• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Sähköpolkupyöriä RadPowerBikes

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jny
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi en näe rungon kokoa missään, tai muitakaan tarkempia tietoja osista? Vai onko tämä saitti mobiilissa rajoitetumpi kuin pöytäkoneella olisi.. Ei ihan sikaa säkissä viitsisi tilata.
 
Meillä on Radin Wagon 4 ja siinä on hintansa nähden hyvä kuormapyörä. Muutkin kokeilemani Radit ovat olleet ihan hyviä ajettavia.
Kannattaa huomata, että Rad on vetäytymässä Euroopasta. Lupaavat toki tukea ja varaosia jatkossakin, mutta konkreettista suunnitelmaa ei ole vielä esitelty. Toki näihin käy pitkälti samat osat kuin muihinkin pyöriin, joten jos ei tallissa jo riittävästi pyöriä olisi, saattaisin tähän tarjoukseen tarttua.
 
Miksi en näe rungon kokoa missään, tai muitakaan tarkempia tietoja osista? Vai onko tämä saitti mobiilissa rajoitetumpi kuin pöytäkoneella olisi.. Ei ihan sikaa säkissä viitsisi tilata.

Geometryn alta löytyy. Step throu on vähän pienempi.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230712_125205_Chrome.jpg
    Screenshot_20230712_125205_Chrome.jpg
    32,2 KB · Luettu: 232
Noi jenkkien sähköpyörät on eurooppalaisittain vähän outoja, raskasrakenteisia ja selvästi sattumanvaraiseen/lyhyeen pyöräilyyn.

Viimeiseen mailiin, kuten Downey Jr.n puunhalaus-autoproggiksessa todetaan, siinä kun juuri oli tämä ebike-valmistaja tapetilla.
 
Juu, ei näitä kannata mihinkään vakavampaan harrastukseen hommata. Arkiajoihin nämä ovat kuitenkin oikein mainioita. Oma Radrhino 5 on toiminut moitteetta 3,5 vuotta jokapäiväisessä, ympärivuotisessa käytössä. Koska kokemukset ovat olleet hyvät, ostettiin myös vaimolle viime talvena Radrhino 6 step-thru. Kovin on tykännyt eikä siinäkään ole mitään ongelmia tullut vastaan.

Parempiakin pyöriä on toki olemassa, mutta niistä saakin maksaa sitten jo ihan eri summia rahaa.
 
 

Niinpä. Harmittaa etten omaani jo tuolloin ostanut. Kovasti vastinetta rahalle.
 
Ostin marraskuussa 2022 ja juurikin päivittäiseen käyttöön ja laavuille ym. hyville poluille soveltuva.
ylämäkiin saa lisää puhtia kaasukahvaa kääntämällä. Tasaisella voi vain moottorilla ajella kun poljin kampia vapaasti pyörittää. Ei tarvitse voimaa käyttää. Ostin samalla takajopparin ja eteen kuljetus korin _50% ale. Hyvä kauppakassi ja eväät kulkee etukorissa. Jämerä ja vahva runko. Hyvä ajoasento. Saa säätää maksiminopeuden aina 32 asti. Vaihdevivut loogiset ja toimii hyvin sekä hyvin esillä.
maastoon liian raskas ja kömpelö
 
Täällä on Radrhino ollut vuodesta 2017 päivittäisessä työmatka-ajossa kesät talvet + sekalaista poluilla pommitusta. Myös puolisolle ostettiin hyvien kokemusten saattelemana noin vuosi sitten alennuksesta oma pyörä, jolla ajaakin noin 17 km suuntaansa työmatkan päivittäin.
Omani ostin valmiina 750W L1e-a versiona ja puolisolle 250W versiona joka heti muutettiin vastaamaan L1e-a mallia. Uskomattoman hyvin ovat kestäneet saada "selkään" myös poluilla.
Minulla alkuperäinen moottori nauttii nykyään noin 1500W tehosta offroad moodissa, eikä siinä ole ollut ongelmia vaikka teiden ulkopuolella varmasti ulosmitataan kaikki teho kaasukahvaa hyväksikäyttäen.
Osista kannattaa huomioida että lähes kaikesta on säästetty, esimerkiksi jarrut ovat pienet ja tehottomat painavaan pyörään, renkaat ovat muoviset Kendat.

