Sähköpöydät

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
824
Moi
Etsinnöissä olisi ÄÄRIMMÄISEN vankka sähköpöytä , pöytään tulee kiinni kaksi monitoria kaasujaloilla joten siksi pöytä pitää olla erittäin jämäkkä eikä saa heilua ja täristää yhtään . Pöytälevyn koko min 160cmx70cm .
Mitä nyt itse olen huonekaluliikkeissä pöytiä käynyt katselemassa niin en kyllä hirveän tukevina voi ainakaan askon/iskun sähköpöytiä kutsua . Hieman kun sormella työntää pöytää niin huomaa että heiluu ja samalla voisi näppäimistön näpyttelystäkin tärisyttää monitoreja mikäli kaasujalalla on monitorit kiinni pöydässä....
Onko joku tilannut itselleen niin jämäkän pöydän että voisi sitä minullekin suositella ?
Iso kiitos
Äärimmäisen vankka on toki aika subjektiivinen vaatimus, mutta tämä Tavara Tradingin Move M on kyllä vankin työpöytä, joka on tullut vastaan. Pöytälevyn saa valittua 120-200 x 80 cm. Nostokyky 150 kg, 2 moottoria, 5 vuoden takuu ja painaa kuin synti. Lisäksi kivana ominaisuutena nuo muistipaikat korkeussäädöissä. En kuvitellut sitä kaipaavani, mutta on se kyllä jees, että pöytä siirtyy aina samalle korkeudelle, jos haluaa seisoskella. Ainut miinus sitten tietysti kova hinta. Näyttönä on Arcticin monitorivarressa kiinni oleva 34" ultrawide, joka ei heilu kirjoittaessa. Toki sitten jos pöytää väkisin ravistelee tai paukuttaa, niin saattaa väristä.

Vantaalla, Tampereella ja Kuopiossa noita pääsee varmaan testailemaankin. Schenker toi kerrostalon sisäpihalle asti, josta sitten itse kannoin asuntoon.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
Moi
Etsinnöissä olisi ÄÄRIMMÄISEN vankka sähköpöytä , pöytään tulee kiinni kaksi monitoria kaasujaloilla joten siksi pöytä pitää olla erittäin jämäkkä eikä saa heilua ja täristää yhtään . Pöytälevyn koko min 160cmx70cm .
Mitä nyt itse olen huonekaluliikkeissä pöytiä käynyt katselemassa niin en kyllä hirveän tukevina voi ainakaan askon/iskun sähköpöytiä kutsua . Hieman kun sormella työntää pöytää niin huomaa että heiluu ja samalla voisi näppäimistön näpyttelystäkin tärisyttää monitoreja mikäli kaasujalalla on monitorit kiinni pöydässä....
Onko joku tilannut itselleen niin jämäkän pöydän että voisi sitä minullekin suositella ?
Iso kiitos
Kyl noi taitaa vähän kaikki käytännössä heilua enemmän tai vähemmän pystyasennossa. Ei siitä fysiikasta vaan pääse yli tai ympäri vaikka tekisi minkälaisen rungon. Rungon puolivälissä oleva vaakapalkki kuulemma vähentää mut kovin harvassa niitäkin on. Toisaalta voisin kuvitella vaakapalkin ärsyttävän jalkoja peruskäytössä aika paljon. Itsellä on kolme 22-27" näyttöä kaasujaloilla sähköpöydässä kiinni ja kyllähän ne liikkuu kun pöytää tönii mutta tulee toimeen kyllä siitä huolimatta ihan normaalisti.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
15
Eilen saapui tuo Martela Pinta EP -pöytä. Testasin tuon sopivaa korkeutta ja 118 cm korkealle nostettuna korkeus vaikutti minulle sopivalta seisomakorkeudelta. Tämä siis ensitestauksen perusteella, katsotaan mikä osoittautuu luontevaksi korkeudeksi pidemmällä tähtäimellä. Pituutta minulla 191 cm ja korkeus säädetty kun olin ilman kenkiä sukkasillaan.
Miltäs on pöytä tuntunut? Itse ole vielä pari senttiä pidempi joten EP olisi tännekkin käypä vaihtoehto.
Kasasitko itse?
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
193
Kokemuksia johtokouruista / vastaavista härpäkkeistä mitä liittää pöytään? Tarkoitus saada ainakin sähköjohdot / jatkojohto piiloon. Noita on vähän kaikenlaisia tarjolla mutta vaikea hahmottaa mikä toimis parhaiten käytännössä.

Onko esim. tää Ikean malli kelvollinen?

Mä kävin ostamassa bauhaussista 40x60mm johtokourua, maksoi 9e 2 metrin pätkä.
Tuli ihan siisti lopputulos omasta mielestä, aikasemmin oli tuollainen ikea, mutta siinä näkyi ikävästi se johtosotku varsinkin kun pöytä oli ylä-asennossa.

