- Liittynyt
- 10.11.2018
- Viestejä
- 1 832
Väitän että nimenomaan lyhyellä päivittäisajolla on hitaastakin laturista iso hyöty talvella.
Jos ajaa 1000km päivässä niin se ei ole niin justiinsa saako yöllä muutaman kilowattitunnin.
Mutta jos ajaa vaikka 10km päivässä, niin silloin on suuri hyöty saada akkuun vähän sähköä jotta saa ainakin aamulla kabiinin lämpimäksi. Talvella se on se lyhyt pätkä-ajo mikä tuhoaa rangen.
Jos ajaa 1000km päivässä niin se ei ole niin justiinsa saako yöllä muutaman kilowattitunnin.
Mutta jos ajaa vaikka 10km päivässä, niin silloin on suuri hyöty saada akkuun vähän sähköä jotta saa ainakin aamulla kabiinin lämpimäksi. Talvella se on se lyhyt pätkä-ajo mikä tuhoaa rangen.