Sähkötupakka

Liittynyt
18.02.2020
Viestejä
26
Multa irtois jollekkin tarvitsevalle (4600mah) eleafin Ikuu i200 modi ja smok TFV8 Babybeast tankki.
 
Liittynyt
23.06.2020
Viestejä
4
Voisiko joku kertoa luotettavan paikan mistä laadukasta nikotiininestettä saatavilla? Vakituinen paikka lopetti mistä vuosia tilaillu niin olisi uuden paikan etsiminen edessä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Voisiko joku kertoa luotettavan paikan mistä laadukasta nikotiininestettä saatavilla? Vakituinen paikka lopetti mistä vuosia tilaillu niin olisi uuden paikan etsiminen edessä.
Näistä olen itse tilannut.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
591
Myytiinkös kaupoissa noita nikotiininesteitä? Aina tullu Puffilta haettua niksat, nyt ei jaksais sinne asti ajella niin vois kaupasta hakea pari pulloa.
 
Liittynyt
17.08.2018
Viestejä
166
Onko kenelläkää tiedossa, että myykö esimerkiksi Puff noita Geek Vapen modeja? Tai saako Suomesta kivijalasta ollenkaan?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
57
Nyt kun muuttuu tullisäännökset 1.7 lähtien että kaikki EU:n ulkopuolelta tuleva pitää tullata niin mites meinaatte toimia te ketkä Kiinasta tilaatte roipetta? Nehän kysyy kuittia tilauksesta kait
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Nyt kun muuttuu tullisäännökset 1.7 lähtien että kaikki EU:n ulkopuolelta tuleva pitää tullata niin mites meinaatte toimia te ketkä Kiinasta tilaatte roipetta? Nehän kysyy kuittia tilauksesta kait
Ainakin itse tilaan ihan normaalisti. Olis pitäny tullata kaikki mitä oon kiinasta tilannut, mutta kertaakaan ei oo tarvinnu. Sitten kun jää tulliin, niin vaihdan toimittajaa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
57
Ainakin itse tilaan ihan normaalisti. Olis pitäny tullata kaikki mitä oon kiinasta tilannut, mutta kertaakaan ei oo tarvinnu. Sitten kun jää tulliin, niin vaihdan toimittajaa.
Niin itse ajattelin lähinnä että kaikki paketit jää odottamaan sitä Tullin aamenta automaattisesti, eli ei olisi mahdollista tilata enää mistään EU:n ulkopuolelta
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Niin itse ajattelin lähinnä että kaikki paketit jää odottamaan sitä Tullin aamenta automaattisesti, eli ei olisi mahdollista tilata enää mistään EU:n ulkopuolelta
Mistähän tulli meinaa kaivaa sen varastotilan noille paketeille? Niitä nimittäin tulee sen verta paljon, että pitää melkeen isompi halli jo rakentaa. Eiköhän siinä ole se kk aikaa reagoida ja jos ei napostele tullia maksaa, niin sinnehän jäävät.
edit: Vielä sitten lisäksi se, että jonkun pitää hallinnoida niitä paketteja ja pitää ne jonkinlaisessa järjestyksessä. On muuten hommia tullilla tulevaisuudessa :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
57
Mistähän tulli meinaa kaivaa sen varastotilan noille paketeille? Niitä nimittäin tulee sen verta paljon, että pitää melkeen isompi halli jo rakentaa. Eiköhän siinä ole se kk aikaa reagoida ja jos ei napostele tullia maksaa, niin sinnehän jäävät.
edit: Vielä sitten lisäksi se, että jonkun pitää hallinnoida niitä paketteja ja pitää ne jonkinlaisessa järjestyksessä. On muuten hommia tullilla tulevaisuudessa :D
No meinaan että jos ne jää Postin/Matkahuollon varastoon tai jotain. Se kuljetusyhtiöhän niitä säilyttää, ei Tulli? Eli jos paketti "jää Tulliin" niin oikeasti se on Postin tmv varastossa odottamassa että Tulli sallii sen toimituksen. Ja kerta Posti/Matkahuolto tmv tietää mistä paketti on tulossa niin ne jää sitten automaagisesti odottamaan Tullin päätöstä. Jos olen väärässä niin korjaa toki
 
Liittynyt
25.03.2020
Viestejä
38
Moro. Ostin tossa viikonloppuna Smok morph 2 kitin. Tankki on tfv18. Kuitenkin tuntuu että nestettä pääsee kurkkuun höyryteltäessä, myös kallistuessa on vuotanut. Atopään vaihdoin jo uuteen, muttei tuntunut auttavan. Tankin otin äsken irti ja kallistin, niin ilma-aukoista tippui nestettä. Muutenkin ilma-aukoista katsoessa näkyy nestettä jonkin verran. Onko normaalia vai mitä pitäisi tehdä?
 
Liittynyt
16.03.2020
Viestejä
58
Moro. Ostin tossa viikonloppuna Smok morph 2 kitin. Tankki on tfv18. Kuitenkin tuntuu että nestettä pääsee kurkkuun höyryteltäessä, myös kallistuessa on vuotanut. Atopään vaihdoin jo uuteen, muttei tuntunut auttavan. Tankin otin äsken irti ja kallistin, niin ilma-aukoista tippui nestettä. Muutenkin ilma-aukoista katsoessa näkyy nestettä jonkin verran. Onko normaalia vai mitä pitäisi tehdä?
Itselläni oli Morph 2 kitin kanssa aluksi samaa ongelmaa, vuoti varsinkin täyttöjen jälkeen, mutta kun tajusin sulkea ilma aukot täytön ajaksi (luin jostain että se auttaa) ja joka täytön yhteydessä varovasti painelen/varmistelen että tankki on tiiviisti kasassa, alaosa ja lasi, niin eipä ole kertaakaan vuotanut sen jälkeen.
 
Liittynyt
25.03.2020
Viestejä
38
Itelläni sama setti käytössä, kiristätkö aton miten lujaa pohjaan? Jossain oli mainintaa että ne ohuet tiivisteet ei kestä hirveen tiukkaa kiristämistä ja voi ottaa itteensä.

Omani vuotaa myös jonkin verran mutta ei niin kauheasti että alkaisi häiritsemään.
Oli vielä kauppiaan laittama atopää, jonka jälkeen tiivisteessä näkyi todella pieniä jälkiä. Just vaihdoin tiivisteen uuteen ja nyt ei vielä ainakaan vuotanut. Tuo mun oma vuoti siten, että oli modi ihan litkussa kun otti taskusta pois :D
 
Liittynyt
25.03.2020
Viestejä
38
Itselläni oli Morph 2 kitin kanssa aluksi samaa ongelmaa, vuoti varsinkin täyttöjen jälkeen, mutta kun tajusin sulkea ilma aukot täytön ajaksi (luin jostain että se auttaa) ja joka täytön yhteydessä varovasti painelen/varmistelen että tankki on tiiviisti kasassa, alaosa ja lasi, niin eipä ole kertaakaan vuotanut sen jälkeen.
Täytyykin tätä kokeilla jos vielä alkaa vuotamaan:thumbsup:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 880
Tuolta tuli itse tilailtua, kun vielä piiputtelin. Tiedä sit, pnko enää edullinen paikka...?
Hinnat näkyy olevan ihan kohdillaan, mut mieluummin tilaisin ihan kotimaasta kun ois vähän kiire tämän asian kanssa. Lisäksi en ihan periaatteesta haluaisi maksaa enempää toimituksesta kuin tuotteista.

Mahtaakohan tämmösiä euroshoppereita uskaltaa käyttää?
 
Liittynyt
24.08.2018
Viestejä
185
Samsungin 25r:riä ja sonyn vtc kutosia näytin tuolta takavuosina tilanneen, 2015 ja 2017 vuosina. Kaikki oli silloin aitoja, ja pirun halpoja. Mulla meni niitä silloin paljon, moneen modiin, höyryttyä tuli niin pxrkxleesti, mutta rööki jäi. Eli joo, hämyisen näköiset sivut oli jo silloin, epäilytti kyllä, mutta kaikki toimi silloin ok. Toki jos kiire on, tai tarvii vaan pari akkua, niin suomesta vaan. Mukavaa höyryttelyä!
 
Liittynyt
17.08.2018
Viestejä
166
Jooh, tuota samaa oli mun geekvapen cerberuksen kanssa, kuulemma noin pitäisi täyttää yms.

Itsellä paloi hermot ja ostin Zeuksen kaverilta
itsekkin ostin zeus sub ohm tankin ja ei vuoda vaikka mitä tekis. Smokin tankit melkei joutais roskiin. Ostin aegis x modin samalla ja johan kelpaa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
26
Onko suositella paikkaa josta modin sais tilattua kohtuu ajassa? Smok Arcfox olis hakusessa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 000
Miten kerääntyneestä laite ja neste kokoelmasta nykyään helpoiten pääsisi eroon? Puolitoista vuotta jo viimeisestä höyrystä aikaa ja hengitys on huomattavasti kivempaa ollut kun sen ekan kuukauden limat irtosi. Laitteet luulisi olevan ihan toimivia vieläkin, mutta nestevarasto ehkä hieman laimentunut.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
591
Ite myin kaverilta saadun ylijäämätavaran facebookin sähköröökikirppiksellä. Muutamassa tunnissa kaikki oli menny, hinta tais olla alakanttiin :D
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
26
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
155
Miten kerääntyneestä laite ja neste kokoelmasta nykyään helpoiten pääsisi eroon? Puolitoista vuotta jo viimeisestä höyrystä aikaa ja hengitys on huomattavasti kivempaa ollut kun sen ekan kuukauden limat irtosi. Laitteet luulisi olevan ihan toimivia vieläkin, mutta nestevarasto ehkä hieman laimentunut.
Laita YV mitä sulla olis tarjota, erityisesti yhden akun modi kiinnostaisi, aegis x nyt käytössä ja loisto peli mutta ei sovi työhommissa oikein taskuun.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 295
itsekkin ostin zeus sub ohm tankin ja ei vuoda vaikka mitä tekis. Smokin tankit melkei joutais roskiin. Ostin aegis x modin samalla ja johan kelpaa.
Mulla tosin Zeuskin vuotaa, voi toki olla että käynyt joskus kierteet liian kireellä tai sit ne on liian löysällä, varmaan pitäis koko paska laittaa atomeiksi, pestä ja puhdistaa ja koota uudelleen.
 
Liittynyt
17.08.2018
Viestejä
166
Mulla tosin Zeuskin vuotaa, voi toki olla että käynyt joskus kierteet liian kireellä tai sit ne on liian löysällä, varmaan pitäis koko paska laittaa atomeiksi, pestä ja puhdistaa ja koota uudelleen.
no oho. Mulla ei vuoda yhtään. Ihan sama miten pyörii taskussa yms. Onkohan sulla tiivisteet kunnossa?
 
Liittynyt
11.03.2017
Viestejä
101
Ite myin kaverilta saadun ylijäämätavaran facebookin sähköröökikirppiksellä. Muutamassa tunnissa kaikki oli menny, hinta tais olla alakanttiin :D
Milläs nimellä tämmöinen kirppis löytyy? Tuli itse lopetettua vapetus jo pari vuotta sitten, mutta rojua löytyy vielä hyllystä melkoisesti ja taitaa olla nikotiininestettäkin vielä pakastimessa.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
591
Milläs nimellä tämmöinen kirppis löytyy? Tuli itse lopetettua vapetus jo pari vuotta sitten, mutta rojua löytyy vielä hyllystä melkoisesti ja taitaa olla nikotiininestettäkin vielä pakastimessa.
En muista enää mikä sen nimi oli, useita niitä kyllä facebookista löyty. Ei oo tiliä enää sinne niin ei voi tarkistaa.
 
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
155
Onko ehdottaa mitään yhden akun settiä, jotain kompaktimpaa haussa kuin Aegis X. Tankkina todennäköisesti vanhaa Zeusta käyttäisin kun tuntuu toimivimmalta.
 
Liittynyt
24.08.2019
Viestejä
125
Ajattelin siirtyä syöpäkääryleistä sähkötupakan höyryyn ja sitä kautta mahdollisesti yrittää lopettaa kokonaan. Olisiko suositella Helsingin Puffin kivijalkaliikkeestä sähkötupakka laitetta? Vaihdettavalla akulla mieluinten. Budjetti olisi 100€.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
209
On se. 10v sitten alottanut, niin nyt kaikki on niin paljon vaikeampaa Ei jaksa puhelimella enempää kirjoittaa. Mutta kiitä valtioita.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Ajattelin siirtyä syöpäkääryleistä sähkötupakan höyryyn ja sitä kautta mahdollisesti yrittää lopettaa kokonaan. Olisiko suositella Helsingin Puffin kivijalkaliikkeestä sähkötupakka laitetta? Vaihdettavalla akulla mieluinten. Budjetti olisi 100€.
Ettei vain kävisi niinkuin mulla? Ajattelin lopettaa höyryttelyn vuoden sisään. Ensi jouluna tulee 6:s vuosi höyryttelyä. Se on se tapa mikä siinä rassaa. Omasta mielestäni höyryttely on arviolta n. 100% terveellisempää entä röökin veto. Happi kulkee ihan eri tavalla ja kestonuha loistaa poissaolollaan. Nykypoliitiikalla höyryttelyllä ei säästä rahaa ellei ryhdy laittomuuksiin. Jos tarkoitus ei ole rahan säästö, niin suosittelen ehdottomasti höyryyn siirtymistä. Otat alussa huomioon sen, että viikon-pari on "flunssainen olo", mutta kyllä se siitä helpottaa. Niin ja nikotiininesteessä ei sitten kannata pihtailla. Suorilta vahvaa nestettä, ettei kuse aloitus heti alkuunsa. Kyllä sen parin viikon jälkeen tuntee onko liian tujua vai ei. Siitä se sitten lähtee. Jossain kohtaa alkaa varmasti tuntumaan vahva neste ja siirtyminen kohti 0-nestettä alkaa automaattisesti. Minäkin kävin siellä 0-nesteessä ja nyt olen 6mg nikotiininesteessä, dripperillä ;D Jotenkin jatkuvasti nousee nikotiinin määrä kun ei vain saa samanlaisia hatseja pienemmällä määrällä.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Vituttaa kun 7v luottoneste paikka chefs vapour ei enää onnaa koska brexit. Tilasin aina reilun 200 punnan edestä ja aina tuli mukana 1dl pullo yllätysnestettä. Osa oli aika kamalia ja osa oli niin hyviä, että niitä kaipaan tälläkin hetkellä. Tottuneesti survoin tyhjät pullot roskiin ja kun tilausluettelossa ei niitä näy niin mistä saat vastaavat? Olisi hakusessa tiivarinesteiden kauppa, joka toimittaa sen mitä tilaat ja asiallisesti pakattuna. Otan kiitollisena vastaan kaikki vinkit hyvistä kaupoista!
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Etusivu | Sedän Juissit tuolta minä oon melkeinpä aina tilannut tai hakenut nesteeni.
Tuntus että parempi valikoima mitä puffilassa missä kaikki hyvät on aina loppu.
Muutenkin suosittelen kauppaa jos on tuollapäin käymässä, kyllä sieltä aina laitteet ja tarvikkeet löytyy kyytiin.
Kerran puuttu joku neste niin laitoin viestiä niin soittivat perään ja pahoitteli ja sovittiin että isketään seuraavaan tilaukseen sitten puuttuvat ja vähän extraa päälle ja näinhän se sitten kävikin, palvelu on hyvää.
Sedän basic sarjasta testaillu monia ja marjat ja hedelmät on ihan hemmetin hyviä. Harmi kun täälläkin tahtoo noiden omat parhaat mehut tahtoo olla usein loppu.
 
Liittynyt
17.08.2018
Viestejä
166
Ajattelin siirtyä syöpäkääryleistä sähkötupakan höyryyn ja sitä kautta mahdollisesti yrittää lopettaa kokonaan. Olisiko suositella Helsingin Puffin kivijalkaliikkeestä sähkötupakka laitetta? Vaihdettavalla akulla mieluinten. Budjetti olisi 100€.
Menee kyl budjetin yli mutta itse tykkään Geek Vapen Aegis X modista ja heidän Zeus X sub ohm tankista. Ei vuoda helposti ja muutenkin toimii hyvin. Kaksi akkua. Menee kyllä jonki verra budjetin yli.
 
Liittynyt
25.03.2020
Viestejä
38
Löytyisiköhän täältä keneltäkään ylimääräisenä/uutta 7.5ml tankkia ja ~110w atopäitä ja olisi kiinnostunut myymään? Ei saanut tuon smokin tankkia lopettamaan vuotamista, ostin Aspire odan evon mutta kauhean pieni tankki tuossa ja paikallisessa kaupassa suurimmat atopäät oli 60-80w
 
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
155
Meneekös nuo nesteet ajansaatossa miksikään? Löysin muuton yhteydessä joitan(varmaan useampi vuosi) vanhoja makuja, pohjia ja olipa siellä jotain valmista sekoitustakin. Vai laitanko tankkiin ja vain kokeilen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
209
Anna mennä vaan. Nikotiini laimenee ajansaatossa jonnin verran ja maku muuttua alkuperäisestä. Ravista pullo vain hyvin.
 
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
155
Jos jotkut miettinyt että millä todennäköisyydellä sähkötupakki vehkeet jää tulliin niin ite tossa juuri tilasin uuden modin, tankin, atopäitä, nesteitä ja killaa. Oli viidessä eri tilauksessa koska silloin laittavat kirjekuoreen ja vissiin tulee helpommin läpi. Tai sillä taktiikalla aina tilannut, tilasin siis aina ennen tota killaa sen 5 kiekkoo kun sen laittavat kirjekuoreen vielä. Eli en nyt tiedä kävikö vaan todella hyvä tuuri mutta jokainen paketti pääty itelle ja tavarat tallella. Tilasin cigge.com sivulta. Jos tilaatte, en suosittele mutta omalla vastuulla sitten
Tuleeko nikotiinikin? Tai laittakaa vaikka yv jos semmoisen paikan tiedätte.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 321
Viestejä
4 157 211
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
maurichia

Hinta.fi

Ylös Bottom