 
Liittynyt
01.12.2019
Viestejä
215
Hakusessa 140-160cm sähkäri, syvyyttä 70-80cm. Pöytälevy tummanruskea/pähkinä, jalat mielellään jotain muuta kuin musta tai valkoinen. Ala-asennossa saisi olla alle 70cm pöytälevyineen. Mieluiten tuplamoottori ja muistipaikat, muttei pakolliset. Pöytälevyyn tarkoitus asentaa monitorivarsi, joten ikean hunajakennolevyt ei toimi.

-Verkkiksen ergodeskeissä oli aiemmin 160x80 malli hyvällä värityksellä, mutta nyt tuntuu hävinneen valikoimasta.
-Elite-Toimistokaluste tarjoaa myös miellyttävää kokoonpanoa, mutta alvillinen hinta toimitettuna sopivissa mitoissa olisi jo >600e hintainen.
-Martelaoutletista saisi toki jalkoja semihalvalla, mutta en ole niin näppärä käsistäni, että mistään bauhausin levystä askartelisin sopivaa, vaikka ajatus sinänsä olisi houkutteleva. Myöskään tarvittavia fasiliteetteja tällaiseen projektiin ei ole.

Saan tuon monitorivarren ensi viikolla käyttöön nykyisellä 65cm syvällä pöydällä. Sen tiimoilta selvinnee pärjäisinkö vain 60cm pöydällä. Olisiko tässä tapauksessa 140x60 tai 160x60 vaihtoehtoja tarjota?
 
Liittynyt
14.12.2020
Viestejä
6
Miltäs on pöytä tuntunut? Itse ole vielä pari senttiä pidempi joten EP olisi tännekkin käypä vaihtoehto.
Kasasitko itse?
Asiallista Martela-laatua. Töissä on ollut Martelan sähköpöytiä jo vuosia, joten näihin on ehtinyt jo tottua. Kohtuullisen jämäkkä pöytä ja on juuri sellainen kuin kuvittelinkin. Tämä oli siis käytetty pöytä valkoisella pöytälevyllä. Pari pientä naarmua levyssä oli, mutta ei häiritse minua.

Minä otin tämän toimitettuna + kasattuna. Martelan kaverit kasasivat pöydän autossaan ja kantoivat sen sitten sisälle. Oli nopea operaatio.

Voin kyllä suositella muillekin.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
3
Laitettiin tästä tälläinen testiin, keskustelussa olikin jo vähän viestiä Linakista. Tässä pitäisi joku vähän hienompi ohjausnamiska ja WIN10 integraatio niin se osoittautui ostopäätöksen tekijäksi.
Lähes saman hintainen kuin muut pöydät muistitoiminnoilla (esim. TavaraTradingin Move M).


 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
914
Hakusessa 140-160cm sähkäri, syvyyttä 70-80cm. Pöytälevy tummanruskea/pähkinä, jalat mielellään jotain muuta kuin musta tai valkoinen. Ala-asennossa saisi olla alle 70cm pöytälevyineen. Mieluiten tuplamoottori ja muistipaikat, muttei pakolliset. Pöytälevyyn tarkoitus asentaa monitorivarsi, joten ikean hunajakennolevyt ei toimi.

-Verkkiksen ergodeskeissä oli aiemmin 160x80 malli hyvällä värityksellä, mutta nyt tuntuu hävinneen valikoimasta.
-Elite-Toimistokaluste tarjoaa myös miellyttävää kokoonpanoa, mutta alvillinen hinta toimitettuna sopivissa mitoissa olisi jo >600e hintainen.
-Martelaoutletista saisi toki jalkoja semihalvalla, mutta en ole niin näppärä käsistäni, että mistään bauhausin levystä askartelisin sopivaa, vaikka ajatus sinänsä olisi houkutteleva. Myöskään tarvittavia fasiliteetteja tällaiseen projektiin ei ole.

Saan tuon monitorivarren ensi viikolla käyttöön nykyisellä 65cm syvällä pöydällä. Sen tiimoilta selvinnee pärjäisinkö vain 60cm pöydällä. Olisiko tässä tapauksessa 140x60 tai 160x60 vaihtoehtoja tarjota?

tai


Taitaa täyttää kaikki annetut vaatimukset. Itellä ollu käytössä tuollainen nyt n. vuoden ja plussaa laajasta säädettävyydestä ja tukevuudesta. Ei heilu omassa käytössä ja tuplamoottorin takia nostokykyä muistaakseni yli 100kg eli ei tarvitse huolehtia siitäkään. Sovelluksella voi myös asettaa korkeuden haluamalleen tasolle, mutta en ole sovellusta itse käyttänyt. Monitorit on kiinni Ergotronin monitorivarressa, enkä kyllä ymmärrä minkä takia Ikean levyt olisivat mikään ongelma. Rungon ja levyn voi myös ostaa erikseen, jos aivan välttämättä haluaa kokopuisen tai kovan mdf levyn.
 
