Sähkötupakka

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
kellään kokemusta tämmösestä kaupasta?

Ei kokemusta mutta noiden sivut näyttää kyllä vähän epäilyttäviltä.

ps. Minunkin pitänee etsiä uusi kauppa noiden tullimuutoksien takia, pitää yrittää arpoa jotain uutta.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Kattelin noita hieman ja löytyi muutama kroatia/slovakia/tsekki mesta (ei sillä että googlaus olisi niin vaikeata kenellekään) jotka näyttivät ihan semi-luotettavilta, mutta löysin yhden paikan joka maksaa nuo tullausjutut IOSS tyylisesti (IOSS) etukäteen ja paketti pitäisi tulla sitten suoraan kotiin ilman Tullin sekoiluja.

Chattailin niiden kanssa tovin ja sanoivat että ei ole ollut ongelmia lähettää myöskään nikotiininestettä Suomeen. Kyselin ihan vaan noita normi 10ml purkkeja jossa on nikotiinia kun itse käytän niitä.

En ole itse ostamassa nyt nesteitä toviin (1-2kk tms.) niin en ole testaamassa tuota mutta tuo löytämäni voisi olla kokeilun arvoinen vaihtoehto jos jollain on halua, voin laittaa privana tuosta vähän lisää tietoja. En toki voi luvata mitään kun ei ole kokemuksia mutta vaikutti parhaalta.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 880
Tuli tuosta ulkomailta tilailusta mieleen, että saisikohan tilauksia mitenkään kikkailtua Tallinnan smartpost-automaatteihin? Laitteet/nikotiinittomat nesteet voisi tuoda täysin laillisesti matkustajatuontina lahden yli.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Tuli ostettua tämä CoolFire Z80 Zenith II - Vape Kit | INNOKIN® loppuviikosta Tikkurilasta, vaikuttaa kyllä tosi hyvältä vehkeeltä. Kyselin joskus aiemmin noita "tikku" mallisia ja tuo on kuitenkin paljon lyhempi ja vain jonkun verran paksumpi kun mitä käytin aiemmin. Suositus kyllä tuolle.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Tuli ostettua tämä CoolFire Z80 Zenith II - Vape Kit | INNOKIN® loppuviikosta Tikkurilasta, vaikuttaa kyllä tosi hyvältä vehkeeltä. Kyselin joskus aiemmin noita "tikku" mallisia ja tuo on kuitenkin paljon lyhempi ja vain jonkun verran paksumpi kun mitä käytin aiemmin. Suositus kyllä tuolle.
Mitä mahtaa käyttö maksaa? Aika pienoinen tankki laitteessa. Montako kertaa joutuu päivän aikana täyttämään? Olen itse dripperimiehiä ja alkaisi olla pikkuhiljaa tarvetta reissutiiviille itserakennettavalle rta:lle.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Mitä mahtaa käyttö maksaa? Aika pienoinen tankki laitteessa. Montako kertaa joutuu päivän aikana täyttämään? Olen itse dripperimiehiä ja alkaisi olla pikkuhiljaa tarvetta reissutiiviille itserakennettavalle rta:lle.
Jaa-a, en kyllä vielä osaa kovin tarkasti kommentoida noita kun on ollut niin lyhyen aikaa käytössä. Itse poltan sähköröökiä pelkästään tässä tietokoneen ääressä niin sinällään ei ole ongelmaa vaikka tuota joutuisi useammin täyttämään (vs. vaikka jos tuo olisi mukana kun lähtee ulos jne. ja pitäisi huolehtia että nestettä riittää). Tuota kun tulee täytettyä myös välillä ohimennen vaikka se ei olisikaan kun puolillaan jne.