Sanoisin kuitenkin että hinta ja laatu kohtaa tällä alennushinnalla.
 
Yksi lisää kuoroon: RadRhinossa hyvä hintalaatusuhde nykyisellä hinnalla.

Suurin osa sähköpyöristä on jonkinlaisia kompromisseja, eipä siinä mitään. RadRhinossa on menty hinta ja ulkonäkö edellä, miinuksena sitten halvat osat ja paino (33.3 kg ilman varusteita).

Akussa ei ole onneksi säästetty, 65 kilsaa menee omassa arkikäytössä kumit "kesäkovina". Talvella ja löysin kumein sitten vähemmän, aina yli 45 km. Oma ajotyyli vaikuttaa akun riittävyyteen.

Itse näen RadRhinon katucruiserina ja kauppakassina: mukava ajoasento, pääsee kovaa (32 km/h) ja mukaan mahtuu reippaasti tavaraa (etu ja takakorit). Pitkiin reissuihin lähtee oikein mielellään. Toki poluillakin pääsee, mutta isommat töyssyt lyövät kumit lokasuojiin ja yksikin kaatunut puunrunko käy lihaskuntotreenistä (omilla varusteilla Rhino 40kg).

Yksi ongelma voi olla pyörän paino ja pituus kerrostalossa asujille. Pyöräkellarissa operointi on haastavaa. Harmi juttu tuo euroopan edustuksen loppuminen. Tulossa saattaa olla kovia tarjouksia, mutta nykyinen hinta myös hyvä suhteessa muuhun markkinaan.

Vielä kysymys: ostin motonetista vararenkaan (26x4). Koon pitäisi olla oikea, mutta osaako joku vahvistaa tämän? Mistä olette ostaneet vararenkaitanne?
 
Viimeksi muokattu:
Omani ostin valmiina 750W L1e-a versiona ja puolisolle 250W versiona joka heti muutettiin vastaamaan L1e-a mallia. Uskomattoman hyvin ovat kestäneet saada "selkään" myös poluilla.
Minulla alkuperäinen moottori nauttii nykyään noin 1500W tehosta offroad moodissa, eikä siinä ole ollut ongelmia vaikka teiden ulkopuolella varmasti ulosmitataan kaikki teho kaasukahvaa hyväksikäyttäen.

Oliko puolison viritelty Radrhino tätä uusinta 6 plus mallia? Kiinnostaisi kokemukset siitä, miten tästä uusimmasta euroversiosta saisi tehoa enemmän irti. Ainakin jenkkiversioon ovat ilmeisen onnistuneesti vaihdelleet kontrolleria, mutta ei viitsisi tilata merien takaa turhaa murikkaa jos se sovikkaan tälle 250w mallille. Itsellä tuli hankittua Stepthru versio ja vaikuttaa kyllä mainolta peliltä hintaansa nähden.
 
Yksi lisää kuoroon: RadRhinossa hyvä hintalaatusuhde nykyisellä hinnalla.

Suurin osa sähköpyöristä on jonkinlaisia kompromisseja, eipä siinä mitään. RadRhinossa on menty hinta ja ulkonäkö edellä, miinuksena sitten halvat osat ja paino (33.3 kg ilman varusteita).

Akussa ei ole onneksi säästetty, 65 kilsaa menee omassa arkikäytössä kumit "kesäkovina". Talvella ja löysin kumein sitten vähemmän, aina yli 45 km. Oma ajotyyli vaikuttaa akun riittävyyteen.