Liittynyt
28.01.2021
Viestejä
1
Hei, täällä pitkäjalkainen, mutta lyhytselkäinen selvittelee, mikä olisi hyvä sähköpöytä (pöytälevy saisi olla 70/80x120cm...140 ehkä siinä ja tässä) ja on kahlannut keskusteluketjua läpi. Alin säätöasento olisi hyvä olla selvästi alle 70 cm ja muistipaikat ois kiva. Yläasennossa olen huolissani siitä, että pöytä ei kovasti heiluisi tai olisi kiikkerä (kovin ylös mun pituudella 170 cm sitä ei onneksi tarvi hilata). Olen käynyt liikkeissä Ikean, Iskun BW-Rise ja Hiipakan Ergo-pöytiä tönimässä ja oikeaa kuvaa on vaikea saada. Ikeassa joku pöytä oli pultattu lattiaan kiinni ja toisaalla kaupan lattia oli kalteva, jossain epäilin, että pöytä kasattu vähän kiireessä. Verkkokaupan pöytiä ei sitten pääse edes livenä missään näkemään. Liian raskas jalka ei sovi ilmeeltään pieneen tilaan ja pöytää olisi kiva jaksaa siirtää ikkunan alta toiselle seinälle vuodenajan mukaan (ettei aurinko heijastu häiritsevästi). Olisiko hyväksi havaittuja suosituksia ns. sirommista, mutta riittävän tukevista pöydistä? (Vai onko yhdistelmä mission impossible?). Ostopäätöstä auttaa myös kokemukset em. pöydistä, joista BW Rise ja Hiipakan Ergo tarjouksessa, samaan hintaluokkaan saisi myös verkkokaupan Pro version (muistipaikat vrt. perusmalli).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
139
Laitettiin tästä tälläinen testiin, keskustelussa olikin jo vähän viestiä Linakista. Tässä pitäisi joku vähän hienompi ohjausnamiska ja WIN10 integraatio niin se osoittautui ostopäätöksen tekijäksi.
Lähes saman hintainen kuin muut pöydät muistitoiminnoilla (esim. TavaraTradingin Move M).
Kiitos vinkistä. Itselläni oli jo ennestään Linakin sähköpöytä tuolla DPG1C-ohjauspaneelilla, mutta en tiennyt, että sille on tullut hallintasovellus myös Windows 10:lle. Meni softa heti kokeiluun. Tähän saakka olin käyttänyt pöytää Android-hallintasoftan kautta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Laitettiin tästä tälläinen testiin, keskustelussa olikin jo vähän viestiä Linakista. Tässä pitäisi joku vähän hienompi ohjausnamiska ja WIN10 integraatio niin se osoittautui ostopäätöksen tekijäksi.
Lähes saman hintainen kuin muut pöydät muistitoiminnoilla (esim. TavaraTradingin Move M).


Kiitos vinkistä. Itselläni oli jo ennestään Linakin sähköpöytä tuolla DPG1C-ohjauspaneelilla, mutta en tiennyt, että sille on tullut hallintasovellus myös Windows 10:lle. Meni softa heti kokeiluun. Tähän saakka olin käyttänyt pöytää Android-hallintasoftan kautta.
Millaiset on käyttökokemukset tuosta Linakista? Oletteko pitäneet siitä? Harmittaako joku? Tässä juuri uuteen kämppään muuttamassa ja olisi hyvä sauma hankkia uusi pöytä sähköisenä. Tavaratradingin Move M olen katsellut, mutta tämä Linak ohjauspaneelillaan alkoi kiinnostamaan kovasti .
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
3
Millaiset on käyttökokemukset tuosta Linakista? Oletteko pitäneet siitä? Harmittaako joku? Tässä juuri uuteen kämppään muuttamassa ja olisi hyvä sauma hankkia uusi pöytä sähköisenä. Tavaratradingin Move M olen katsellut, mutta tämä Linak ohjauspaneelillaan alkoi kiinnostamaan kovasti .
No tää on nyt asennettuna ollut päivän ja kyllä ite tykkään. Ylhäällä heiluu näytöt ständissä (3 yhdellä jalalla pöydän reunassa) ehkä hieman jos pöytää pukkii menemään, mutta kirjoittaessa ei tälläistä esiinny. Softa on ihan OK, näyttää kaloreita ja muita datanpalasia pöydän käytön perusteella.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
29
Täältä bongattuna katselin nuita Martelan Outletin pöytiä ja törmäsin tähän: BEAT 140x80 SÄHKÖPÖYTÄ. Näyttäisi olevan "uusi"-labeli kuvassa ja tekstissä mainitaan "valkoinen melamiini Mell1 uusi" sekä "tehtaanerä". Pitäisikö tästä nyt ymmärtää, että koko pöytä on uusi vai pelkkä taso vai mitenkäs?

Tullut myös mietittyä Verkkokauppa.comissa esim. Elfen Ergodesk Pro -sähköpöytää, jonka olin aikeissa tilata ennen kuin löysin tuon Martelan yksilön. Ehkä kuitenkin luottaisin Martelan laatuun enemmän. Olisiko suosituksia mihin tässä kannattaisi kallistua? Hinnassa ei ole juuri eroa, mutta toki Martelan pöydän saisi tilattua myös asennettuna.

E: Sain asiakaspalvelusta vastauksen, että kyseinen Martelan pöytä on tosiaan täysin uusi. Ehkäpä kallistun sitten sen puolelle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
759
Itselläni on ollut nyt reippaan kuukauden Offistoren Simple ja ainakin omaan käyttöön ollut hyvä. Tuli vuorokaudessa Postilla Vantaalta ~100km päähän.

Tiivistys:
-Hinta pöydällä 308,76 € +30e toimistus.
-Liikeradat pöytälevyn päältä 61,5cm - 126,5cm
-Ei muistipaikkoja
-Kaikki osat uusia
-Tilatessa saa valita pöytälevyn koon 100 - 160 x 80cm ja värin (pyökki tai valkoinen) sekä jalustan värin (valkoinen/harmaa)
-Nostokyky 80kg

Itsellä pöydällä tällä hetkellä pari läppäriä, pöytäkone ja 34" UW monitorivarressa kiinni. Näyttö inan heiluu kirjoittaessa, saattaa tosin johtua monitorivarrestakin (35e monitorivarsi amazonesta).
Lisäsin pohjaan pari jatkojohtoa pitimillä sekä Ikean kaapelikourun.
 
Liittynyt
31.03.2019
Viestejä
17
Päädyin sitten lopulta tilaamaan pöydän veljeskansaltamme ja ostin Seisukin Pro-mallin sähköpöydän melamiinilevyllä. Kuljetuksineen ja veroineen hintaa tälle tuli aika tasan 500 euroa. Mielelläni olisin ostanut esim. Tavaralta Move M:n, mutta mustat rungot ovat päässeet loppumaan ja rahtikuluja ottavat käsittämättömät 80 euroa, vrt. vuoksi Virosta rahtasivat 29 eurolla. Joskin lopulta hinnassa oltiin tälläkin vaihtoehdolla aika samoissa kuin kotimaasta ostaessa (Tavara 530€, tämä 500€).

Samaten muista hyvistä vaihtoehdoista täällä annettiin vihjeitä, mutta ehkä olen sen verran kuluttaja että tuo Seisukin verkkokaupan ostokokemus oli lopulta kaikista selkein. Pohjanoteeraus Ergo-Forumilta, josta tuossa pari viestiä ylempänä on muiltakin hieman palautetta. Ei taida kauppa hirveästi kiinnostaa, ainakaan kuluttajan suuntaan. Noh, mukavaa että menee hyvin.

Lyhyesti kuitenkin kokemukset Seisukilla asioinnista. Kyselin hieman etukäteen Facebookin kautta jos olisivat kertoneet rungon valmistajan. Vastailivat nopeasti (<1h) ja kertoivat rungoista, että Kiinasta tilaavat joltakin tunnetulta valmistajalta. TiMotion lukee tuossa ohjausboksissa, mikä ei itselle kerro kyllä yhtään mitään. No Facebookin chatissa pisti vielä lopuksi viestiä että tässä -5% alennuskoodi, jos mietit vielä tilausta. Sillä sai sitten melkein kuljetuksen kulut pois hinnasta.

Tilauksen tein maanantaina kello 14:00 ja runko toimitettiin eilen, pöytälevy tänään. Tästä täytyy kyllä antaa kiitosta ja isosti, sen verran nopeaa toimintaa. Kasaus ja ohjeet yksinkertaista, eniten aikaa tässä on mennyt näyttöjen ja johtojen asetteluun. Pöytä tuntuu varsin jämäkältä, ei heilu tai huoju oli sitten yläasennossa tai ei. Edellinen pöytäni on tuollainen Boknäsin kirjoituspöytä, eli toki tämä tuollaiseen verrattuna varmaan tuntuu ajan kanssa huterammalta. Vertailupohjana sähköpöydistä lähinnä työpaikan olisikohan olleet Martelan jotain perusmallia. Muutaman tunnin räpeltämisen jälkeen ei ole löytynyt mitään pahaa sanottavaa.

Eli lyhyesti: tilasin Virosta, asiakaspalvelu erinomaista, toimituksen nopeus erinomaista, laatuvaikutelma erittäin hyvä, kaikkineen fiilikset tästä 5/5. Ainoa mikä jää mietityttämään on mahdolliset takuuasiat (viiden vuoden takuu) ja niiden hoitaminen sitten tuonne etelään. Täsmälleen en tiedä myöskään mikä runko tässä nyt sitten on, vaan joutui tyytymään noiden annettujen speksien (maksimikuorma, säätövara jne.) ostamaan sian säkissä.
Onko vielä hyvät kokemukset Seisukin pöydästä? Olen vähän silmäillyt niiden massiivipuista pöytää.

Hakusessa olisi sähköpöytä kotiin, josta ei tulisi ihan niin toimisto viboja. Massiivipuu auttaisi tässä ehkä vähän.
 
Liittynyt
10.06.2017
Viestejä
23
Hakusessa olisi sähköpöydän runko Ikean Gerton pöytälevylle. Pisteitä laadukkuudesta ja pitkästä takuusta. Onko tuo verkkiksen ergodesk pro parasta mitä tuohon hintaan saa? Kovin paljoa ei yli 400€ saisi mennä.
 
Liittynyt
15.04.2019
Viestejä
14
Hei, täällä pitkäjalkainen, mutta lyhytselkäinen selvittelee, mikä olisi hyvä sähköpöytä (pöytälevy saisi olla 70/80x120cm...140 ehkä siinä ja tässä) ja on kahlannut keskusteluketjua läpi. Alin säätöasento olisi hyvä olla selvästi alle 70 cm ja muistipaikat ois kiva. Yläasennossa olen huolissani siitä, että pöytä ei kovasti heiluisi tai olisi kiikkerä (kovin ylös mun pituudella 170 cm sitä ei onneksi tarvi hilata). Olen käynyt liikkeissä Ikean, Iskun BW-Rise ja Hiipakan Ergo-pöytiä tönimässä ja oikeaa kuvaa on vaikea saada. Ikeassa joku pöytä oli pultattu lattiaan kiinni ja toisaalla kaupan lattia oli kalteva, jossain epäilin, että pöytä kasattu vähän kiireessä. Verkkokaupan pöytiä ei sitten pääse edes livenä missään näkemään. Liian raskas jalka ei sovi ilmeeltään pieneen tilaan ja pöytää olisi kiva jaksaa siirtää ikkunan alta toiselle seinälle vuodenajan mukaan (ettei aurinko heijastu häiritsevästi). Olisiko hyväksi havaittuja suosituksia ns. sirommista, mutta riittävän tukevista pöydistä? (Vai onko yhdistelmä mission impossible?). Ostopäätöstä auttaa myös kokemukset em. pöydistä, joista BW Rise ja Hiipakan Ergo tarjouksessa, samaan hintaluokkaan saisi myös verkkokaupan Pro version (muistipaikat vrt. perusmalli).
Pari viikkoa sitten kävin Hesan verkkiksessä, niin siellä oli testissä yksi Ergo pöytä varrellisen näytön kanssa. Suuntana entinen paikka komponenteille + reitittimet/kytkimet
 
Liittynyt
10.06.2017
Viestejä
23
Hakusessa olisi sähköpöydän runko Ikean Gerton pöytälevylle. Pisteitä laadukkuudesta ja pitkästä takuusta. Onko tuo verkkiksen ergodesk pro parasta mitä tuohon hintaan saa? Kovin paljoa ei yli 400€ saisi mennä.
Tämä meni tilaukseen, voin sitten kasauksen jälkeen päivitellä kommentteja
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
1 023
Ihan tyytyväinen tähän Preecon pöytään ollut hintaisekseen (bf diili). Johtokorin ja kopan kannattimen hankin jälkikäteen. Nyt hyvä.

Johtokori

Teline
 
Liittynyt
21.08.2020
Viestejä
34
Hakusessa olisi sähköpöydän runko Ikean Gerton pöytälevylle. Pisteitä laadukkuudesta ja pitkästä takuusta. Onko tuo verkkiksen ergodesk pro parasta mitä tuohon hintaan saa? Kovin paljoa ei yli 400€ saisi mennä.
Tämä näyttää 1:1 samalta kuin Ergoforumin Stondis, joka on (pöytälevyn kera) parikymppiä halvempi. Olen ollut siihen tyytyväinen.

Takuuasioissa Verkkokauppa saattaa olla helpompi vastapuoli (?).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.03.2021
Viestejä
1
Deltacon säädettävä sähköpöytä oli täysi fiasko. Tarkoitus oli parantaa ergonomiaa ja sen kanssa pystyy kyllä seisomaan mutta istumiseen se ei käy! Sen alin korkeus on niin suuri että vain vähän keskimääräistä lyhyempi ihminen ei pysty ergonomisesti sen kanssa istumaan. Myyjän (Euronics) neuvo oli laittaa joku koroke tuolin alle. Säätörajat on kyllä ilmoitettu pöydän tiedoissa mutta eipä tullut mieleen tarkistaa etukäteen, sopiiko säädettävä pöytä myös istumiseen.
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
76
Ergofoorumin stondis pöytää kyselin ja vastaus oli että pienintä saa mutta suuremmista yli puolet menee rikki postin kuljetuksessa että sellaista. Joku pöytä kuitenkin pitäisi saada kunnon kokoisella levyllä tai sitten pelkkä runko ja levy sitten toisaalta. Ylijäämän runko ei olisi pahan hintainen mutta miten mahtaa heilua kasattuna?
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
121
Ylijäämän runko ei olisi pahan hintainen mutta miten mahtaa heilua kasattuna?
En ole vielä livenä nähnyt. Näyttääkö tuo rimpulalta, vai miten mietit että heiluuko? Itsellä ei mitään kokemusta sähköpöydistä.

Samassa liikkeessä olisi tammilevyä, josta saisi siistin kannen.
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
76
En ole vielä livenä nähnyt. Näyttääkö tuo rimpulalta, vai miten mietit että heiluuko? Itsellä ei mitään kokemusta sähköpöydistä.

Samassa liikkeessä olisi tammilevyä, josta saisi siistin kannen.
Ei ole mullakaan kokemusta mutta osa käyttäjistä tässä topikissa eivät ole olleet joka runkoon kovin tyytyväisiä jos pahimmassa tapauksessa näppäimistön käytöllä näyttö jää heilumaan pöydän mukana tai moottori/mekanismi hajoaa vuodessa.