Akunkesto tuossa on kyllä ehkä vähän heikohko 20w asetuksilla, ei nyt mikään ongelma mutta hyvä olla vara-akku.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
99
Näistä olen itse tilannut.
Eikös tämän nimisestä kaupasta tilaaminen kiinnitä postin/tullin huomion? Onko joku saanut nikotiinit kotiin asti? En rupea maksamaan nykyhintoja, kun nyt vuosien jälkeen varastot on vihdoin tyhjiä.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Eikös tämän nimisestä kaupasta tilaaminen kiinnitä postin/tullin huomion? Onko joku saanut nikotiinit kotiin asti? En rupea maksamaan nykyhintoja, kun nyt vuosien jälkeen varastot on vihdoin tyhjiä.
Eihän/ei kai mikään firma ikinä lähetä noita "omalla nimellä" näissä jutuissa, tyyliin jos ostat seksileluja Kaalimadolta niin eivät ne tule sillä nimellä vaan niillä on joku neutraali joka ei suorilta pistä silmään.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Eihän/ei kai mikään firma ikinä lähetä noita "omalla nimellä" näissä jutuissa, tyyliin jos ostat seksileluja Kaalimadolta niin eivät ne tule sillä nimellä vaan niillä on joku neutraali joka ei suorilta pistä silmään.
Nauroin jostain syystä ääneen :rofl: Mutta niinhän se menee. Myös niksa % näyttää noissa tuotteissa yleensä nollaa jos sellaista on edes etikettiin merkitty. Tuolta Ranskasta en ole kyllä itse tilannut.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
569
Eihän/ei kai mikään firma ikinä lähetä noita "omalla nimellä" näissä jutuissa, tyyliin jos ostat seksileluja Kaalimadolta niin eivät ne tule sillä nimellä vaan niillä on joku neutraali joka ei suorilta pistä silmään.
Juu, esim. Pink mule lähetti muistaakseni huomaamattomalla "Kill that cat" firman nimellä nikotiinit :think:

Nuo suomen seksikaupatkaan ei koskaan vaihda noita lähettäjän nimiä, joten se R-kioskin naapurintyttö ihan tasan tarkkaan tietää mistä se pakettisi tulee:kahvi:
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Juu, esim. Pink mule lähetti muistaakseni huomaamattomalla "Kill that cat" firman nimellä nikotiinit :think:

Nuo suomen seksikaupatkaan ei koskaan vaihda noita lähettäjän nimiä, joten se R-kioskin naapurintyttö ihan tasan tarkkaan tietää mistä se pakettisi tulee:kahvi:
Kun kirjoitin tuon niin kävin kyllä katsomassa etukäteen että onhan se niiden lähettäjän nimi kyllä niiden privacy puolella. Ja parempi vaan jos R-kioskin naapurintyttö tietää että mulla on seksileluja himassa :D
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Taas on kätösissä 2kpl satasta niksaa. Vielä pitäs se reissutiivis rta löytää..
 
Liittynyt
12.09.2021
Viestejä
9
aegis legend 2 haussa, muutaman kivijalan olen pääkaupunkiseudulla kiertänyt huonolla menestyksellä, mahtaako löytyä mistään suomalaisesta kaupasta?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
aegis legend 2 haussa, muutaman kivijalan olen pääkaupunkiseudulla kiertänyt huonolla menestyksellä, mahtaako löytyä mistään suomalaisesta kaupasta?
Täältä löytyy ja 70€ tilaukseen saa ilmaiset postit.

Itse tilasin tämän ja vastuksia.
 
Liittynyt
12.09.2021
Viestejä
9
kiitoksia, hinnat aika reippaasti suomikauppoja matalammat tuolla.
ilmeisesti eu alueelta vehkeet tulee suomeen ilman ongelmia?
 
Liittynyt
17.08.2018
Viestejä
166
aegis legend 2 haussa, muutaman kivijalan olen pääkaupunkiseudulla kiertänyt huonolla menestyksellä, mahtaako löytyä mistään suomalaisesta kaupasta?
miten ois Aegis X? Pitäisi löytyä esim Puffista. Aikalailla sama modi ku tuo legend vissiin? Isompi näyttö erona.
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
211
Voisko joku vinkata yv llä nikotiiniä toimittavia kauppoja.
9v höryttelyä takana ja alkanut hinnat karkaamaan taivaisiin.
 
Liittynyt
12.09.2021
Viestejä
9
minulle kelpais kanssa yv samasta aiheesta jos löytyy ketään joka on tilaillut
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Smok, innokin ja eleaf... Kahta ensinmainittua ollut vain yksi laite, eleafeja ties kuinka monta liikaa. Viimeisimpänä ja viimeisenä Nowos. Siitä ei ole mitään hyvää sanottavaa.
mielikuva ja ...


innovatiivinen kosketusnäyttö :lol::lol::lol:
Tämän rojun jälkeen muutama yksilö eri valmistajilta käynyt kokeilussa... ja hajoamassa. Nyt alkukesästä hommasin melko hyvältä ja perusteellisesti kasatulta vaikuttavan Mechlyfe x Fallout Vape, The Paramour SBS Box Modin. (vasemmalla kuvassa):
rgs.jpg
patteriputkilo alkoi kuitenkin liikkua pikkasen jo heti alussa ja muutaman kuukauden jälkeen irtosi kokonaan. Sain juotettua piuhat vielä kiinni ja liimattua putken takaisin paikoilleen. Seuraavaksi menivätkin sitten kierteet. MacGyverin opeilla sain foliosta taiteltua jonkinlaisen ratkaisun. Sitten hyytyi näyttö ja lopulta koko laite. Valmistajalta sain vastaukseksi pelkkää vittuilua. Eli, älkää sortuko hankkimaan kyseistä modia. 60€ täyttä rojua.

Nyt tuli kaivettua laatikon pohjalta Venvii Baby Ness, joka on ihan aiheesta tullut haudattua pois ulottuvilta joskus. Pieni kolaus (esim pöydälle laitettaessa tai väärä asento taskussa) ja laite pompsauttaa 80w asetukset päälle. Tuntuu kivalta keuhkoissa ja tuhoaa coileja melko lahjakkaasti jos ei aina muista tarkistaa ennen napin painamista :facepalm: Myös tämä firma irtisanoutui kaikesta vastuusta koska laite oli yli 3kk vanha.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Jotkut ovat kyllä niin luokattomia tekeleitä että myyntikielto olisi paikallaan.
Kyllä! Ja silti youtubet ja vendorien testit tulvivat pelkkää positiivista testitulosta ja unboxing videota näistä. Ei tule toista yhtä korruptoitunutta alaa äkkiseltään mieleen.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Tilasin äsken ekaa kertaa uudesta kaupasta nesteitä, ihan siis noita normaaleja 10ml purkki ja nikotiinia 12mg/ml. Hinnat oli kyllä tosi hyvät, laitan sitten kommenttia tänne jos tuotteet saapuvat perille :)
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Paljonko suomihinta oli? Tikkurilan puoti ilmeisesti FinnVape?
FinnVape oli paikkana, tai joka tapauksessa se mesta joka on siellä juna-asemalla, tuskin niitä on yhtä enempää? En muista hintoja tarkasti mutta jos pitäisi jotain heittää niin tyyliin 60-70€ pelkälle kitille, ostin sitten vara-akun ja atomisaattoreita mukaan myös niin oiskohan ollut jotain 100€ luokkaa yhteensä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Täältä löytyy ja 70€ tilaukseen saa ilmaiset postit.

Itse tilasin tämän ja vastuksia.
Miten nuo ovat yleensä tulleet Suomeen? Onko pelkoa että jää Tullin haltuun tai muuta vastaavaa?
 
Liittynyt
12.09.2021
Viestejä
9
ei kyllä kiireellä tunnu toimivittavan, toista viikkoa paketti seisoo ranskan postissa statuksena "Your package is ready from its shipping territory. It will be handed over to the carrier for its delivery. "
mites pitkään sulla yleensä on mennyt toimituksissa?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
ei kyllä kiireellä tunnu toimivittavan, toista viikkoa paketti seisoo ranskan postissa statuksena "Your package is ready from its shipping territory. It will be handed over to the carrier for its delivery. "
mites pitkään sulla yleensä on mennyt toimituksissa?
8 Päivää kesti viimeksi paketin saapumisessa.
Screenshot 2021-09-21 at 09-43-47 MONIPUOLINEN LÄHETYSTEN SEURANTA 17TRACK.png
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Tilasin äsken ekaa kertaa uudesta kaupasta nesteitä, ihan siis noita normaaleja 10ml purkki ja nikotiinia 12mg/ml. Hinnat oli kyllä tosi hyvät, laitan sitten kommenttia tänne jos tuotteet saapuvat perille :)
Tuo mesta muuten on joko ihan täydellinen asiakaspalvelun osalta, tai sitten se on huijausta. Tuo lauantain tilaus oli vieläkin "processing" tilassa ja laitoin viestiä niille chatissä että miten tuon tilaus etenee. Siellä oli chatissä tyyliin "viimeksi nähty 5h sitten ja täällä ei ole ketään, vastataan sähköpostilla huomenna tms.". Sit alle minuuttiin nainen kysyi minun tilauksen tiedot ja selvitti että se on jo pakattu ja saat huomenna seurantanumeron...ja sit heti sen perään sain jo sen seurantanumeron meiliini.