Harkinnassa ollut ensimmäisen sähköpyörän osto. Tarjous näyttäisi hyvältä, mutta hieman ihmetyttää tuo kilometri arvio. Akku on isompi (672Wh) kuin suurimmassa osassa 1500-2500e pyöristä, mutta km-lupaus alle puolet moneen kilpailijaan nähden. Onko moottorissa surkea tehosuhde vai missä vika?
 
Tässä joku aika sitten kyselin biggamebikesiltä tehokontrolleria rr6p:aan mutta ainakaan sillähetkellä ei sellaista ollut. Sanoi kuitenkin et tsekkaa myöhemmin uudestaan. Hän yrittää saada sellaisen myös noille.
 
Harkinnassa ollut ensimmäisen sähköpyörän osto. Tarjous näyttäisi hyvältä, mutta hieman ihmetyttää tuo kilometri arvio. Akku on isompi (672Wh) kuin suurimmassa osassa 1500-2500e pyöristä, mutta km-lupaus alle puolet moneen kilpailijaan nähden. Onko moottorissa surkea tehosuhde vai missä vika?

Tai sitten kilpailijoiden lupaukset kantamista ei pidä paikkaansa? Sama bafang moottori kait tossa on kuin monessa muussakin. Toi todellakin menee sen mitä lupailevat. Muista en tiiä.

Radrhino 6 plus ollu itelleni aika sopiva kulkine. Tykkään nykyään enempi ajaa maisemareittejä ja kohtalaisia polkuja. Juurikot ja kivikot jotka vaatii reilusti putkelta ajoa ei enää kiinnosta. Eikä edes kunto enää riitä. Reilu 10vuotta sitten tuli täysjoustolla rymytttä mittari täyteen. Tuli myös hommattua tarakkaa ja etukoria yms. Joita olen haaveillut käyttäväni kalareissuilla jos on tarvetta mennä paikkoihin johon ei mielellään enää kävele kaikkine varusteineen. Taikka sit promillet estää autoilun niille paikoille :D

Vieläkun sais sen kontrollerin. Vois liikuttaa omaa elopainokuormaa rivakammin.
 
Tämä on lupaavimman oloinen tehokontrolleri, mitä on tullut vastaan. Vielä en ole uskaltanut lähteä tilaamaan. Näyttää itse kontrolleri samalta kuin big game bikesin vastaava. Arvostelujen perusteella ainakin jenkki- ja kanadaversion kanssa vaikuttaa olevan toimiva kapistus.
Rad Power 6+ Upgrade Kit
 
Taitaa toimia rad rover 6 plus:san kanssa mut ei radrhino 6 plus:san kanssa?
 
Täällä on Radrhino ollut vuodesta 2017 päivittäisessä työmatka-ajossa kesät talvet + sekalaista poluilla pommitusta. Myös puolisolle ostettiin hyvien kokemusten saattelemana noin vuosi sitten alennuksesta oma pyörä, jolla ajaakin noin 17 km suuntaansa työmatkan päivittäin.
Omani ostin valmiina 750W L1e-a versiona ja puolisolle 250W versiona joka heti muutettiin vastaamaan L1e-a mallia. Uskomattoman hyvin ovat kestäneet saada "selkään" myös poluilla.
Minulla alkuperäinen moottori nauttii nykyään noin 1500W tehosta offroad moodissa, eikä siinä ole ollut ongelmia vaikka teiden ulkopuolella varmasti ulosmitataan kaikki teho kaasukahvaa hyväksikäyttäen.
Osista kannattaa huomioida että lähes kaikesta on säästetty, esimerkiksi jarrut ovat pienet ja tehottomat painavaan pyörään, renkaat ovat muoviset Kendat.

Sanoisin kuitenkin että hinta ja laatu kohtaa tällä alennushinnalla.
Itseltäkin löytyy tuo vanha 750 W versio. Kovin tyytyväinen olen ollut kokonaisuuteen.

Miten olet saanut enemmän tehoja irti tästä?

Jarruja näihin voi parantaa helposti ja nopeasti vaihtamalla "cable actuated hydraulic disc brakes" -jarruihin. Onko ne nyt sitten jonkinlainen välimalli hydraulisten ja vakioiden väliltä, mutta ainakin parani ja asennus oli nopea.
 
Itseltäkin löytyy tuo vanha 750 W versio. Kovin tyytyväinen olen ollut kokonaisuuteen.

Miten olet saanut enemmän tehoja irti tästä?

Jarruja näihin voi parantaa helposti ja nopeasti vaihtamalla "cable actuated hydraulic disc brakes" -jarruihin. Onko ne nyt sitten jonkinlainen välimalli hydraulisten ja vakioiden väliltä, mutta ainakin parani ja asennus oli nopea.
Big game bikes myy tähän tehokkaampaa kontrolleri + näyttö pakettia. Olen myös vaihtanut akun 52V versioon kun vanha akku alkoi jo väsyä.
 
Itsellä Radmini 4 pyörä (2021 malli) ja ei ole mitään negatiivista sanottavaa, jarrut voisi toki vaihtaa hydraulisiin niin olisi vähän tehokkaammat. Kätevä pyörä heittää auton peräkonttiin ja kaivaa esiin sitten jossain toisessa kaupungissa ja tutustua paikkoihin siten. Akku riittää hyvin ihan mihin vaan ajoihin ja metsä polut menee ihan heittämällä. Satulan vaihdoin sellaiseen vanhanajan jousi satulaan, mukana tullut satula ei ollut miellyttävä kun tuossa pyörässä ajellaan aikalailla pystyssä istuen ja se on toki meikäläisen mieleen. Sopiva satula löytyi amazon.de:stä. Samaten alkuperäinen sivu/tarakkalaukku/pussi on huippu, kätsy heittää eväät ja kaikki työkalut sinne eikä haittaa menoa. Ainoa mikä askarruttaa on se että en ole vielä saanut hankittua varasisäkumia, tuossa on niin ufo rengas koko että ei meinaa helposti sellaista löytyä mistään.

Puolisolle hommattiin uudemman mallinen Radexpand 5 folding bike, hyvä pyörä sekin ja kätevä kun ei ole ylätankoa tiellä. Siihenkin piti satula vaihtaa perse ystävällisemmäksi. Jostain syystä ei ole enään nopeusnäyttöä siinä eikä etu iskareita.

Normaalisti pyöräily ei ole ikinä kiinnostanut paskaakaan eikä ole ollut muutenkaan erityisen mieluista mutta nuilla huristellessa se on todella kivaa, jopa kaloreitakin kuluu ihan kivasti kun käyttää inhimillisesti sähköavustusta. Itse lähinnä chillailen ja kiertelen kyliä, katuja ja polkuja tutustuen uusiin paikkoihin. Joskus tulee tykitettyä pururatojen polkuja vähän kovempaa.

Hintaansa nähden hyvä pyörä (1650€ kotiin toimitettuna vuonna 2021) .
 
Näyttäis noilla olevan joku refer a friend josta 50€, vahvasti harkitsen hankintaa, jos joku pystyy koodin laittaa niin olisin kiitollinen :)

Näytti etsimällä löytyvän netistä melko helposti, eli refer a friend koodilla vielä 50€ pois, mutta kuljetus näytti olevan 49€
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jny
Tämä on lupaavimman oloinen tehokontrolleri, mitä on tullut vastaan. Vielä en ole uskaltanut lähteä tilaamaan. Näyttää itse kontrolleri samalta kuin big game bikesin vastaava. Arvostelujen perusteella ainakin jenkki- ja kanadaversion kanssa vaikuttaa olevan toimiva kapistus.
Rad Power 6+ Upgrade Kit

Kysyin ja vastasivat:

Yes it will work with your Euro Radrhino 6+ bike. Please remember to add the international shipping before you add the item to your cart. Let us know if you have further questions.