No taitaa itselle loppupeleissä kelvata melkein mikä tahansa pöytä kun on tarpeeksi huono vertailukohta..
 
Liittynyt
09.03.2019
Viestejä
69
Onko kellään tietoa saako sähköpöytiin varaosia mistään? Itsellä sähköpöydän jalat, mutta puuttuu "ohjain" jonka vissiin tulee olla rj45 liittimellä.
 
Liittynyt
10.06.2017
Viestejä
23
Meikä odottelee kommentteja tähän :). Itsellä kanssa Ikean Gerton ja tarkotus vaihtaa ikean putkijalat sähköpöydän runkoon.
Nyt vajaan viikon käytön jälkeen vaikuttaa oikein hyvältä. Yläasennossakin reilusti tukevampi kuin ne Ikean putkijalat ja asettui oikein kivasti Gertoniin. Pitkäaikaisesta käytöstä ei mitään hajua
 
Liittynyt
15.04.2019
Viestejä
14
Nyt vajaan viikon käytön jälkeen vaikuttaa oikein hyvältä. Yläasennossakin reilusti tukevampi kuin ne Ikean putkijalat ja asettui oikein kivasti Gertoniin. Pitkäaikaisesta käytöstä ei mitään hajua
Joo nuo putkijalat huojuu aika huolella jollei oo täysin seinää vasten pöytä. Ruuvit uppos riittävästi vissii ?
 
Liittynyt
10.06.2017
Viestejä
23
Juu, vallan hyvin kun vaan ensin esiporasi reijät ja sitten ruuvasi ruuvit kiinni. Ei mitään ongelmaa. Reijät toki tosiaan pitää mitata ja porata itse.
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
347
Päädyin lopulta ostamaan Martela Outletista Beat sähköpöydän. Pöytälevy ja jalat olivat uusia, mutta silti vain vuoden takuu näille ihmetyttää. Kansilevy on Martelan tuotantoa ja jalat ovat Ruotsalaista tuotantoa. Helppo kasattava, vaikka ohjeet eivät mitään ikea tasoa olleetkaan. Pöytä on ajettava aina ala-asentoon sähkökatkon jälkeen (ellei ollut jo siellä), jotta sitä saa nostettua. En tiedä miten muissa pöydissä tämä toimii?
Vieläkö on pelittänyt? Olen ostamassa samaa.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
4
Itse tilasin Kruunukalusteen Hiipakka Ergo sähköpöydän 429€ ja parin päivän käytön jälkeen tosi laadukkaan olonen. Sama 5v takuu kun esim Move M, painoraja hieman pienempi (120kg) mutta tiedä vaikka runko olis sama. Vahva peukku tälle, oli helppo kasata.

Eli kyseessä tämä.
Onkos Hiipakan pöytä toiminut moitteetta?
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
4
Joo oikein mallikkaasti, ei mitään moitittavaa.
Jeps. Varmaan itselläkin lähtee tilaukseen. Onko sinulla mahdollisesti valkoinen pöytälevy? Onko siinä puukuviointia vai onko tasaista mattaväriä? En tiedä käytinkö oikeita termejä.

Tuotekuvista vaikea saada selevää.

EDIT: Hiipakka ilmoitti sähköpostitse että valkoisessa levyssä tasainen mattaväri.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
84
Joo oikein mallikkaasti, ei mitään moitittavaa.
Tässä kun aloin hieman arpomaan Ikean Rodulf-pöydän ja tämän Hiipakan väliltä niin ilmeisesti Hiipakka olisi vankempaa tekoa? Tuossa Rodulfissa olisi pientä epävakautta havaittavissa ainakin tämän videon perusteella: .
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
201
Tässä kun aloin hieman arpomaan Ikean Rodulf-pöydän ja tämän Hiipakan väliltä niin ilmeisesti Hiipakka olisi vankempaa tekoa? Tuossa Rodulfissa olisi pientä epävakautta havaittavissa ainakin tämän videon perusteella: .
Ikeasta ei ole kokemuksia mutta videoon perustuen Hiipakka on jämäkämpi, ei siis keinu samalla tavalla kuin Ikea tuossa videolla. Ja naarmuja ei olla havaittu yhtään.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Tuossa olisi tilausnapin painamista vaille valmiina kulmapöytään suunniteltu Linakin kolmejalkainen laajemmalla säätövaralla oleva TrioLinak DL16/3 runko sillä tavalla kustomoituna, että kaikkiin jalkoihin tulee kapeammat 43cm lattiavastineet ja toiselle sivulle normaalia pidemmät väliputket. Ohjaimeksi DPG1C. Sivuille suunniteltu pöytälevy on vain 48cm syvä, joten sen vuoksi kapeammat lattiavastineet. Täytyy tosin vielä vähän mittailla, että josko ottaisi sittenkin tuon vain kahdella jalalla (joista toinen pitkällä ja toinen lyhyellä lattiavasteella) ja jättäisi lyhyen sivun jatkeen ja tolpan kokonaan pois.

