Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Sallitaan varmaan pieni FB-ryhmän mainostus?

Ryhmän tarkoitus oli aluksi järkätä Uudenmaan sähköpotkulautajoiden kesken tapaamisia, mutta olen laittanut sinne jonkin verran ohjeita MAX G30 laudan omistajille, eli ei olekaan niin aluekohtainen ryhmä.

 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Securitytorx.
Kiitos linkistä. Oli vaikea googletella kyseistä työkalua, jonka sais halvalla ja noudettua samantien.
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
161
Securitytorx.
Joo, kuin myös kiitos linkistä.
Kävin sopivasti aamulla hakemassa Biltemasta tinaa liittimien vaihtoa varten ja sopivasti luin postauksen ennen sitä eli lähti toi setti samalla matkaan.
Ja hyvä että lähti kun ne pohjan ruuvithan oli näitä secu torxeja myös.

Ja tosiaan nyt on liittimet vaihdettu täälläkin.

20220806_130354.jpg

Harmillisesti en muistanut ujuttaa Samsungin Smart tägiä tonne alle, mutta ens kerralla sitten.
 
Liittynyt
07.08.2022
Viestejä
2
KS app kingsongsofttuner-139.apk ei enää toimi ei mene kirjautumisikkunasta eteenpäin vaikka painaa "Login with guest" Uudelleen asennus ei auttanut toimiiko teillä tuo appi? Olisko puhelimen päivitys rikkonut sen?
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
948
Sallitaan varmaan pieni FB-ryhmän mainostus?

Ryhmän tarkoitus oli aluksi järkätä Uudenmaan sähköpotkulautajoiden kesken tapaamisia, mutta olen laittanut sinne jonkin verran ohjeita MAX G30 laudan omistajille, eli ei olekaan niin aluekohtainen ryhmä.

Eikö Discord olisi tuollaiselle paljon parempi alusta? Ihan vaan IMO. Ellei fäbö ole yhtäkkiä muuttunut olemattomia ryhmäominaisuuksiaan järkeviksi, jotenkin hakukelpoisiksi ja organisoiduiksi muutamassa vuodessa?
 
Liittynyt
07.08.2022
Viestejä
2
Mulla ei valitettavasti tuo toiminut, android 11 (honor), "ongelma paketin jäsentämisessä"
Mulla ei myöskään toimi. Tuossa ohjeessa lukee et developer modessa "Scroll down within the Developer Options menu and enable the toggle switch for Allow apps from Unknown Sources right next to it." Mut mulla ei löydy tuota allow apps from unknown
 
Liittynyt
30.06.2022
Viestejä
25
Mulla ei myöskään toimi. Tuossa ohjeessa lukee et developer modessa "Scroll down within the Developer Options menu and enable the toggle switch for Allow apps from Unknown Sources right next to it." Mut mulla ei löydy tuota allow apps from unknown
Mulla ei ole siitä kiinni, koska olen hyväksynyt tiedostojen suorittamisen tuntemattomista lähteistä.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
4
Mulla ei valitettavasti tuo toiminut, android 11 (honor), "ongelma paketin jäsentämisessä"
Alla olevan linkin takaa saa ladattua version joka toimii uusimmissa androideissa..

 
Liittynyt
30.06.2022
Viestejä
25

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 110
asensin kokeilumielessä segway F40E 30km nopeuden. 34 kulki mut akkua söi niin pirusti. laitoin 25 takas. nopeusmittari ei enää näyttänyt oikein kovemmilla nopeuksilla.
 
Liittynyt
09.08.2022
Viestejä
1
Morjes , olisin kysynyt arvon raadilta mielipiteitä.
Onko kokemuksia e way 5045 tai näistä Niu sähköpotkulaudoista? Miten laadukkaita olisi . Itse olen perus 100 kg jässikkä joten ei ihan rimpulaa viitsisi ostaa . Vai onko parempia olemassa ?
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
588
Laitoin eilen paikoilleen oman Sharkset etujousen. On kyllä laadukkaan oloinen ja viimeistelty setti. Vielä ei ole sen pidempää testiajoa olemassa mutta pikaisella kokeilulla tuntuu hyvälle. Laudan jalkaa joutuu modaamaan pidemmäksi :)
Näyttökuva 2022-08-10 104649.jpg
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Laitoin eilen paikoilleen oman Sharkset etujousen. On kyllä laadukkaan oloinen ja viimeistelty setti. Vielä ei ole sen pidempää testiajoa olemassa mutta pikaisella kokeilulla tuntuu hyvälle. Laudan jalkaa joutuu modaamaan pidemmäksi :)
Näyttää asialliselta :thumbsup:

Noita pidempia jalkoja saa esim. Alista.
 
Liittynyt
03.09.2020
Viestejä
41
Onkohan tuossa mallissa "äly" kontrollerissa vai näytössä?

Omassa MAX G30 laudassa piti vaihtaa sarjanumero kontrollerin vaihdon jälkeen, ennen kuin lähti toimimaan.

Näytössä vilkkui vikakoodi 35 "Vehicle default serial number, change the control board".

En tunne tuota lautaa, mutta lähtisin etsimään vikaa johtojen liittimistä.

Vika voi olla myös kaasukahvan kontaktissa jos sitä tai sen johtoja on pitänyt irroitella.
nyt olis mullakin uusi kontrolleri laudassa mutta antaa error 35. Sattuisiko löytymään ohjeita miten sait tuon korjattua?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 036
nyt olis mullakin uusi kontrolleri laudassa mutta antaa error 35. Sattuisiko löytymään ohjeita miten sait tuon korjattua?
Käsitin että vaihtamalla sarjanumeron. En tiedä vaatiiko tuo tilanne erityistoimia. Yleisellä tasolla tähän käytetään jotain laitetta ja ohjelmaa, jolla voi muuttaa sarjanumeroa. Esimerkiksi Android-puhelinta ja Xiaoflasheria.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
nyt olis mullakin uusi kontrolleri laudassa mutta antaa error 35. Sattuisiko löytymään ohjeita miten sait tuon korjattua?
Jos lauta on MAX G30, niin Ninebot-Flasherillä onnistuu todella helposti sarjanumeron vaihtaminen.

Kannattaa varmaan laittaa heti kättelyssä N4GSD alkuinen magic serial.

N4GSD: 30km/h
N4GCD: 25km/h
N4GEA: 20km/h

Tuossa minun perusohjeessa on myös opastettu firmiksen vaihtaminen.
Lataa Ninebot-Flasher Windows koneeseen:

1. Avaa Ninebot-Flasher ja laita potkulautaan virrat päälle (pidä potkulauta lähellä tietokonetta, koska bluetooth yhteys).
2. Klikkaa Ninebot-Flasheristä "Start scan" painiketta ja sitten "Connect" painiketta.
3. Potkulauta piippaa kerran.
4. Paina potkulaudan virtanappia vielä kerran, että yhteys tietokoneen ja laudan välille syntyy.
5. Paina Ctrl+Alt+A, että saat ohjelmasta kaikki toiminnot käyttöön, jotta voit vaihtaa laudan sarjanumeron (magic serial).
5. Vaihda laudan sarjanumeron 5 ensimmäistä merkkiä N4GSD ja klikkaa "Write ESC Sn" painiketta.
6. Klikkaa Ninebot-Flasheristä "OpenFile" painiketta mene samaan kansioon mihin purit ladatun firmwaren.
7. Valitse lopuksi firmware-tiedoston esim. FIRM.bin.enc ja klikkaa "Flash" painiketta.
 
Liittynyt
03.09.2020
Viestejä
41
Jos lauta on MAX G30, niin Ninebot-Flasherillä onnistuu todella helposti sarjanumeron vaihtaminen.

Kannattaa varmaan laittaa heti kättelyssä N4GSD alkuinen magic serial.

N4GSD: 30km/h
N4GCD: 25km/h
N4GEA: 20km/h

Tuossa minun perusohjeessa on myös opastettu firmiksen vaihtaminen.
kiitti! Joo kyseessä juurikin G30. Jossain ohjeessa luki että pitäisi tehdä puhelimen apilla firmwareupdate ensin mutta ilmeisesti ei siis tarvitse?
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
kiitti! Joo kyseessä juurikin G30. Jossain ohjeessa luki että pitäisi tehdä puhelimen apilla firmwareupdate ensin mutta ilmeisesti ei siis tarvitse?
Pelkän sarjanumeron voi vaihtaa tuolla Ninebot-Flasherillä.

Saman minäkin jouduin tekemään kun vaihdoin uuden kontrollerin.
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
161
Laitoin eilen paikoilleen oman Sharkset etujousen. On kyllä laadukkaan oloinen ja viimeistelty setti. Vielä ei ole sen pidempää testiajoa olemassa mutta pikaisella kokeilulla tuntuu hyvälle. Laudan jalkaa joutuu modaamaan pidemmäksi :)
Sama jumppa tuli tehtyy tiistaina ja eilen ekat ajot.
On kyl ero ku yöllä ja päivällä.
Ja aika törkeen kovaa alko polttelee nyt sit takajousituksen osto :D
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Eikö teillä keula noussut sen verran, että on epämiellyttävä ajaa kun ohjaustanko tulee liian lähelle kroppaa ja kädet menee samalla liikaa koukkuasentoon?

Tämän takia jouduin heti perään tilaamaan takajousituksen.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
588
Eikö teillä keula noussut sen verran, että on epämiellyttävä ajaa kun ohjaustanko tulee liian lähelle kroppaa ja kädet menee samalla liikaa koukkuasentoon?

Tämän takia jouduin heti perään tilaamaan takajousituksen.
Tuo on "hyvä syy perustella itselleen takajousi" :) Mutta joo, vakavemmin niin en oikein itse kiinnittänyt tuohon huomiota. Onhan se korkeammalla mutta ei se itseäni häirinnyt ainakaan vielä (ennen kuin sanoit : )
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Lauta eilisen pesun jäljiltä.

Oli melkoisesti kertynyt paskaa joka puolelle kevään ja kesän aikana.

Dekin päälle pitäisi vaihtaa kurkkusalaattilätkä, kun vaan jaksaisi repiä alkuperäisen ensin pois.

IMG_20220811_113333.jpg
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
17
Lauta eilisen pesun jäljiltä.

Oli melkoisesti kertynyt paskaa joka puolelle kevään ja kesän aikana.

Dekin päälle pitäisi vaihtaa kurkkusalaattilätkä, kun vaan jaksaisi repiä alkuperäisen ensin pois.
Mitä kannattaa ottaa huomioon laudan pesusa, vai uskaltaako sen pestä puutarhaletkulla kauttaaltaan? Itsellä Xiaomin pro2 eli olikohan sen ip-luokitus ip54
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Mitä kannattaa ottaa huomioon laudan pesusa, vai uskaltaako sen pestä puutarhaletkulla kauttaaltaan? Itsellä Xiaomin pro2 eli olikohan sen ip-luokitus ip54
Olen nostanut laudan aina kylpyhuoneeseen ja suihkauttanut bideesuihkulla puhdistettavat kohdat kosteiksi (dekki, renkaat ja muut alaosat) varovaisesti vedellä ja sitten speijannut yleispesuainetta ja harjannut tiskiharjalla puhtaaksi ja lopuksi varovainen huuhtelu.

Muut kohdat voi pyyhkiä kostealla rätillä ja tarvittaessa hangata pinttyneempiä kohtia ensin vaikka karhunkielellä tms.

En kyllä lähtisi ehkä pesemään puutarhaletkulla, varsinkaan jos siitä tulee suurella paineella vettä ulos.

Painepesurin kanssa saa luultavasti vielä enemmän harmia aikaiseksi, jos lauta ei kestä vettä tarpeeksi hyvin.
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
161
Eikö teillä keula noussut sen verran, että on epämiellyttävä ajaa kun ohjaustanko tulee liian lähelle kroppaa ja kädet menee samalla liikaa koukkuasentoon?

Tämän takia jouduin heti perään tilaamaan takajousituksen.
Tuo on "hyvä syy perustella itselleen takajousi" :) Mutta joo, vakavemmin niin en oikein itse kiinnittänyt tuohon huomiota. Onhan se korkeammalla mutta ei se itseäni häirinnyt ainakaan vielä (ennen kuin sanoit : )
Nojoo, totta.
Nyt kun asia nostettiin esiin niin nousihan se keula tosiaan jonkun verran mutta ei mua kyl myöskään kerennyt häiritsemään ku olin sen verran pähkinöissä jousituksesta :D
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
588
Oletteko huomanneet, että etupäästä olisi tullut paljon levottomampi kun vaihtoi Sharkset eteen vrt. vakio etupää? Missä syy, tuossa kun kulkee etupää ylempänä vai onko jotain muuta...
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
460
Oletteko huomanneet, että etupäästä olisi tullut paljon levottomampi kun vaihtoi Sharkset eteen vrt. vakio etupää? Missä syy, tuossa kun kulkee etupää ylempänä vai onko jotain muuta...
ohjaustangon kulma muuttuu jyrkemmäksi niin rengas haluaa pyörähtää jommallekummalle kantille.
Korjautuu persettä nostamalla tai vaihtamalla litteämpi profiilisen renkaan
 
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
324
Onko jollain heittää dhgate linkiiä mikä täällä oli jo ninebotin g30 max ? Kauanko meni saapua euroopasta?
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
395
Hei.

Mahtaako Vsett 9 lautaan löytyä sopivaa puhkeamatonta rengasta? Monessa paikassa näitä on tarjolla, mutta en löytänyt sellaista, missä kerrottaisiin että olisi yhteensopiva.
 
Liittynyt
03.08.2018
Viestejä
65
Hei.

Mahtaako Vsett 9 lautaan löytyä sopivaa puhkeamatonta rengasta? Monessa paikassa näitä on tarjolla, mutta en löytänyt sellaista, missä kerrottaisiin että olisi yhteensopiva.
Onko ollu paljon puhkeamia? Itellä n. 650km takana eikä viellä oo alkuperäiset sisäkumit puhjennu.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
617

Ilmakumirenkaat 8.5 x 3"

OLisko sitten noi 8.5 x 2.6 oikeat?
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
395

Ilmakumirenkaat 8.5 x 3"

OLisko sitten noi 8.5 x 2.6 oikeat?
Niin vähän arvelin. Sisäkumia ei löytynyt kohtuullisella toimitusajalla ja tuossakin kestää aikansa. Ei taida pariin viikkoon olla ajossa tuo lauta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 457
Viestejä
4 162 616
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom