Sähköpostiohjelma Androidille

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Mikä olisi hyvä sähköpostiohjelma Androidille Exchange-tilien kaveriksi?
En kykene kokeilemaan niitä miljoonaa, joten kokemuksia kaivataan.
Onko enää edes olemassa vanhan k9mailin kaltaista ohjelmaa?

Kovasti kaipaisin:
- mahdollisimman kattavat säädöt toiminnallisuuden muokkaukseen (Jos säätöjä on ns. liikaa, se ei haittaa. Nehän tehdään vain kerran ja sitten otetaan asetuksista varmuuskopio talteen.)
- toimiva, vain sähköposteja koskeva haku _kansion sisällä_
- toimiva synkronointi
- synkronointi säädettävissä kansio- ja kellonaikaperusteisesti
- karuton, yksinkertainen ja sitä kautta toimiva ulkoasu, ainakin näin haluttaessa
- ilmoitusasetukset säädettävissä erikseen eri tileille

Huolimatta yo. listasta, k9mail oli ihan toimiva ennen sen suurempaa muutosta joitain vuosia sitten. Karuton ulkoinen olemus (lue: ei ylimääräistä hienoutta, mutta kaikki olennainen toimivasti esillä), riittävästi säätöjä, ja toimi kuin se vanhan junan vessa. Myös haku toimi ihan ok.

edit:
Sekin vielä, että ohjelman pitäisi olla halpa. Max. pari euroa kuukaudessa.
 
Viimeksi muokattu:

Brooke Logan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
512
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 108
Mulla tuli aikanaan BlackBerry puhelimen mukana niiden oma BlackBerry Hub postilaatikko, johon olen tykkääntynyt ja käytän sitä edelleen nykyisessäkin luurissa. Sitä en osaa sanoa täyttääkö se noita sun vaatimuksia, kun kaiken minkä olen itse keksinyt tarvita on löytynyt.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 234
Miksei sähköposti Samsung saa esim. Nokialle.

Se on oikeastaan se mitä haen sähköpostiksi, mutta tuleekin Gmail luurissa.

Onneksi löytyi tosiaan tuo Fair email niin sillä olen pärjännyt. Myös protonmail-clientia kannattaa koittaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Suuri kiitos vastanneille!
Laitan ehdotuksia testiin, toivottavasti viikonloppuna löytyy pidempi hetki, jolloin pääsee rauhassa testailemaan. Noh, kai se aika löytyy, kun sen ottaa ;)

Ja ei, ikävä kyllä osaaminen ei mahdollista kattavaa testiraporttia. Päivittelen kuitenkin tähän lirpakkeeseen, jos/kun sopiva(*) ohjelma löytyy.
(*kts. aloituspostauksen toivelistaus.)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
968
Bluemail sovellusta tullut käytettyä. En tiedä onko parempi tai huonompi kuin yllä mainitut. Vuosia sitten oli yksi harvoista ja jäänyt siitä.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 323
Nostetaas tätä... Onko ehdotuksia mikä voisi tänä päivänä olla toimiva sähköpostisovellus androidille? Aikanaan Android 9 aikaan Huawein puhelimen oletus Mail sovellus toimi täydellisesti, mutta sen jälkeen on ollut OnePlussia ja näiden mukana tulee vain gmail joka on todella surkea. Haku ei toimi ollenkaan joka tekee täysin mahdottomaksi minkään viestin löytämisen puhelimella... Jos saisi vihdoinkin aikaseksi laittaa jonkun toimivan sovelluksen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 651
Viestejä
4 197 349
Jäsenet
70 761
Uusin jäsen
aksl

Hinta.fi

Ylös Bottom