Kertyyhän tuolle hintaa, mutta pitäisi olla kerrasta hyvä ja sitä voi hyödyntää myös myöhemmin vaikka pöydän muoto tai kansilevy vaihtuisikin.

Kansilevyn saa melamiinipinnoitettuna tammijäljitelmänä mittoihin leikattuna 150 eurolla samasta liikkeestä. Olisin halunnut jotain vähän tummempaa sävyä, mutta ei ollut tarjolla ja muualta ostettuna hinta tuplaantuu. Alunperin meinasin itse asiassa teettää pöytälevyn massiivipuusta, mutta saatavuus on heikko ja hinnat pilvissä, joten pitää ehkä palata siihen suunnitelmaan joskus myöhemmin.

Olen nykyisessä kulmapöydässä tykästynyt pöydän alta esille vedettävään näppäimistötasoon, mutta vähän arveluttaa että saako sellaista askarreltua uuteen pöytään mitenkään pöydän alapuolelle tulevien tukirautojen vuoksi? Tai siis varmasti saa, mutta en haluaisi näppistason olevan 15cm alempana kuin pöytäpinnan. Nykyisessä pöydässä näillä on eroa 8,5cm, joka on osittain sen ansiota, että tässä on pöytälevy vain 18mm (uudessa 25mm). Vähän menee siis askarteluksi, mutta sen verran paljon pitää sekä töiden että harrastusten puolesta viettää aikaa koneella, että työpisteen on syytä olla kunnossa.

Suunniteltu pöytälevy:

1615657557223.png


Oikea sivu jää tuollaiseksi nysäksi, kun siinä on muuta kalustetta edessä. Sen sivun osalta pitää todennäköisesti jopa hieman lyhentää väliputkia ja vastaavasti tosiaan tuolla toisella sivulla tarvitaan pidemmät putket. Pääasiallinen työpiste tulee tuohon nurkkaan ja siihen pitäisi jotenkin viritellä myös se näpistaso. Jos kone tulee pöydän alle, niin takanurkan läpivienti on tarpeeton, mutta se on hyvä teettää kerralla kun ei se maksa kuin 12 euroa.

Koneen sijoitus pöydän alle on sekin vielä pohdinnassa. Jos piuhat riittäisivät, niin laittaisin koko myllyn piiloon, mutta kun eivät riitä, niin varmaan se on jotenkin tuohon pöytään pultattava. Miinuksena huoneessa kiertää lämpöpatteri koko tuon pöydän takaosan matkalta, joka ei ole koneen viilennykselle optimaalinen tilanne. Nykyinen koppa on pöydän päällä monitorin takana, mutta se johtuu lähinnä siitä että se on niin iso, ettei se mahdu kätevästi muualle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 575
Kotitoimistolle nyt ensimmäistä sähköpöytää. Näyttää (onneksi) etätyöt jatkuvan. Kertooko joku miten eroaa sadan parin euron sähköpöytä esim 500-600 tai tonnin pöydästä? Onko näissä köyhällä varaa ostaa halpaa jne? :)
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
306
Itselläni on ollut nyt reippaan kuukauden Offistoren Simple ja ainakin omaan käyttöön ollut hyvä. Tuli vuorokaudessa Postilla Vantaalta ~100km päähän.
Nyt ilmeisesti ovat laittaneet kuljetuksen hinnan suoraan pöydän hintaan, mutta vieläkin nopeella tarkastelulla on halvin pöytä. Laitoin itse tilaukseen hintaan €349 "ilmaisella toimituksella" :D

Gerdmansin Venla muuten erinomainen, mutta itselle 188cm pituiselle nostokorkeus 118cm jää just naftiksi, Simplessä luvataan 124cm.

Kirjoittelen kokemuksia jahka pöytä saapuu.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
759
Kotitoimistolle nyt ensimmäistä sähköpöytää. Näyttää (onneksi) etätyöt jatkuvan. Kertooko joku miten eroaa sadan parin euron sähköpöytä esim 500-600 tai tonnin pöydästä? Onko näissä köyhällä varaa ostaa halpaa jne? :)
Hinnat alkaen mallit tahtovat olla hieman huteria. Esim tässä alla olevassa viestissä video Ikean pöydästä. Muuten suurimmat erot löytyvät muistipaikoista, korkeussäädöistä ja vakaudesta.
Ensimmäinen hinnat alkaen malli jota voi suositella ja mikä itseltäkin löytyy, on Offistoren Simple 349e sis kuljetus. Itse ostin tämän tarjouksesta 303e+30e kuljetus. Menee riittävän alas lyhyemmällekkin kaverille (63-126,5cm) ja muutenkin peruslaadukas. Töissäkään ei ole muistipaikallista, niin en osannut sellaista pöytää perustella ~200e lisähinnalla.
Tässä kun aloin hieman arpomaan Ikean Rodulf-pöydän ja tämän Hiipakan väliltä niin ilmeisesti Hiipakka olisi vankempaa tekoa? Tuossa Rodulfissa olisi pientä epävakautta havaittavissa ainakin tämän videon perusteella: .

Nyt ilmeisesti ovat laittaneet kuljetuksen hinnan suoraan pöydän hintaan, mutta vieläkin nopeella tarkastelulla on halvin pöytä. Laitoin itse tilaukseen hintaan €349 "ilmaisella toimituksella" :D

Gerdmansin Venla muuten erinomainen, mutta itselle 188cm pituiselle nostokorkeus 118cm jää just naftiksi, Simplessä luvataan 124cm.

Kirjoittelen kokemuksia jahka pöytä saapuu.
Mittasin ja pöydän pinta nousee 126,5cm korkeuteen. Korkeus ilmoitettu siis ilman pöytälevyä.
Mittausprosessissa meinasin tuhota yhden kytkimen vahingossa puristamalla :whistling:
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
58
Kotitoimistolle nyt ensimmäistä sähköpöytää. Näyttää (onneksi) etätyöt jatkuvan. Kertooko joku miten eroaa sadan parin euron sähköpöytä esim 500-600 tai tonnin pöydästä? Onko näissä köyhällä varaa ostaa halpaa jne? :)
Olennaisimmat erot ovat varmaan tukevuudessa, mahdollisesti säätöalueessa ja käytettävyydessä (muistipaikat). Esim. oma Elfen Ergosmart Pro (runko oli 350€ syksyllä verkkokaupassa) on tukevuudelta aika lailla rajatapaus. Kaasujousellisen jalan päässä oleva näyttö tärisee häiritsevästi, jos näppistä testaa hakata tavallista kovempaa. Pöydän reunaan nojatessa antaa myös hieman periksi. Normaali työskentely menee, mutta yhtään vähemmän tukeva tämä ei saisi olla. Toimiston pöydillä en muista huomanneeni tärinää / notkumista samalla tavalla.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
439
Vaimolla olisi tarve sähköpöydälle etätöitä varten. Pöydän koko pitää olla n. 60 x 100 cm. Maksimissaan 70 x 110 cm.
Onko tästä linkin pöydästä kokemuksia? Tai voitteko suositella jotain muuta pöytää?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
217
Tämä oli jokin aika sitten tarjouksessa 225e ja olihan se pakko tilata. Tukeva pöytä ollut ja ei laadusta valittamista. Omiin tarkoituksiin pelannut vallanmainiosti.
Muistipaikat olisivat kyllä mukavat, mutta aika vakiintuneet ovat asennot niin löytyy helposti.
 

Tim Apple

Amazing!
Tukijäsen
Team Apple
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
716
Moi! Osaakohan joku sanoa, että onko Iskun BW Rise -mallisto laadukas? Hulluilta Päiviltä lähtisi ensi viikolla 395€, ovh Iskun sivuilla parisataa enemmän BW Rise | Isku

Tuossa ei kuitenkaan ole edes muistipaikkoja. Sen sijaan Kruunukalusteelta, joka on tyypillisesti ollut kallis huonekaluliike, saa sähköpöytää muistipaikoilla hintaan 429€. Hiipakka Säädettävä Ergo-sähköpöytä - Kruunukaluste

Onko tuo Iskun tuote sitten laadukkaampi ja Hullujen Päivien tarjous hyvä vai onko sen ovh. täysin ylihintainen?
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 516
Vaimolla olisi tarve sähköpöydälle etätöitä varten. Pöydän koko pitää olla n. 60 x 100 cm. Maksimissaan 70 x 110 cm.
Onko tästä linkin pöydästä kokemuksia? Tai voitteko suositella jotain muuta pöytää?
Suosittelisin kyllä hankkimaan muistipaikallisen ehdottomasti. Tulee useammin vaihdettua asentoa tuon kanssa kun ei tarvitse muplata sitä korkeutta aina erikseen.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
439
Suosittelisin kyllä hankkimaan muistipaikallisen ehdottomasti. Tulee useammin vaihdettua asentoa tuon kanssa kun ei tarvitse muplata sitä korkeutta aina erikseen.
Ei kuulemma tarvitse olla muistipaikkaa, työpaikallakin tottunut olemaan ilman sitä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Ei kuulemma tarvitse olla muistipaikkaa, työpaikallakin tottunut olemaan ilman sitä.
Ei ole minullakaan mustillista versiota töissä, mutta mieluummin sellaisen silti ottaisin. Seisottaessa sillä korkeudella ei ole niin väliä, mutta istuessa olisi on kätevä, niin ei tarvitsisi säätää sitä yhtään ylimääräistä. Ilmankin siis pärjää, mutta kätevä se silti olisi. Kotiin jos hommaan sähköpöydän, niin ehdottomasti tulee sellainen, jossa on muutama muistipaikka.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
439
Ei ole minullakaan mustillista versiota töissä, mutta mieluummin sellaisen silti ottaisin. Seisottaessa sillä korkeudella ei ole niin väliä, mutta istuessa olisi on kätevä, niin ei tarvitsisi säätää sitä yhtään ylimääräistä. Ilmankin siis pärjää, mutta kätevä se silti olisi. Kotiin jos hommaan sähköpöydän, niin ehdottomasti tulee sellainen, jossa on muutama muistipaikka.
Ok. Kerron eteenpäin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 444
Viestejä
4 161 999
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom