Ilmeisesti omassa kortissa/pankissa jotain häikkää toisen pankin kortilla toimi.Mikäköhän avuksi kun ei tahdo maksu mennä dhgatella läpi. Ihan tavan mastercard luottokortilla yritän maksaa ilmoittaa vain payment failed.
Ilmeisesti omassa kortissa/pankissa jotain häikkää toisen pankin kortilla toimi.Mikäköhän avuksi kun ei tahdo maksu mennä dhgatella läpi. Ihan tavan mastercard luottokortilla yritän maksaa ilmoittaa vain payment failed.
Ulkolämpötila, rengaspaine, kuljettajan paino ja maasto.Mikäs ton Ninebot Max G30 todellinen range on? Pitäs päästä ainakin 40km matkoja ilman akun kuolemista. Toki monet asiat vaikuttaa ja täällä max 80kg kyydissä repun kanssa. Tai onkos täällä muita hyviä ehdotuksia samassa hintaluokassa vielä pidemmällä matkalla?
6075frs lähti rajotin kingsong soft tuner oliko v.1.36. 38kmh tasasella täydellä akulla mun 180/88 ruholla.Oliko kellään tietoa onko E-way uusiin skootteihin (E6045FRS ym) jo tapaa saada 25 km/h lukitus pois?
Näyttö tosiaan sulla on ihan eri. Eikö toi sun laudan näyttö ole identtinen e-600 kanssa?Mielenkiintoista... Tässä kuvassa näkyy toi mikä multa löytyy laudasta. Ja tehoa tuntuu olevan kauheasti, jyrkkäänkin mäkeen vauhti vaan kiihtyy.
Olisi kiva joskus päästä koittamaan miten kulkee.e-way e-600, ensimmäinen lauta jonka olen koskaan ostanut. Kiihtyvyys tuntuu hyvältä. Epätasasilla teillä pieni kitinä ja räminä. Miten uskaltaa ajaa kostealla tai märällä tiellä? Mikähän on tuollaisen laudan odotettu elinikä?
Eiks Max G30 tajua ottaa sähköjarrua pois päältä jos akku on täynnä? M365 kanssa piti ekat pari kiihdytystä ottaa vähän varovaisemmin jos akku oli täynnä kun siinä ei tosiaan sähköjarru siinä vaiheessa vielä toiminu.Tein täydellä akulla lukkojarrutuksen ja sitten moottori "jurnutti" ja stoppasi.
Jos sinne lautaan on tungettu mikä tahansa firmis ja on pakko vielä koheltaa älyttömillä nopeuksilla niin eipä se välttämättä mikään ihme ole jos jotain hajoaa. Mutta jos vakiona ei tuollaista osaa niin sitten on kyllä tehty paha suunnitteluvirhe.Eiks Max G30 tajua ottaa sähköjarrua pois päältä jos akku on täynnä? M365 kanssa piti ekat pari kiihdytystä ottaa vähän varovaisemmin jos akku oli täynnä kun siinä ei tosiaan sähköjarru siinä vaiheessa vielä toiminu.
Toki vois kanssa olla tälleen parin kärtsänneen controllerin jälkeen fiksua kattoa ne sähköjarrun tehot, ei toi nyt enää välttämättä sattumankaan piikkiin mene jos pari kertaa jo lahonnut.
Tajuaa, mutta kun on täysille viritetty firmware ja hätäjarrutuksessa antoi virran takaisinsyötössä liikaa jerkkua takaisinEiks Max G30 tajua ottaa sähköjarrua pois päältä jos akku on täynnä? M365 kanssa piti ekat pari kiihdytystä ottaa vähän varovaisemmin jos akku oli täynnä kun siinä ei tosiaan sähköjarru siinä vaiheessa vielä toiminu.
Toki vois kanssa olla tälleen parin kärtsänneen controllerin jälkeen fiksua kattoa ne sähköjarrun tehot, ei toi nyt enää välttämättä sattumankaan piikkiin mene jos pari kertaa jo lahonnut.
Oli mullakin tossa entisessä M365 aika loppuunsa asti puukotettu firmis, melkein kaikkea mitä sai säädettyä oli säädetty, akkukin oli 44,4v sen vakion 36v sijasta mut toki olin nää säädöt tehny ite joten tiesin aika tasan tarkkaan mitä siinä firmiksessä oli, mut eipä tota mun käsittääkseni pitäis pystyä säätämäänkään et antaako se käyttää sähköjarrua täydellä akulla vai ei. Se rupes jokatapauksessa ihan parin kiihdytyksen jälkeen jo toimimaan kun eihän tosta niin paljoa virtaa talteen saa et sillä juhlimaan vois ruveta, se on vaan enemmänkin sivutuote siitä energiasta mikä jarruttaessa syntyy joka pitää johonkin työntää, mut markkinointiukot tykkää ainakin rummuttaa sillä siihen malliin et sillä sais enemmänkin virtaa talteen.Jos sinne lautaan on tungettu mikä tahansa firmis ja on pakko vielä koheltaa älyttömillä nopeuksilla niin eipä se välttämättä mikään ihme ole jos jotain hajoaa. Mutta jos vakiona ei tuollaista osaa niin sitten on kyllä tehty paha suunnitteluvirhe.
M365 (pro) osaa tuon aivan mainiosti tosin tottumattomalle voi olla yllätys kun jarrutehosta puuttuu osa. Toisaalta kolmisen vuotta ajellut tuolla ja vasta nyt on useamman kerran kiinnittänyt huomiota asiaa siitäkin huolimatta, että himasta lähden melkein suoraan alamäkeen. Käyttänee lämpötilaa tuossa akun varaustason lisäksi, nythän on varastossa varmaan se +40 astetta joten aika lämpimällä laudalla tulee liikkeelle lähdettyä ja akku tulee kuitenkin ladattua aina kun ajosta tulee. Eli sekin on täynnä.
Ja oikeassa olet. Katsoisin itsekin vielä uudelleen sen firmispuolen ja rajoittaisin sekä nopeutta että jarruvoimaa. Tai ainakaan itse en välittäisi montaa uutta osaa ostaa ja samalla arpoa, hajokaako jossakin kohdassa myös muuta.
Eli siis käytännössä ei tajua? Kyllähän sen controllerin pitäis ymmärtää akun nykynen tilanne ja siitä sit päätellä et toimiiko sähköjarru vaiko ei?Johonkin se siitä syntyvä energia pitää työntää, ja jos akku ei sitä ota vastaan niin ei siinä montaa vaihtoehtoa oo et mihin se menee.Tajuaa, mutta kun on täysille viritetty firmware ja hätäjarrutuksessa antoi virran takaisinsyötössä liikaa jerkkua takaisin
Mä pidän weak modessa ja en tiedä onko siitä virran takaisinotosta oikeasti mitään hyötyä, vai onko vaan plasebovaikusta.Toimiikohan kers jos työntää lautaa vai vaatiiko isomman nopeuden?
Ei siitä juurikaan ole. Preferenssikysymys se enimmäkseen on, ite otin aika nopeesti kokonaan pois kun tykkäsin rullailla alamäet yms ilman kaasua ilman et se moottori junnaa vastaan. Jyrkistä alamäistä saattaakin jopa jotain saadakkin, mut niitä pitäis sit useempi olla. Tostakin on ollu kyllä juttua et pelkällä kerssillä rullatessa alamäkeen on controllereita paukkunu, et kai sekin on sit mahdollista. Toi oli itelle ainakin yks lisäsyy ottaa se kokonaan pois.Mä pidän weak modessa ja en tiedä onko siitä virran takaisinotosta oikeasti mitään hyötyä, vai onko vaan plasebovaikusta.
Suurimmaksi osaksi kaikki kuitenkin ajaa kahva pohjassa ja ne alamäetkin. Veikkaan, että virran takaisinotosta lopullinen hyöty on 1% koko ajamisessa tehdystä matkasta.
Nyt kun mietin niin ei taida toimia. Meni kumi puhki ja talutin joku 3-4 km, ei tuntunut jäykemmältä virrat päällä. Eihän se toki mikään dynamo ole.Ja ei se kers mun mielestä taluttaessa toimi, ei sillä et siihen sais talutettua järkevällä matkalla muutenkaan mitään fiksua määrää virtaa.
Jep sehän tuossa sen ongelman aiheuttaa. Akun bms huomaa, että nyt on akku täynnä ja laittaa latausfetit kiinni. Tällöin ohjaimen pitäisi lopettaa jarrutus samaan aikaan, muuten hajoaa paikat. Esim jos jarrutuksesa tulee 1kw energiaa akulle päin (omassa fillarissa tulee 2kw) ja yhtäkkiä akku lopettaakin vastaanottamasta tätä niin se 1kw pitäisi samantien muuttaa lämmöksi (ohjaimissa ei ole sitä varten lämpövastuksia, ei näissä lautojen ainakaan) Jolloin ainoa vaihtoehto on, että sitten hajoaa fetit. Tai mahdollisesti sulaa liittimet jos ne on heikoin lenkki. Firmis on surkeasti toteutettu jos se ei lopeta moottorijarrutusta samantien kun akku ei enää vastaanota.Oli mullakin tossa entisessä M365 aika loppuunsa asti puukotettu firmis, melkein kaikkea mitä sai säädettyä oli säädetty, akkukin oli 44,4v sen vakion 36v sijasta mut toki olin nää säädöt tehny ite joten tiesin aika tasan tarkkaan mitä siinä firmiksessä oli, mut eipä tota mun käsittääkseni pitäis pystyä säätämäänkään et antaako se käyttää sähköjarrua täydellä akulla vai ei. Se rupes jokatapauksessa ihan parin kiihdytyksen jälkeen jo toimimaan kun eihän tosta niin paljoa virtaa talteen saa et sillä juhlimaan vois ruveta, se on vaan enemmänkin sivutuote siitä energiasta mikä jarruttaessa syntyy joka pitää johonkin työntää, mut markkinointiukot tykkää ainakin rummuttaa sillä siihen malliin et sillä sais enemmänkin virtaa talteen.
Ja siis joo, siitähän puuttuu yllättävän merkittävä osa jarrutehoa jos se sähköjarru ei oo toiminnassa. M365 ja Max G30 omaa molemmat aika säälittävän kokoset mekaaniset jarrut joilla ei siitä 25kmh vauhdistakaan hirveen nopeasti pysähdytä yksistään, vaan se kyl vaatii sen sähköjarrun kylkeen et hommassa on jonkinlainen turvallisuus mukana. Jos ei oo aikasemmin kokenu niin se et viritetyllä laudalla lähtee täydellä akulla 30kmh vauhdeissakin paahtamaan ja pitäis äkkijarrutusta tehdä, niin siinä kyllä herkästi käy huonosti ilman sitä sähköjarrua.
Mut tälleen +30c helteillä ois muutenkin ihan fiksua vähän tuunata alaspäin niitä firmiksiä, etenkin jos tietää et on vähän siinä ja tässä rajoilla kestävyyden suhteen. Toki voi olla kanssa et tässä tapauksessa controllerin puolelta käyny joku virhe vaan et se on antanukin sähköjarrua käyttää, mut akku on todennu et ei ota latausta vastaan. Jonnekkinhan sen siitä pitää mennä ja mun ymmärryksen mukaan lopputuloksena tässä tapauksessa on aikalailla aina kärähtäny controlleri.
Eli siis käytännössä ei tajua? Kyllähän sen controllerin pitäis ymmärtää akun nykynen tilanne ja siitä sit päätellä et toimiiko sähköjarru vaiko ei?Johonkin se siitä syntyvä energia pitää työntää, ja jos akku ei sitä ota vastaan niin ei siinä montaa vaihtoehtoa oo et mihin se menee.
Itseasiassa saat kyllä polttaa kaikki päätekivet sieltä kontrollerista jotta ottaisi kovinkin lujasti vastaan. Eli kyllä se jarruttava voima on monessa kohdassa paljon suurempi jarruttaessa vs tuollainen vikatilanne.Silloin kun kontrolleri pamahtaa moottoripuoli hirttää kiinni ja lautaa ei ole mukava työntää kun hirraa täysillä vastaaan.
Matkasta riippuen voi olla apua tai sitten ei. Kovin suuria ei takaisin saa mutta luokkaa muutama prosentti onnistuu kyllä, mitä itse joskus kokeilin. Toisaalta tulisi ajella sama lenkki muutaman kerran eri asetuksilla ja kokeilla, miten vaikuttaa.Ei siitä juurikaan ole. Preferenssikysymys se enimmäkseen on, ite otin aika nopeesti kokonaan pois kun tykkäsin rullailla alamäet yms ilman kaasua ilman et se moottori junnaa vastaan. Jyrkistä alamäistä saattaakin jopa jotain saadakkin, mut niitä pitäis sit useempi olla. Tostakin on ollu kyllä juttua et pelkällä kerssillä rullatessa alamäkeen on controllereita paukkunu, et kai sekin on sit mahdollista. Toi oli itelle ainakin yks lisäsyy ottaa se kokonaan pois.
Ei ihan näin vaan kuten edellä. Siellä piirissä kulkee virtaa vain jos joku kuluttaa tehoa. Eli jos akku pudotetaan pois pelistä ja piiri jää avoimeksi, ei virtaa kulje. Tämä taas päästää jännitteen nousemaan, nousu ylittää komponenttien rajat ja savu pääsee karkuun. Tästä taas saadaan se oikosulku aikaan joka polttaa piiriin jäävästä osasta heikoimmat eli vaikkapa ne liittimet.Jep sehän tuossa sen ongelman aiheuttaa. Akun bms huomaa, että nyt on akku täynnä ja laittaa latausfetit kiinni. Tällöin ohjaimen pitäisi lopettaa jarrutus samaan aikaan, muuten hajoaa paikat. Esim jos jarrutuksesa tulee 1kw energiaa akulle päin (omassa fillarissa tulee 2kw) ja yhtäkkiä akku lopettaakin vastaanottamasta tätä niin se 1kw pitäisi samantien muuttaa lämmöksi (ohjaimissa ei ole sitä varten lämpövastuksia, ei näissä lautojen ainakaan) Jolloin ainoa vaihtoehto on, että sitten hajoaa fetit. Tai mahdollisesti sulaa liittimet jos ne on heikoin lenkki. Firmis on surkeasti toteutettu jos se ei lopeta moottorijarrutusta samantien kun akku ei enää vastaanota.
Ainakin Max G30 sain taluttamalla kersillä akkuun virtaa. Taluttelin aina jonkun 100m niin pääsin laudalla 200-300m.Toimiikohan kers jos työntää lautaa vai vaatiiko isomman nopeuden?
DHJuly30OFF, alennus tosin vain 30 USD.Onko tuonne DHGateen enää tiedossa mitään alennuskoodia Ninebottia varten?
( MZKHSGE50 ) ei enää toimi.
Tohon tarttes jonkun King Songin appin androidille et sen sai pois. Tää siis alkuaikoina, myöhäsemmistä ajoista ei tietoa ja joku muistaakseni taiskin sanoa jossain välissä et ei enää saakkaan niin helposti pois, jos ollenkaan.Nyt ois E600 Max tilauksessa. Osaisko joku viisaampi sanoa:
1) miten saa helpoiten nopeusrajoittimien pois (itsellä iPhone, mutta Androidia saan lainattua)2) mikä olisi paras ratkaisu etujousitukseksi? Riittääkö ja kestääkö halvempi etuhaarukkajousitus (vastaava kuin polkupyörissä) mitä mm. eBaysta löytää?3) onko laudassa takajousitus sillä Wilfan sivujen tuotekuvissa osassa näyttäisi olevan mut toisissa ei (eri lauta eri kuvissa)?Suuri kiitos etukäteen!
Osta ennemmin Pro 2 kun toi pelkkä 3. Pro 4 on kanssa tulossa mut sillä on varmaan alkuunsa aika suolanen hinta, mut se on kyllä parannus siinä mielessä et siinä on 10" tubelessit vakiona kiinni.Kuinka tarkkaa on tuo painoraja sähköskootissa? Jos tiedoissa lukee että max. 100kg niin voiko pari kiloa sen yli painava ajaa niillä?
Onko Xiaomi Mi Electric Scooter 3 hyvä ensimmäinen skootti? Siinä esimerkiksi on painoraja 100kg. Rikkoutuuko ilmatäytteiset renkaat helpommin jos on kuorma yli painorajan?
Järein U-lukko mitä kehtaa ostaa, dekin ja ohjaustangon välisestä rungonpätkästä kiinni sit mihin haluukaan laittaa.Millaista lukkoa suosittelette skoottiin, tuo G30 max kyseessä. entä onko joku asentanu laitteeseen etukoria tms. johon sais taskusta tavarat laitettua ajelun ajaksi.
Nyt ois E600 Max tilauksessa. Osaisko joku viisaampi sanoa:
1) miten saa helpoiten nopeusrajoittimien pois (itsellä iPhone, mutta Androidia saan lainattua)
Ite tartuin myös gigantin 399e tarjoukseen ja on tuolla uudemmalla näytöllä. Kingsong apilla 48km/h jaksaa pyörittää rengas ilmassa. 75kg kuskin alla menee 45km/h. Päivitin ensin e wayn omalla sovelluksella ohjelmiston, ja ei Mennyt kuin 35km/h vaikka laitto unlimited speed. Asensin sitten kingsong sovelluksesta vanhemman 1.22 version ja sillä menee tuon 45. En kyllä suosittele, kuin max 30 vauhtia. Ajelen ite p2 modella mikä menee sen 25km/h. Mutta piti tuo kokeilla ku aina pakko virittää kaikki. Mukava laite kyllä.Mielenkiintoista... Tässä kuvassa näkyy toi mikä multa löytyy laudasta. Ja tehoa tuntuu olevan kauheasti, jyrkkäänkin mäkeen vauhti vaan kiihtyy.
Tarkoitatko sitä androidille saatavaa vanhaa sovellusta vai?Ite tartuin myös gigantin 399e tarjoukseen ja on tuolla uudemmalla näytöllä. Kingsong apilla 48km/h jaksaa pyörittää rengas ilmassa. 75kg kuskin alla menee 45km/h. Päivitin ensin e wayn omalla sovelluksella ohjelmiston, ja ei Mennyt kuin 35km/h vaikka laitto unlimited speed. Asensin sitten kingsong sovelluksesta vanhemman 1.22 version ja sillä menee tuon 45. En kyllä suosittele, kuin max 30 vauhtia. Ajelen ite p2 modella mikä menee sen 25km/h. Mutta piti tuo kokeilla ku aina pakko virittää kaikki mukava laite kyllä.
Joo, kingsong soft Turner 139.apk Ei löydä play kaupasta. Siis tuolla sovelluksella päivitin laudan firmwaren versioon 1.22Tarkoitatko sitä androidille saatavaa vanhaa sovellusta vai?
Täytyypä katsoa, että saisko omaa lautaa alaspäinJoo, kingsong soft Turner 139.apk Ei löydä play kaupasta. Siis tuolla sovelluksella päivitin laudan firmwaren versioon 1.22
Koskaan tuollaiseen koskematta kertaan tämän ketjun perusteella: tuon tuotteen vahvuuksia lajissaan ja luokassaan ovat hyvä suorituskyky ja suuri akkukapasiteetti. Heikkouksina on mainittu melkein kaikki muu.e-way e-600, ensimmäinen lauta jonka olen koskaan ostanut. Kiihtyvyys tuntuu hyvältä. Epätasasilla teillä pieni kitinä ja räminä. Miten uskaltaa ajaa kostealla tai märällä tiellä? Mikähän on tuollaisen laudan odotettu elinikä?
Millaista lukkoa suosittelette skoottiin, tuo G30 max kyseessä. entä onko joku asentanu laitteeseen etukoria tms. johon sais taskusta tavarat laitettua ajelun ajaksi.
Ite muutamia kertoja ajanut kaatosateella ilman ongelmia toistaiseksi.Ostin tuossa pari kuukautta sitten Ewheelsin E2S V2 2022. Käyttökokemukset tällä hetkellä aika... Noh, huonot. Ensimmäisen 100km kohdalla hajos etulaakerit vaikka ihan tasasilla teillä olen ajanut ja vältellyt monttuja, Noh vaihdoin laakerit ominpäin. IP-56 luokituksella voi heittää myös vesilintua, Pohjan ruuvien välistä menee roiskeet sisälle. Näytön alle meni vettä vaikka kevyessä tihkusateessa kotiin sillä töistä ajelin, Masiinassa jäi siis virrat päälle ja käynnisti itseä kokoajan uusiksi kotiin päästessä. Purkuhommiksi ja kuivaus hommiksi meni. Taas homma pelaa. Nyt 300km kohdalla kaasukahva hajosi kesken töihin menon, Ei mitään reagointia kahvalla. Masiinassa virrat päällä eikä mitään vikailmoituksia tai muutakaan. Uus kahva tilaukseen, Pitäisi ens viikolla tulla. Jos vielä sen jälkeen heti losahtaa jotain niin roskis kamaahan tuo on... Että nyt jotain suosituksia voisin ottaa valmiiksi että mikä olis varma peli millä töissä ja kaupassa käynnit sujuu. Budjetti +-500e, Laillinen vekotin ja mielellään 20 - 25km etäisyys tallapohjassa ajaessa. Edit. Miellään saisi kestää vettä kun vesisateessakin joutuu välillä ajeleen.
EU STOCK Original Ninebot By Segway MAX G30 Smart Electric Scooter Foldable 65km Mileage KickScooter Dual Brake Skateboard G30P With APP Inclusive Of VAT From Sumtop2019eur, $612.14 | DHgate.Com + joku tässä ketjussakin mainittu kuponki, niin vähän vielä halvempaaaNo jos ei 500 euron luokasta vielä luottovehkeitä löydy niin sitten muutama satku enemmän rahaa haisemaan että saa kesät mukavasti käydä laudalla töissä. Olisko nyt paremmin suosituksia?
Hommasin tommosen Ninebot f30d ja kun koittaa noilla kännykän "hacking" apeilla muuttaa regionia että kulkisi esim 25-30kmh niin lauta vaan piippaa pari kertaa eikä mitään tapahdu. Pitääkö koittaa flashata vai mikä tuossa on kun ei toimi? Serial numberia voi kai vaihtaa mutta en oo uskaltanut vielä kokeilla sitä.
Ainoa mikä toimii on mittariston muuttaminen km/h->mp/h
Eikö noilla nopeuksilla olisi fiksumpaa pysyä ajoradan puolella ihan sekä oman että jalankulkijoiden turvallisuuden vuoksi? Tolla vauhdilla kun rysäytät jonkun niskaan laittoman kovaa liikkuvalla laudalla aiheuttaen jonkun vamman, niin pääset helposti maksamaan vuosien bonareita. En mä tollasia vauhteja uskalla ajaa fillarillakaan enää kevyen liikenteen väylän puolella, vaikka se sallittua olisikin, kun tuolla on ihan liikaa kaikenlaisia kännykän näyttöä tauotta tuijottavia koiranulkoiluttajia, joiden Fifi sinkoilee 5:n metrin narun päässä minne sattuu.Viime perjantaina pamahti taas kontrolleri.
Kaksi narkkaria tuli KRP kohdalla vastaan kantamuksineen ja pöllityn fillarin kanssa ja eivät kuulleet kun rinkutin kelloa ja vauhtia 38.
Tein täydellä akulla lukkojarrutuksen ja sitten moottori "jurnutti" ja stoppasi.
Ois, etenkin kun toi Max G30 ei oo tosiaan suunniteltu mihinkään 40kmh vauhteihin ihan vaan sen takia et siinä on niin auttamattoman alitehoset jarrut noille nopeuksille. Tilannennopeus on kanssa ihan hyvä pitää mielessä varsinkin ohittaessa tai jos sillä tiellä on muutenkin porukkaa. Nää vehkeet on tosiaan siitä vittumaisia et harvemmin mitään kuulee ennenkun se on menny jo ohi, eikä sitä välttämättä kehtaa kokoaikaa olla sitä kelloakaan rinkuttamassa. Ihmisten seassa on ihan fiksua pitää se nopeus järkevänä oman ja muiden turvallisuuden vuoks, sit jos on hiljanen kadunpätkä ilman mitään liikennettä niin sit siitä tuskin kenellekkään on haittaa vaikka meneekin vähän kovempaa, ittensähän siinä vaan telois.Eikö noilla nopeuksilla olisi fiksumpaa pysyä ajoradan puolella ihan sekä oman että jalankulkijoiden turvallisuuden vuoksi? Tolla vauhdilla kun rysäytät jonkun niskaan laittoman kovaa liikkuvalla laudalla aiheuttaen jonkun vamman, niin pääset helposti maksamaan vuosien bonareita. En mä tollasia vauhteja uskalla ajaa fillarillakaan enää kevyen liikenteen väylän puolella, vaikka se sallittua olisikin, kun tuolla on ihan liikaa kaikenlaisia kännykän näyttöä tauotta tuijottavia koiranulkoiluttajia, joiden Fifi sinkoilee 5:n metrin narun päässä minne sattuu.
Mitäpä luulet? Varmaan about sama kun ostais vaan ihan perinteisen potkulaudan, mut siihen käyttöön varmaan ihan pätevä.Tuli lapsille hommattua tälläiset, onkohan nousta mihinkään?
Tuotteen Denver SCK 5300 mk2 -sähköpotkulauta, valkoinen kysymykset ja vastaukset
www.verkkokauppa.com
Tohon tarttes jonkun King Songin appin androidille et sen sai pois. Tää siis alkuaikoina, myöhäsemmistä ajoista ei tietoa ja joku muistaakseni taiskin sanoa jossain välissä et ei enää saakkaan niin helposti pois, jos ollenkaan.
Etujousitukseks pitäs käydä kaikki mitkä menee Max G30. Monorimit vissiin parhaat, halvemmat on sit aliexpressistä ja ebaysta ehkä sellasta laatua et en välttämättä ihan kauheasti odottais tai luottais.
E600 (ei siis Max) on se takajousitus, Maxissa ei oo. Jos sen haluat niin sekin pitää sit ostaa.
Ja tähän samaan hengenvetoon pitää kans todeta et sille laudalle tulee nopeasti hintaa kun alkaa noita "puutoksia" paikkailemaan. Etu- ja takajousituksen kun ostaa laadukkaina niin se on hinta nopeasti sen +300€. Tossa päivitetyssä E600 Maxissa, mikä sen mallinumero nyt olikaan, E6075FRS tai jotain on sit jo jousitukset vakiona ja muitakin parannuksia. Kallis kyllä kun mikä ainakin näin alkuun ja siitä vielä vähemmän tietoa netissä.
Osta ennemmin Pro 2 kun toi pelkkä 3. Pro 4 on kanssa tulossa mut sillä on varmaan alkuunsa aika suolanen hinta, mut se on kyllä parannus siinä mielessä et siinä on 10" tubelessit vakiona kiinni.
Ja ei se painoraja oo niin justiinsa, eikä ne renkaatkaan automaattisesti puhkea jos on enemmän painoa. Onhan se kyllä totta et helpommin siitä kumista jotain läpi menee 100kg painolla kun 50kg painolla, mut pitää paineet kunnossa renkaissa niin homman pitäis olla ihan ok.