Sori, Helen-gateen liittyen vielä... Tein maaliskuussa Helenille 6kk määräaikaisen alkamaan syyskuussa (sopimuksen teon aikana Lumpeen pörssiasiakas), mutta vaihdoin muutaman päivän jälkeen sen Lumme Energialle vastaavaan, mutta snadisti halvempaan 6kk soppariin. Lumpeelta tuli silloin heti perään sähköpostiin PDF-sopimusvahvistus, jossa oli jo kaikki yksityiskohdat mukana. (pvm, hinnat jne) Lumpeen sopimus näkyy OmaLumme-palvelussa tälläkin hetkellä ihan oikein.
Silti eilen ja tänään on soiteltu numerosta nollaysi 617 8076 ja kun vastasin, niin Helenin henkilöksi esittäytynyt halusi ilmoittaa, että perutaan syyskuussa alkava sähkösopimus "virheen takia". Kyselin tarkemmin, että mikä virhe, mutta tämä ei selvinnyt. Sitten sanoin, että olen jo maaliskuussa perunut tämän heidän sopimuksensa Helenin puhelinpalvelun kautta ja nyt tämä ihminen totesikin, että "tämä se virhe olikin." Kommentoin, että ei nyt tainnut olla vaan te halusitte jostain muusta syystä perua yksipuolisesti tämän tilaukseni, johon tuli vain hämmentynyttä selittelyä.
Eli, taitavat sieltä nyt oikeasti soitella näiden syksylle alkavien 6kk soppareiden yksipuolisia peruutuksia.
Silti eilen ja tänään on soiteltu numerosta nollaysi 617 8076 ja kun vastasin, niin Helenin henkilöksi esittäytynyt halusi ilmoittaa, että perutaan syyskuussa alkava sähkösopimus "virheen takia". Kyselin tarkemmin, että mikä virhe, mutta tämä ei selvinnyt. Sitten sanoin, että olen jo maaliskuussa perunut tämän heidän sopimuksensa Helenin puhelinpalvelun kautta ja nyt tämä ihminen totesikin, että "tämä se virhe olikin." Kommentoin, että ei nyt tainnut olla vaan te halusitte jostain muusta syystä perua yksipuolisesti tämän tilaukseni, johon tuli vain hämmentynyttä selittelyä.
Eli, taitavat sieltä nyt oikeasti soitella näiden syksylle alkavien 6kk soppareiden yksipuolisia peruutuksia.


