintynyt DNA:n kanssa samaa ongelmaa?
Olen DNA:n asiakas ja yritän lähettää DNA:n liittymästä (kännykällä ja kotikoneella) sähköpostia gmail.com osoitteeseen mutta sähköpostiin palautuu virheviesti koodilla "550-5.7.26", että viestiä ei pystynyt lähettämään. Viesti alla:
"This message does not have authentication information or fails to pass authentication checks (SPF or DKIM). To best protect our users from spam, the message has been blocked."
Googlen sivuilta kaivoin esiin tuon virheviestin kuvauksen ja se on tässä alapuolella:
"Unauthenticated email from "domain-name" is not accepted due to domain's DMARC policy. Please contact the administrator of "domain-name" domain. If this was a legitimate mail please visit "Control unauthenticated mail from your domain" to learn about DMARC initiative. If the messages are valid and aren't spam, contact the administrator of the receiving mail server to determine why your outgoing messages don't pass authentication checks".
Olen kokeillut kaikkia noita DNA:n lähtevän postin laatikoita eri porteilla ja salaus metodeilla mutta millään näistä eri yhdistelmistä ei posti lähde gmail.com osoitteeseen. Kaikki muut osoitteet ovat toimineen ja muun muassa hotmail.com ja yahoo.com toimivat noin muutamia isompia mainitakseni. En osaa tarkkaan sanoa milloin tämä ongelma on alkanut mutta DNA:n foorumeilla (Sähköposti ei mene perille - tuki.dna.fi - DNA) keskustelu on jatkunut jo ainakin maaliskuusta, jolloin myös asiakastuki on kommentoinut, että asiaa korjataan. Tilannettahan ei helpota, että on lakko päällä ja aspassa ei ole henkilökuntaa ottamassa viestejä vastaan. Tukeen soittelin ja sain sieltä henkilön lopulta kiinni mutta kyseisestä henkilöstä ei oikein saanut mitään irti ja nämä samat asiat hänelle kerrottuani ei tainnut edes pistää viestiä eteenpäin vaan suositteli minulle ainoastaan kokeilemaan eri postilaatikon asetuksia, joista kyllä mainitsin, että olen sen jo tehnyt.
Onko muilla kenties esiintynyt DNA:n kanssa samaa ongelmaa?