Pyrres
Apina koulutuksessa
- Liittynyt
- 18.07.2017
- Viestejä
- 4 475
Käytännössä ymmärtääkseni moottorin suunta/napaisuus ns käännetään ja sensijaan että syöttäisi virtaa ottaakin sitä vastaan toimien laturina. Tuo taas täydellä teholla tuotti etuvetoisessa laudassa täydellä moottorijarrulla täyden akun kanssa niin paljon virtaa että laudan sisukset eivät kestäneet joten ohje/epävirallinen ohje oli olla käyttämättä tehokkainta moottorijarrutusta. Huom tämä on siis täysin oman paskan sähköymmärrykseni pohjalta tuo toimintaperiaate. Mekaniikan tajuan, sähköjä en niinkään...Kun kevenee tarpeeksi... Eli jos jarruttaa etujarrulla oikein reilusti ja perä on ilmassa... Jarrutus vaatii melkoisen energian vastaanottoa, eikä moottori kykene mihin tahansa. Vaikka tuotetun voisi hukata, ei moottorin käämitys kestä mitä tahansa.
En haukkuisi Xiaomia paskaksi tuntematta sen oman laudan tekniikkaa. Mitä enemmän jarruvoimaa, sitä suuremmat virrat ja kuten todettua, varsinkaan täydellä akulla vaikea hukata mihinkään. Eli siellä laudassa tulisi olla jarruvastukset. Omaasi en tunne mutten toisaalta tiedä yhdessäkään olevan erillisiä jarruvastuksia. Oikaise, jos omaat laudan, jossa näin on.