- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 4 658
On joo, mun käsityksen mukaan kaikissa Xiaomeissa on sisäkumit. Mut kuten sanoin niin ahkeralla paineiden tsekkauksella (kerran viikossa) on homma skulannut. Noi kyllä päästää ilmaakin pihalle aika ahkeraan jostain syystä, et kyl sen aina tsekkauksen yhteydessä sai laittaa sen 50psi taas tauluun. Ei se paljoa päästäny mut sillä xiaomin sähköpumpulla oli helppo pistää takas siihen mihin halus niin mikspä ei, joku 46-47psi se oli aina tarkistuksen yhteydessä muistaakseni.Eikö Pro 2 ole kuitenkin sisärenkaat?
Mulla sepeli rikkoi keväällä etunakin ja olin ihan että mitä vittua jos joudun tilaamaan uuden kumin, mutta onneksi litku pelasti ja tosiaan kohtaa 4000 kilsaa samoilla ajanut.
jos joku alkaa mussuttamaan edessä olevasta rumpujarrusta, ei ole ollut mitään ongelmia ja miten ennen vanhaan autoilla ajettiin rumpujarruilla 100 000 kilometriä ennen jarrupalojen vaihtoa.
Tosin vaikka etujarru ei toimisi, jarrukahvan vääntäminen antaa elekronisti tiedon moottorille jarruttaa, eli etu- ja takarengas jarruttaa samaan aikaan.
Jarrut on myös autoista tutut ABS-jarrut, eli ei lukkiudu. Pienempi mahdollisuus ryssiä ja kaatua.
Ja joo ainakin +30kmh vauhdeissa toi rumpujarru tai xiaomin pieni levyjarru on kyl aika laiha lohtu. Enemmän se moottori tosiaan siinä jarruttaa ja siinä pitää vähän kans oppia se et se jarrutusmatka pitenee mitä kovempaa menee, luonnollisesti.