Pitää vissii laittaa tilaukseen
 
Mitäköhän moottori tykkää, jos sille syöttää jatkuvasti tuollaista tehoa?

Näissä taitaa olla 500 W moottori (myös omassa 2019 versiossa, joka myytiin 750 W:nä). Jos sille sitten työntää 1500 W niin kuluuko sisäiset hammasrattaat vauhdilla...
 
Mitäköhän moottori tykkää, jos sille syöttää jatkuvasti tuollaista tehoa?

Näissä taitaa olla 500 W moottori (myös omassa 2019 versiossa, joka myytiin 750 W:nä). Jos sille sitten työntää 1500 W niin kuluuko sisäiset hammasrattaat vauhdilla...
Aika vahvasti netissä on uskomus että kaikki pyörät on samoilla palikoilla ja rajoitukset tehdään vain softalla tuota controlleria muokkaamalla.

Euro rr6+:ssa vaan on niin hyvin lukittu ja poistettu salavalikoista asetukset ettei saa enää kuin nostettua maksimit 32km/h.

Itseäni kyllä kiinnostaa tuon pyörän tehojen avaaninen. Aion vielä vähän tutkia asiaa.
 
Tässä vanhassa L1e-a mallissa saa nostettua max nopeuden 40 km/h saakka.

Sitä ei saa kontrolleria muuttamalla nopeammaksi, mutta ilmeisesti vääntöä saisi lisää. Toisaalta sitä ei tarvi arkikäytössä lisää (varsinkin kun lähtiessä liikkeelle yms. käsikaasulla saa kaikki tehot heti käyttöön) ja off-road mäkeen tuota pyörää ei painonsa vuoksi tee mieli viedä, vaikka vääntöä olisi enemmän.

Mutta todennäköisesti erittäin hyvä muutos näille nykyisille 250 W malleille, koska näin painavan pyörän kanssa tehoja jää varmasti kaipaamaan lisää. Ja sitähän voi ohjelmoida siten, että vaikka ainoastaan PAS 5 ottaa kaikki tehot käyttöön, jolloin moottoria ei piiskata arkikäytössä tarpeettoman paljon PAS 1-4 asetuksilla.
 
Mitäköhän moottori tykkää, jos sille syöttää jatkuvasti tuollaista tehoa?

Näissä taitaa olla 500 W moottori (myös omassa 2019 versiossa, joka myytiin 750 W:nä). Jos sille sitten työntää 1500 W niin kuluuko sisäiset hammasrattaat vauhdilla...
Olen piiskannut omaa pyörää ihan huolella yli kw teholla ja planeettapyörästön muovirattaat ovat ehjät. Olen kyllä vaihtanut kiinalaiset laakerit skf:n valmistamiin, puhdistanut kiinanrasvat ja laittanut kunnollisen vaseliinin. Nuo muovirattaat saa ostettua moottoriin myös erikseen. Minulla on varamoottori toki valmiina jonka hankin kontrolleri päivityksen yhteydessä. Nopeutta saa lisää myös akkupäivityksellä. 52V akku menee heittämällä ja tämä tuo muutamia km/h lisänopeutta. Myös moottorin voi vaihtaa nopeampaan, mutta tämä on sitten pois väännöstä.
 
Näyttäis noilla olevan joku refer a friend josta 50€, vahvasti harkitsen hankintaa, jos joku pystyy koodin laittaa niin olisin kiitollinen :)

Näytti etsimällä löytyvän netistä melko helposti, eli refer a friend koodilla vielä 50€ pois, mutta kuljetus näytti olevan 49€
Refukoodi ei toimi alennustuotteiden kanssa kuten nyt alennuksessa oleviin pyöriin. Näin vastasi aspa.
Tässä vanhassa L1e-a mallissa saa nostettua max nopeuden 40 km/h saakka.

Sitä ei saa kontrolleria muuttamalla nopeammaksi, mutta ilmeisesti vääntöä saisi lisää. Toisaalta sitä ei tarvi arkikäytössä lisää (varsinkin kun lähtiessä liikkeelle yms. käsikaasulla saa kaikki tehot heti käyttöön) ja off-road mäkeen tuota pyörää ei painonsa vuoksi tee mieli viedä, vaikka vääntöä olisi enemmän.

Mutta todennäköisesti erittäin hyvä muutos näille nykyisille 250 W malleille, koska näin painavan pyörän kanssa tehoja jää varmasti kaipaamaan lisää. Ja sitähän voi ohjelmoida siten, että vaikka ainoastaan PAS 5 ottaa kaikki tehot käyttöön, jolloin moottoria ei piiskata arkikäytössä tarpeettoman paljon PAS 1-4 asetuksilla.
Mitä mallia tarkoitat? Jotain vanhempaa radrhino 6 plus versiota vai esim radrhino 5:ta?
Olen piiskannut omaa pyörää ihan huolella yli kw teholla ja planeettapyörästön muovirattaat ovat ehjät. Olen kyllä vaihtanut kiinalaiset laakerit skf:n valmistamiin, puhdistanut kiinanrasvat ja laittanut kunnollisen vaseliinin. Nuo muovirattaat saa ostettua moottoriin myös erikseen. Minulla on varamoottori toki valmiina jonka hankin kontrolleri päivityksen yhteydessä. Nopeutta saa lisää myös akkupäivityksellä. 52V akku menee heittämällä ja tämä tuo muutamia km/h lisänopeutta. Myös moottorin voi vaihtaa nopeampaan, mutta tämä on sitten pois väännöstä.
Mikä malli kyseessä radrhino 6 plus? Jos on niin kiinnostaisi tarkemmin asiaa kysellä.
 
Mitä mallia tarkoitat? Jotain vanhempaa radrhino 6 plus versiota vai esim radrhino 5:ta?

Tällä ei tainnut olla numeroa perässä. Olisko ollut vaan Radrhino. Tietääkseni ensimmäinen Radrover, mikä tuli Euroopan markkinoille.
 
  • Tykkää
Reactions: Jny
Tuota Radrhino 6 plussaa on saanut jo viimevuodenkin Black fridayssa heidän sivuiltaan 1199 eurolla joten luulisin että näin alasajon loppuunmyyntien aikana tulisi tänä vuonna vielä kovempaan tarjoukseen? Tämä EU malli ei ilmeisesti ole niin customoitavissa löysien poisottoon.

Tässä se 50e alekoodi joka tosiaan toimii myös alennuspyöriin,
 
Viimeksi muokattu:
Myös brittiläinen biggamebikes kertoo että jo ensiviikolla tulee tilattavaksi controlleri joka toimii rr6+ kanssa.
 
RadRhino 6 Plus Step-Thru maksaa nyt 1199e tuolla sivulla. Eiköhän ne laita vielä vuoden loppuun mennessä vieläkin parempia hinnanalennuksia.
 
Netissä näistä näkee vähän negatiivisia arvioita, että laatu voi olla sitä sun tätä. Mutta tämän ketjun perusteella olisi oiva hankinta ympärivuotiseen arkipyöräilyyn.

Mutta hankala valinta city- (5 plus) ja läskimallien välillä. Läski olisi hauskempi ja talvella toimiva ilman renkaidenvaihtoa. Mutta muuten vähän överi ja hankalampi rengaskoko. Takateline ja runkolukko pitäisi hankkia, mitkä menisi tilaukseen. Kapasiteettia ei korien kanssakaan niin paljon, että riittäisi perheen kauppareissuille.

E: taittopyörä olisi myös mielenkiintoinen vaihtoehto, mutta runkokoon puolesta riski, kun oma pituus on reilu ilmoitettu maksimi 178cm.
 
Viimeksi muokattu:
Tuollainen RadRhino 6 Plus alkoi kiinnostamaan. Ei sen takia, että on läskipyörä (jollaisesta ei kyllä ole kokemusta), mutta on ehkäpä parempi kuin se city kun tuossa on jousitus etuhaarukassa niin voi olla kivempi hiekkatien möykyissä jos mökille kotoa ajaa (hatusta heittäen 15km pikitietä ja siitä vielä 10km hiekkatietä).

Onkos joku ostanut tuollaista radbikea vapaus.io:n kautta, onnistuukohan?
 
Minkä mittaiselle kuskille tuo RadRhino 6 Plus on "hyvä"? Tietenkin mieltymykset, jalan pituus jne. vaikuttaa. Ajattelin että menisikö tuo satunnaisessa käytössä talouden kolmella kuskilla joiden pituus on väliltä 165-176cm. Runko näyttää melko matalalta, ja se nyt ei haittaa jos ei täysin optimi asento ole kun sähkö avustaa.... Käytettyjen hinnat ja tarjonta on luotaantyöntävää, niin tuntuu että 999€ hintaan Rhino olisi voittajan valinta tähän taloon.
 
Itse olen 177 cm ja ihan sopusuhtaiselta tuntuu. Uskoisin, että 170cm ja ylös on ihan ok. Pyörä on kyllä aika painava, eli ihan hennolle neitikesäheinellä ei paikallaan käsittely ole mukavaa. Ajossa kevyt. 50€ koodia sopii kysellä jos tarvetta.
 
Minkä mittaiselle kuskille tuo RadRhino 6 Plus on "hyvä"? Tietenkin mieltymykset, jalan pituus jne. vaikuttaa. Ajattelin että menisikö tuo satunnaisessa käytössä talouden kolmella kuskilla joiden pituus on väliltä 165-176cm. Runko näyttää melko matalalta, ja se nyt ei haittaa jos ei täysin optimi asento ole kun sähkö avustaa.... Käytettyjen hinnat ja tarjonta on luotaantyöntävää, niin tuntuu että 999€ hintaan Rhino olisi voittajan valinta tähän taloon.
Geometry-osasta näkee suosituspituuden, 170 cm-188 cm. Step-through mallilla 157 cm-188 cm. Sizing-kohdasta näkee miten jalan pituus vaikuttaa.
 
Geometry-osasta näkee suosituspituuden, 170 cm-188 cm. Step-through mallilla 157 cm-188 cm. Sizing-kohdasta näkee miten jalan pituus vaikuttaa.

No niin näkyy, ei sattunut speksiviidakosta silmään. Kyllä se taitaa tuo Step-through olla fiksumpi vaihtoehto. Varsinkin talvikelillä "helppo poistuminen" ei ole koskaan pahitteeksi....
 
Aika vahvasti netissä on uskomus että kaikki pyörät on samoilla palikoilla ja rajoitukset tehdään vain softalla tuota controlleria muokkaamalla.

Euro rr6+:ssa vaan on niin hyvin lukittu ja poistettu salavalikoista asetukset ettei saa enää kuin nostettua maksimit 32km/h.

Itseäni kyllä kiinnostaa tuon pyörän tehojen avaaninen. Aion vielä vähän tutkia asiaa.

Saitko selville miten tehoja saisi valjastettua lisää? Miltä uusi kontrolleri vaikuttaa?
 
Joo tilaat big game bikeltä uus controlleri. On kyllä joka euron väärti :cool:
 
Pitää laittaa tilaukseen.

Eli tilaukseen vain tämä:


Muistatko paljon tuolle tuli lisähintaa tulleista tms?

Juu tuo on se. Olisko ollu 60€?

Tuostahan tippuu hinta kun sen laittaa ostoskoriin britti alvin verran. Sit postikulut + suomi alv + tullimaksu + postihuolinta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 541
Viestejä
4 539 672
Jäsenet
74 817
Uusin jäsen
pepponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom