- Liittynyt
- 03.07.2021
- Viestejä
- 364
Ei multa mutta nyt tiedän millä nimellä ja koolla metsästää niitä.Löytyykö tuumaisia kuusiokoloja? 3/16" kuusiokolo on hieman T25 isompi, mutta T27 pienempi. Luulisi tuon tuumaisen menevän pienellä väkivallalla.
Ei multa mutta nyt tiedän millä nimellä ja koolla metsästää niitä.Löytyykö tuumaisia kuusiokoloja? 3/16" kuusiokolo on hieman T25 isompi, mutta T27 pienempi. Luulisi tuon tuumaisen menevän pienellä väkivallalla.
Työkaluliikkeistä pitäisi löytyä tuumaiset, motonetistäkin löytyy. Toki tuumakoot hieman harvemmassa.Ei multa mutta nyt tiedän millä nimellä ja koolla metsästää niitä.
no mulla on tuossa enemmän voltteja käytössä. Mutta huomaan kyllä myös sen eron selkeästi silloin jos lisäakun olen jättänyt reppuun kytkemättä paikoilleen.@Rxd
Tuollainen lyhyempi ducktail-lokari olisi omiaan siihen. Itse tilasin valollisen sellaisen 8€:llä Wishistä. Ilman valoa, jos haluaa alkuperäisen valon vaihtaa itse siihen, oli halvempi.
Menee 10" kumien kanssa ilman korotuspalaa kivasti, kahdella korotuspalalla ruhtinaallisesti. Itse tykkäsin yhden korotuspalan väliin ja tilaa on hienosti. Paljon enemmän kuin alkuperäisellä lokasuojalla kahden korotuspalan kanssa.
Etulokari olikin sitten vähän eri juttu. Itse jouduin lokasuojan sisäpinnasta kanssa hiomaan ulokkeita pienemmäksi ja etuhaarukan sisään piiloon jäävästä osasta vähän kaventamaan, mutta nyt mahtuu. Pienet kivet siellä välillä kyllä rohisee ajoittain eli ei hirveästi ylimääräistä tilaa ole.
Mutta sama juttu mäkien kanssa, heikkoa tekee, varsinkin jos akku alkaa olemaan alle 50%.
E-Wheels on oikeasti KingSong. Eli sama valmistaja kun E-Way:llä. E-Waystä täällä on paljon kirjoiteltu ja pätee sen kehut ja haukut tuohon E-Wheelsiin.Onko palstalaisilla kokemuksia Inokimista tai E-Wheelsistä? Ninebottiahan täällä onkin käsitelty sivutolkulla.
No joo noista nyt käytetään aika kirjavasti eri termejä kun katsoo millä nimillä noita myydään. Kiintolenkkiäkin myydään kiintoavaimena jne. Itse olen sen oppinut jo aikoja sitten autojen kanssa, että työkalujen pitää istua kunnolla, jos jotain tiukassa olevaa/lukitteella olevaa aukaisee tai muuten ottaa riskin pyöristää kannan. Sitten homma muuttuukin aina pykälää hankalammaksi varsinkin jos on rajallisesti työkaluja käytössä.Hämäsi tuo avoimesta päästä puhuminen, kiintoavain kun on aina avoin ja yhdistelmä taas kiintolenkki tms.
Mutta tottahan kiintoavaimen käyttäminen on vain askeleen jakoavainta parempi. Lenkki, hylsy jne on aina parempi jos siihen on mahdollisuus. Laudassa kuitenkin momentit sellaisia, että vähän heikompilaatuisellakin aukeaa jos muuta ei ole. Tosin jos työkaluja ei entuudestaan ole, kannattaa tottakai se muutama kymppi uhrata ja hankkia ne laudan kanssa tarpeelliset vähän parempina.
Tuossa kuvatus aiemmin mainitsemastani ducktailista. Tilaa jää reilun laisesti yhden korotuspalan kanssa. Täältä joltakin foorumilaiselta itse ostin 10" renkaat ja niiden mukana tulivat korotuspalat, tiedä sitten kuuluvatko pakettiin vai oliko erikseen ostettu.lokarit ei mahtunu enään paikoilleen 10" renkaiden takia, on liian ahdast. takalokarin laitoin mitensattuu kyllä, kun se on pakko olla, kun muuten perse on märkänä lätäköstä ajaessa.
Äkkiseltään näyttäisi että kuntoluokitus. Outletin vehkeet oli yksittäiskappaleita, eli ei kokonainen poistoerä vaan asiakkaalla kokeilussa käyneitä.MAX G30E II
Mikä tossa Verkkis outletin alelaudassa on eroa ei outlet lautaan?
Tuotetta on kokeiltu korkeintaan 32 päivän ajan ja siinä voi olla hieman käytön jälkeä.MAX G30E II
Mikä tossa Verkkis outletin alelaudassa on eroa ei outlet lautaan?
Ja takuuta jäljellä pari kuukautta vähemmän kuin uudessa. Jos sille haluaa laskea jotakin arvoa.Tuotetta on kokeiltu korkeintaan 32 päivän ajan ja siinä voi olla hieman käytön jälkeä.
Ilmoitusta näkemättä: siltähän se juuri vähän kuulostaa, että myyjä ei edes tiedä miten Max ladataan.Toivottavasti ei ole pöllitty kun tyyppi myy laturin puuttumisen takia, vaikka laudassa on sisäänrakennettu laturi ja tarvitsee vain mikkihiirijohdon.
Kannattaa tehdä myynti-ilmoitus tänne myyntiosastolle ja sitten linkki siitä tähän ketjuun.Rakensin sähköpyörän laudan tilalle. Ostaisko joku Vaasasta pois mun E-way E600 Max? Ei tärinäongelmia (joillakin ollut soikeita renkaita), lokariin asennettu 3d-tulostettu tuki 0km kohdalla. Kilsoja 250km. Kulkeutuisi myös Kuopioon tod.näk. Saa ottaa yhteyttä YV:llä.
Muuten olen kyllä ollut tyytyväinen lautaan, jaksaa vetää ylämäkeen 90kg kuskia painavalla repulla 25km/h ongelmitta. Nuo umpikumit ovat kyllä ärsyttävät jos ei ole asfalttia alla. En tiedä olisinko rakentanut sähköpyörää tilalle jos olisi ollut ilmakumit.
Näin voinee todeta. Ilmeisesti Maxin eroavuus vastaavien tuotteiden enemmistöstä on tyypille tuntematon seikka ja nopea adapterin googlaus ei tätä paljastanut - tokihan kaupoissa on lisävarusteadapteria myynnissä sekä mallikohtaisesti että muita jotka sopisivat. Jos purut ovat sen verran kastuneet, ettei liitäntäkantta raottamalla huomaa integroitua adapteria, ei voi keksiä hakea sopivaa johtoa myyntiä varten vaatekomeron romuläjästä tai vitosella/taskualennuksella motonetista.Nyt ei jää enää epäilyksiä onko laillisesti myyjän käsissä.
Kaverilla kävi ihan samalla tavalla.Kännykkäteline hajosi yllättäen puhelinta siihen laittaessa. Nyt pitäisi hommata uusi joka kestäisi kauemmin kuin tämä (6kk). Onneksi hajosi puhelinta telineeseen laittaessa, ei vauhdissa. Olisiko suositella jotain kestävämpää telinettä?
Pitää tosiaan ääntä jos jättää ruuvit auki ilman puhelinta, mutta olen jo tottunut ruuvaamaan kiinni jos en aseta puhelinta telineeseen lähtiessä.Yllä olevalle pisteet siltä osin et itsellä on Curiousjoe.se:stä tilattu pirun paljon saman näköinen teline. Hyvin on toiminut, joskin ruuvin pyörittelyä on jonkin verran jos haluat ajaa ilman puhelinta, kun avonaisena se kolisee ja jos ei halua kolinaa niin on ruuvattava kokonaan kiinni asti. Pieni vauva, mutta vaiva kuitenkin.
G30 Maxissa on dekin sisällä adapteri eli vastaava osa kuin useimmissa skuuteissa se ulkoinen tarvike. Siinä on normaali irrotettava liitäntäjohto ja suojakansi. Näitä on yleisesti kuluttajavehkeissä kolmea erilaista, ja mikkihiiri on se keskimmäinen eli mikkihiiren näköinen eli pienempi näistä suojamaadoitetuista. Tämä on siis isompi kuin luokan II laitteiden kaksinapainen ja pienempi kuin pöytä-pc:n virtsalähteen normaali malli. Mikkihiirijohtoa käytetään yleisesti kaikenlaisissa kuluttajasähkölaitteissa. Sen näkee silmällä kun katsoo skuutin liitäntäpaneelia, että siihen menee samanlainen johto kuin vaikkapa yleisiin läppärin muuntajiin.Mikä on mikkihiiri-liitin? Eli mie oon vähän tämmönen joka ei tietäisi vaikka miten auto toimii. Mutta siis sisäänrakennettu laturi? Outoa
C7Mikä on mikkihiiri-liitin? Eli mie oon vähän tämmönen joka ei tietäisi vaikka miten auto toimii. Mutta siis sisäänrakennettu laturi? Outoa
Mikkihiiri on C5 ja 6. 7 ja 8 on kaksinapainen versio.
Aijaa, muistin että kaverilla oli juuri tälläinen skuutti jolle otin mukaan C7-piuhan ja ladattiin jostakin random lämpötolpasta. Ehkä se on joku eri sit, ei pysy malleissa mukana..Mikkihiiri on C5 ja 6. 7 ja 8 on kaksinapainen versio.
Tässä tarkoitetussa johdossa on C5, Maxin kyljessä C6.
Tarjonnassa ei tosiaan voi pysyä mukana, enkä epäile etteikö jossain skuutissa ole myös C7 ja sisäinen liitäntälaite. Ainakin moneen ulkoiseen muuntajaan tarvitaan 7.Aijaa, muistin että kaverilla oli juuri tälläinen skuutti jolle otin mukaan C7-piuhan ja ladattiin jostakin random lämpötolpasta. Ehkä se on joku eri sit, ei pysy malleissa mukana..
Vastaava kolminapainen. Yksi isompi pyörylä ja kaksi tätä vähän pienempää. Näyttää mikkihiiren päältä.Partakoneen liittimen näköinenkö se siis on? Mie oon kännissä selaanssa
Quadlock, puhelin pysynyt 200km/h vauhdissa prätkässä ilman ongelmia.Kännykkäteline hajosi yllättäen puhelinta siihen laittaessa. Nyt pitäisi hommata uusi joka kestäisi kauemmin kuin tämä (6kk). Onneksi hajosi puhelinta telineeseen laittaessa, ei vauhdissa. Olisiko suositella jotain kestävämpää telinettä?
Lisäksi tällainen johto on lähes joka kodissa ja ostettavissa monesta kaupasta. Tarvikkeiden rikkominen ja matkasta unohtaminen ei siis ole niin ongelmallista. Haittapuolena ilman varusteita varastetun skuutin varustelu myyntikuntoon on helppoa ja halpaa. Jos vorolla on silmät päässä.Läppäreiden latureissa on monesti tämmöinen "mikkihiiriliitin".
Tässä on se hyvä puoli, ettei tarvitse kantaa mukana isoa möhkälettä. Riittää vaan toi latausjohto.
Toi 519 egen versio tuli nyt tilattua. Palaan aiheeseen tuotteen saavuttua.
Miksi ei onnistuisi ja sen "kovan" hinnan tasapainona voisi ajatella helposti 3000-5000 kilometrin huoletonta ajoa.Kukaan laittanut e600 maxiin g30:n tubelessia eteen?
Etuvanteessa näyttäisi olevan venttiilin reikä niin voisi kokeilla, suolaisen hintainen vaan toi ninebotin rengas, 50€
Niin olisi kiva tietää ettei siinä ole mitään yllättäviä esteitä.
Jep sitä ajattelin, kaipa se on talvihuollossa kokeiltava, on toi umpikumi aika kova.Kannattaa ostaa originaalirengas, sillä siinä on sisäpinnalla geelikerros turvaamassa rengasrikkoja.
En ole ikinä ajanut täyskumisella, mutta luultavasti hampaiden paikat saa helposti irti ja rannetuppitulehduksen.Jep sitä ajattelin, kaipa se on talvihuollossa kokeiltava, on toi umpikumi aika kova.
Muutaman ajokerran jälkeen tuon oppii kyllä ruuvaamaan kiinni. Itselläni on myös tämä Bilteman versio ja puhelimesta voi nostaa koko laudan ilmaan. Ei varmasti irtoa luuri tuosta.Pitää tosiaan ääntä jos jättää ruuvit auki ilman puhelinta, mutta olen jo tottunut ruuvaamaan kiinni jos en aseta puhelinta telineeseen lähtiessä.
saako näitä nastoja jostai ostettua jos 10" kumeihin laittais.Ajaako porukka talvisin? Oletteko kokeillu ruuvata nastoja umpikumeihin? Miten toimii? Jos ajatte talven ympäri niin millä laudalla/kumeilla ajatte?
Jotenkin olen saanut sellaisen käsityksen, että perusrenkaiden nastoittamisen hyöty voi jäädä aika vähäiseksi ja tuoda lisää harmia. Myös laitteet ovat sellaisia, että renkaan kausivaihto kuulostaa liian vaivalloiselta. Lähinnä realistisena vaihtoehtona pitäisin pysyvää siirtymistä vähän rajumpaan ja tahmeampaan renkaaseen, ja sekin kuitenkin heikentäisi suorituskykyä eli toimintamatkaa niinä 90-100% ajopäivistä, jolloin vakiorengas olisi parempi.saako näitä nastoja jostai ostettua jos 10" kumeihin laittais.
eihän tuo xiaomi pro 2 mene miksikään vaikka kaatais saavilla vettä päälle. Aika monet on talvet menny. itseä vaa mietityttää se että olisiko sitä hyvä edes ottaa enään edes sisälle vai aina säilyttäisi ulkona, ettei vesi kondensoidu
mullahan on tuossa omassani rita adapteri ja saan siihen ulkoisen akun kytkettyä. Eli onnistuisikohan sen sisäisen akun ruuvaaminen vain irtiJotenkin olen saanut sellaisen käsityksen, että perusrenkaiden nastoittamisen hyöty voi jäädä aika vähäiseksi ja tuoda lisää harmia. Myös laitteet ovat sellaisia, että renkaan kausivaihto kuulostaa liian vaivalloiselta. Lähinnä realistisena vaihtoehtona pitäisin pysyvää siirtymistä vähän rajumpaan ja tahmeampaan renkaaseen, ja sekin kuitenkin heikentäisi suorituskykyä eli toimintamatkaa niinä 90-100% ajopäivistä, jolloin vakiorengas olisi parempi.
Jatkuva ulkosäilytys kiinteäakkuisen pelin kanssa kaatuu siihen, että sitä on kuitenkin tuotava sisälle latausta varten - joko ulkolatausmahdollisuuden puuttuessa tai siksi, että lämpötila laskee alle sallitun latauslämpötilan. Lisäksi kyllähän kulku on parempi kun lähdetään ajoon huoneenlämpöisellä akulla.
Esim. Augmentin kanssa jatkuva kylmävarasto- tai katossäilytys voisikin pelata hyvin.
eturenkaassa on moottori, takarengaassa on sitten vanteet. Eli eturengashan on kokonaan sulkeutunut, ettei siitä saa mitään millään kiinnitettyä. Jotkuhan on sanonu että pyörän eturenkaaseen jos laittaa nippusiteitä niin ne toimis hyvinä kitkoina talvella ajaessa. Mutta tälläiseen potkulautaan ei semmoisia saa kiinni.Luulis että noihin voisi tehdä jotkut "ketjut", nylonista esim.