Noh katsotaan mitä tapahtuu, kai sieltä jotain tulee mutta jotenkin erittäin loistavaa menoa tai erittäin hyvä huijaus.
 
Liittynyt
12.09.2021
Viestejä
9
eilen kyselin pink mulen tilauksen perään jonka toimituksessa on myös kestänyt jo 2 viikkoa, onneksi oli pelkkiä makutiivisteitä. saa nähdä miten käy.

1632289709902.png
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Viime viikolla laitoin sonyn akun(18650) laturiin ja se kait meni jotenkin oikoseen kun alkoi välittömästi savuamaan. Miten voi niin pieni pötkö lämmetä niin nopeasti ja niin kuumaksi? Oli kuin olis uunista punaisen kekäleen ottanut näppeihin. Pakkohan se oli heti saada nurmikolle, ettei lasahda sisälle. Siinä muutamassa sekunnissa ehti laturinkin muovit sulaa ennenkuin sain akun irti. Aikansa se kärysi nurmikolla kunnes hyytyi. Kahden päivän päästä tarkastellessani tuloksia vain nännin ympäriltä oli tiivisteet hävinneet. Muuten kuori oli vain aavistuksen tummunut.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 880
Itselle kävi tässä muutama päivä sitten niin, että huomasin modin pohjan vääntyneen ja housujen taskuun palaneen reiän. Onneksi päätti puhallella höyryt ulospäin, eikä munaskuiden suuntaan :beye:
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Itselle kävi tässä muutama päivä sitten niin, että huomasin modin pohjan vääntyneen ja housujen taskuun palaneen reiän. Onneksi päätti puhallella höyryt ulospäin, eikä munaskuiden suuntaan :beye:
Just. Tuntuu että tätä businesta ei valvo kukaan.

e. en siis laske thl tms tahoja miksikään valvovaksi elimeksi. ajavat omaa agendaa ja se siitä.
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 351
Jos käyttäjä rikkoo laitteensa niin miten sinä sen valvonnan jollekkin ulkopuoliselle määrittelet?

Saahan sen auton akunkin kipinöimään kun laittaa jakarin napojen väliin.
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
211
No joo,aika huolettomasti näitä käsitellään. Eikä modin kuntoa paljoa kattella jos tippuu maahan,se toki ettei tankki hajonnut muttei muuten. Eikä se lukituskaan aina päälle mene.
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 351
Nätisti minä ainakin käsittelen. Jotain 150+ modia tuossa on läpi käytynä, eikä ole savuja karkuun päässyt. Äärimmäisen harvinaista suomessa, että joku saa touhotettua akun rikki. Yhden käden sormilla voi laskea.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Nätisti minä ainakin käsittelen. Jotain 150+ modia tuossa on läpi käytynä, eikä ole savuja karkuun päässyt. Äärimmäisen harvinaista suomessa, että joku saa touhotettua akun rikki. Yhden käden sormilla voi laskea.
Itsellä kuusi vuotta takana ja eka akku mikä päästi savut ulos. Aina oon merkkiakkuja käyttäny Akkulasta.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Jos käyttäjä rikkoo laitteensa niin miten sinä sen valvonnan jollekkin ulkopuoliselle määrittelet?

Saahan sen auton akunkin kipinöimään kun laittaa jakarin napojen väliin.
Huoh, en ole määrittelemässä valvontaa kenellekään. Ihmettelen vain ääneen. Jos tuote rikkoontu helposti sellaiseen kuntoon että syttyy esim. housut palamaan, niin mielestäni tuote on vaarallinen. Minusta tämän tyyppisen laitteen täytyy kestää lievää pudottelua ilman tulipalo- tai räjähdysvaaraa. Kyllähän mistä tahansa sähkölaitteesta saa tekemällä tehtynä vaarallisen. Näissä modeissa vaan tällaisia vaaralliseksi "muuttuvia" laitteita on liian paljon markkinoilla. Eikä turvallisuuden valvominen tunnu kiinostavan ketään. Kaikki huomio ja voimavarat on kohdistettu (ainakin Suomessa) koko harrastuksen kieltämiseen. Toisaalta jos alaa valvoisi joku TUKES suomalaisen kaupan liiton mittatilaustesteineen, niin sillä onnistuttaisiin todennäköisesti vain lietsomaan pelkoa muutaman ilta-paskalehden otsikoiden muodossa.

Eikä se lukituskaan aina päälle mene.
Ei mene, mutta pitäisi mennä. Itsellä oli eleaf pico joka alkoi höyryttellemään itsestään oli lukitusta tai ei. Täytyi aina muistaa irroittaa patteri varmuuden vuoksi. Modia ei oltu edes kolhittu tai pudoteltu. Toisen merkkilaitteen mukana tullut usb adapteri/laturi alkoi käryämään kun latasin Asuksen läppäristä. En jaksa uskoa että vika oli läppärissä.

Ala on kaikin puoli liian villi. Itse olen muutamasti ollut aikeissa kääntyä kuluttajaviranomaisten puoleen. Ei tule montaa n 100€ maksavaa laitetta mieleen, jonka takuu loppuu 3kk sisällä ja valmistaja tai maahantuoja ei ota mitään vastuuta asiasta tämän jälkeen. Tämä on kyllä tehty valmistajille hyvin helpoksi kieltämällä näiden laitteiden omatoiminen tilaaminen ulkomailta.

Lyhyesti: laitteiden teknologiset ratkaisut ja komponentit on surkeita, eikä turvallisuus ole kovinkaan korkeassa asemasssa näitä suunnitellessa. Tärkeintä tuntuu olevan pramea ulkokuori pinnaliset, laitetta ylistävät arvostelut.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Jos marssin kioskiin ja sanon että sähkötupakka kiitos, niin mitä myyjä lyö kouraan?. Hirveästi ei huvittaisi säätää minkään nesteiden ja laitteiden kanssa, eikä oikein huvittaisi enää vetää kessuakaan. Ne toiset vaihtoehdot tupakille taitaa olla ei oota suomessa?, enkä meinaa nyt nuuskaa.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 930
Jos marssin kioskiin ja sanon että sähkötupakka kiitos, niin mitä myyjä lyö kouraan?. Hirveästi ei huvittaisi säätää minkään nesteiden ja laitteiden kanssa, eikä oikein huvittaisi enää vetää kessuakaan. Ne toiset vaihtoehdot tupakille taitaa olla ei oota suomessa?, enkä meinaa nyt nuuskaa.
Normikauppojen ja kioskien valikoima on melko pepusta. Laitteissa ja nesteissä.
Suosittelen etsimään sen lähimmän sähköröökiin erikoistuneen kaupan, jossa on valinnan varaa ja pääsee hypistelemään kädessä laitetta.
Siellä paikan päällä se myyjä osaa kuitenkin hieman paremmin kertoa ja neuvoa kun joku ärrän myyjä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Normikauppojen ja kioskien valikoima on melko pepusta. Laitteissa ja nesteissä.
Suosittelen etsimään sen lähimmän sähköröökiin erikoistuneen kaupan, jossa on valinnan varaa ja pääsee hypistelemään kädessä laitetta.
Siellä paikan päällä se myyjä osaa kuitenkin hieman paremmin kertoa ja neuvoa kun joku ärrän myyjä.
Tuo nyt oli tiedossa. Siis onko nämä nikotiininesteet kaikki sellaisia että niitä pitää alkaa itse pipetillä mittailemaan, sekoittelemaan ja laskimella laskemaan?. En minä sitä laitetta kuitenkaan osta miksikään statussymboliksi tai leluksi, tuli vaan mieleen kun naapurikin pääsi röökistä eroon kun ensin veti nikotiinia muutaman kuukauden ja sitten rupesi vain huvikseen höyryttelemään ilman nikotiinia. Kaikki on tehty niin vaikeaksi täällä suomenmaassa, alkoholisteille kyllä annetaan antabusta, mutta tupakoijat jotka on valmiita lopettamaan, niin siihen myydään jotain helvetin pillereitä joiden hinta liikkuu satasissa ja joita ei kela korvaa.

Sori avautumisesta.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 930
Tuo nyt oli tiedossa. Siis onko nämä nikotiininesteet kaikki sellaisia että niitä pitää alkaa itse pipetillä mittailemaan, sekoittelemaan ja laskimella laskemaan?. En minä sitä laitetta kuitenkaan osta miksikään statussymboliksi tai leluksi, tuli vaan mieleen kun naapurikin pääsi röökistä eroon kun ensin veti nikotiinia muutaman kuukauden ja sitten rupesi vain huvikseen höyryttelemään ilman nikotiinia. Kaikki on tehty niin vaikeaksi täällä suomenmaassa, alkoholisteille kyllä annetaan antabusta, mutta tupakoijat jotka on valmiita lopettamaan, niin siihen myydään jotain helvetin pillereitä joiden hinta liikkuu satasissa ja joita ei kela korvaa.

Sori avautumisesta.
Avautuminen on ihan ok. Turhaa rajottamista mun mielestä näissä ns. korvaustuotteissa.
Ja myydään noita nesteitä ihan valmiinakin. Tosin nikotiinipitosia ei kai myydä kun röökin makusena, ja mauttomana.
Mutta periaatteessa jos "röökin" makusena kelpaa, niin ei tarttee sekotella ite. Mutta ei se maun lisääminen ole iso homma jos tekee sen desin verran vaikka 10mg/ml pohjasta, ja laittaa makua sen tiivisteen ohjeen mukaan. Yleensä niissä ohjeissakin on vielä oman maun mukaan varaa säätää, eli ei ole niin just onko se 10% tai 15% siitä valmiista tuotoksesta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Avautuminen on ihan ok. Turhaa rajottamista mun mielestä näissä ns. korvaustuotteissa.
Ja myydään noita nesteitä ihan valmiinakin. Tosin nikotiinipitosia ei kai myydä kun röökin makusena, ja mauttomana.
Mutta periaatteessa jos "röökin" makusena kelpaa, niin ei tarttee sekotella ite. Mutta ei se maun lisääminen ole iso homma jos tekee sen desin verran vaikka 10mg/ml pohjasta, ja laittaa makua sen tiivisteen ohjeen mukaan. Yleensä niissä ohjeissakin on vielä oman maun mukaan varaa säätää, eli ei ole niin just onko se 10% tai 15% siitä valmiista tuotoksesta.
No mulla on tyhmä tapa jauhaa purkkaa kun vetelen tupakkia, en tiedä mistä tuo on jäänyt päälle. Eiköhän tuo varmaan mene ihan "röökin" makuisenakin tuossa tapauksessa. Pitää katsella noita vekottimia tarkemmin, näkyy täällä olevan puffin kauppa, tai sitten ei, jos ovat lopettaneet ja unohtaneet poistaa sivuiltaan.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 930
No mulla on tyhmä tapa jauhaa purkkaa kun vetelen tupakkia, en tiedä mistä tuo on jäänyt päälle. Eiköhän tuo varmaan mene ihan "röökin" makuisenakin tuossa tapauksessa. Pitää katsella noita vekottimia tarkemmin, näkyy täällä olevan puffin kauppa, tai sitten ei, jos ovat lopettaneet ja unohtaneet poistaa sivuiltaan.
Pienenä vinkkinä jonka varmaan oot jo lukenu, niin kannattaa hommata vaihdettavalla akulla oleva laite.
Vaikka joissakin(suurimmassa osassa) laitteissa on pass-through ominaisuus, niin aina nyt ei vaan ole laturin ääressä. Varalla oleva akku on siis melko hyvä olla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Pienenä vinkkinä jonka varmaan oot jo lukenu, niin kannattaa hommata vaihdettavalla akulla oleva laite.
Vaikka joissakin(suurimmassa osassa) laitteissa on pass-through ominaisuus, niin aina nyt ei vaan ole laturin ääressä. Varalla oleva akku on siis melko hyvä olla.
Tuokaan tuota ongelmia en minä yleensä röökaile, jos olen esim kauppareissulla tunnin pari. Pistetään korvan taakse kuitenkin.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 930
Tuokaan tuota ongelmia en minä yleensä röökaile, jos olen esim kauppareissulla tunnin pari. Pistetään korvan taakse kuitenkin.
Toi vaihdettava akku myös lisää itse laitteen käyttöikää. Akku hyytyy käytön ja iän myötä, laite ei. (Itellä käytössä Eleafin halpis ollu käytössä viitisen vuotta tms.)
 
Liittynyt
12.09.2021
Viestejä
9
kannattaa heti alkuun ostaa voopoo drag x tai vastaava vehje, suosittelevat muuten alan liikkeissä ihan onnettomia alotuspaketteja.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 414
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom