Sähköpöydät

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
188
120X80 versio? Miten tukeva tuo on n 120cm korkeudessa? Oletko laatuun/viimeistelyyn tyytyväinen?
Joo 120x80. 120cm korkeuteen ei ole oikein ollut tarvetta nostaa, mutta aika jämäkältä vaikuttaa nyt kun kokeilin. Yleensä seistessä pidän n. 105cm korkeudella ja aika huoletta voi pöytään nojailla ilman että heiluu mihinkään suuntaan. Iso ero ainakin IKEAn pöytiin mitä tuli ekana katseltua, olivat sen verran huteran tuntuisia että karsiutuivat heti pois.

Ja kyllä olen tyytyväinen, en oikeastaan mitään valitettavaa keksi.
 
Liittynyt
20.05.2017
Viestejä
16
Kiitos vastauksestasi. Täytyypä melkein laittaa tilaukseen vastaava...
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 252
Tuohon hintaan tuo oli minulle pakko-ostos ja vaikuttaa sellaisilta jaloilta, että tuohon voisi hommata isompaa levyä yms. Illalla pitäisi saapua minun pöytäni ja voin yrittää silloin laittaa omia kokemuksia. Alla pari quotea Hyvät tarjoukset ketjusta:

Sähköpöytä saapui, postin käsitelyssä ilmeisesti paketti rikki ja pöytälevyssä pienen pieni naarmu.
Itse mekanismi/jalat ovat ConSet merkkiset pakkauksen perusteella. (Malli 501-15 7SXXX)
Itse olen uusavuton huonekalujen kasauksen suhteen joten veljeni kasasi pöydän, ja valitettavasti homma ei mennyt aivan putkeen.
Metallipalkki joka yhdistää moottorin ja toisen jalan piti kiristää jollain pienillä ruuvin tapaisilla, no nämä pyörivät kuulemma täysin vapaasti eivätkä kiinnittäneet mitään. Ilmeisesti palkki pysyy paikallaan ilmankin joten jätettiin tämä sikseen.
Seuraavaksi palkkiin piti laittaa muovisuojat, nämä tietenkin liian tiukat jotta niitä saisi mitenkään paikalleen.
Viimein kun pöytälevyä ruuvattiin niin kaikkia ruuveja ei saanut kiinni jostain syystä.
Eli joko veljeni tunaroi tai sitten osien laatu ei ole aivan priimaa, kuitenkin pöytä saatiin kasaan ja ruuvien puute ei tunnu haittaavan.

Moottoria testatessa pöytä laskeutui hieman töksyvästi mutta veli oli sitä mieltä että se on normaalia tämän tyyppiselle mekanismille, nyt kun kasasin aateekoot pöydälle ongelma tuntui katoavan.

Suhteellisen kapeasta koosta huolimatta oma kahden näytön kokoonpano vaikuttaisi mahtuvan suht hyvin.

(Pahoittelut jos viesti on sekava, tuli valvottua viimeyö.)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
308
Tuohon hintaan tuo oli minulle pakko-ostos ja vaikuttaa sellaisilta jaloilta, että tuohon voisi hommata isompaa levyä yms. Illalla pitäisi saapua minun pöytäni ja voin yrittää silloin laittaa omia kokemuksia. Alla pari quotea Hyvät tarjoukset ketjusta:
No joko on pöytä kasattu ja testattu?
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 252
No joko on pöytä kasattu ja testattu?
Juu, toissapäivänä jo mutta tässä on ollut pari päivää vieraita niin ei ole ehtinyt pyöriä foorumeilla. Lyhyesti voisi sanoa, että tuo on todella hyvä pöytä. Ei heilu tai tärise nostettaessa ja muutenkin laatu on ihan hyvä. Minuksena voi sanoa että pöytälevyyn ei oltu tehty kaikkia ruuvinreikiä, mutta eiköhän tuo pysy kiinni noille kuudellatoista ruuvilla. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
308
Juu, toissapäivänä jo mutta tässä on ollut pari päivää vieraita niin ei ole ehtinyt pyöriä foorumeilla. Lyhyesti voisi sanoa, että tuo on todella hyvä pöytä. Ei heilu tai tärise nostettaessa ja muutenkin laatu on ihan hyvä. Minuksena voi sanoa että pöytälevyyn ei oltu tehty kaikkia ruuvinreikiä, mutta eiköhän tuo pysy kiinni noille kuudellatoista ruuvilla. :D
Suomalialaista laatua siis:
Suunniteltu ja valmistettu Etelä-Pohjanmaalla suomalaisella työvoimalla.

Kävipäs tuuri kun tuote oli jo myyty loppuun ja ilmeisesti joku oli sitten perunut tilauksensa niin sain äsken tehtyä tilauksen. Ehdin jo kysellä RealGreeniltä tästä: RealGreen | Iskun Matrix sähköpöytä

Mutta toimitus maksu 100 euroa :eek:
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 252
Suomalialaista laatua siis:
Suunniteltu ja valmistettu Etelä-Pohjanmaalla suomalaisella työvoimalla.

Kävipäs tuuri kun tuote oli jo myyty loppuun ja ilmeisesti joku oli sitten perunut tilauksensa niin sain äsken tehtyä tilauksen. Ehdin jo kysellä RealGreeniltä tästä: RealGreen | Iskun Matrix sähköpöytä

Mutta toimitus maksu 100 euroa :eek:
Tuo Iskun Matrix on presiis sama tuote kuin minkä tilasin Kärkkäiseltä. :D
 

ahako

Ahako Oy
Liittynyt
01.11.2017
Viestejä
2
Itse tilasin täältä kokonaan mustan rungon 4-paikkasella säätöpaneelilla. Asennus sujui kohtalaisen helposti yksin, ruuvipaketissa oli pieni kämmi mutta ei se menoa haitannut. Erittäin tukeva eikä heilu yhtään vaikka yrittäisikin. Sähkömoottorit ovat hyvin hiljaiset, kehtaa kerrostalossakin vaikka yöllä säädellä. Menee sopivan matalaksi ja runko on säädettävä erikokoisille pöytälevyille joten vanha pöytälevy meni heittämällä päälle. Sähköpöytä Avec 2

DPJ ei myy yksityisille ja huomaa että ALV tulee vielä hinnan lisäksi. Itse olen omaan valintaan enemmän kuin tyytyväinen.
On kyllä harmi ettei tuollekaan firmalle kelpaa kuin yritysten rahat. Tuo olisi melko täydellinen pöytä.

Kyseisen firman edustajana oli pakko kirjautua ja tulla oikaisemaan tämä väärinkäsitys. Palvelemme mielellämme myös yksityishenkilöitä, vaikka pääpaino onkin b2b-kaupassa.
Hyvä että asia tuli esille, webbisivujemme viestinnässä on ehkä toivomisen varaa. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
316
Onko tuossa avec2 pöydässä vakiokannessa tuossa keskellä kaareva syvennys kuten kuvassa?
 
Liittynyt
27.11.2017
Viestejä
7
Tästä Helsingin Sanomien artikkelista tuli mieleen, että onkohan olemassa sähköpöytää, jonka saisi niin alas, että sitä voisi käyttää myös kyykyssä? Mitä pikaisesti katselin, niin useimmat pöydät alkavat jostakin 60 cm korkeudesta.

Testasin, että sellainen 30 cm olisi hyvä korkeus, jos syväkyykyssä haluaa käyttää tietokonetta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
Tästä Helsingin Sanomien artikkelista tuli mieleen, että onkohan olemassa sähköpöytää, jonka saisi niin alas, että sitä voisi käyttää myös kyykyssä? Mitä pikaisesti katselin, niin useimmat pöydät alkavat jostakin 60 cm korkeudesta.

Testasin, että sellainen 30 cm olisi hyvä korkeus, jos syväkyykyssä haluaa käyttää tietokonetta.
Eipä tuo taida olla mahdollista kun ei jalkoja/moottoreita saa millään noin pieneen tilaan. Rakenna ennemmin trukkilavoista tmv. joku koroke missä olet kyykyssä.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 516
Tulipahan ostettua tuo Avec 2 sähköjalkasetti Ahakolta - itsellä oli vanha pöytä josta hyödynsin pöytätason (150x75). Muistipaikat vaikuttavat todella hyviltä ja lisäksi pöydän minimiasennon voi kalibroida haluamalleen korkeudelle joka lisää vähän turvaa kotelon ollessa pöydän alla.

Heti kasauksen jäljiltä ainakin pöytätilaa vapautui kivasti kun lopultakin jaksoin viritellä kotelon pöydän alle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Onko teillä PC ihan sähköpöytänne päällä? Itse tahtoisin saada tuon möhkäleen mahdollisesti jossain vaiheessa pöydän alle, jotta pöytätilaa vapautuisi enemmän. Käytössä kun on vain 140cm leveä pöytä.

Onko mitään suosituksia telineestä pöydän alle tai muuta vastaavaa ratkaisua joka liikkuisi pöydän mukana?

Heti kasauksen jäljiltä ainakin pöytätilaa vapautui kivasti kun lopultakin jaksoin viritellä kotelon pöydän alle.
Miten viritit?
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 516
Onko teillä PC ihan sähköpöytänne päällä? Itse tahtoisin saada tuon möhkäleen mahdollisesti jossain vaiheessa pöydän alle, jotta pöytätilaa vapautuisi enemmän. Käytössä kun on vain 140cm leveä pöytä.

Onko mitään suosituksia telineestä pöydän alle tai muuta vastaavaa ratkaisua joka liikkuisi pöydän mukana?

Miten viritit?
Laitoin kuvan liitteeksi. Laitoin pöydän alle 4x tällaista Rengaslevy kevyt 60X20mm AISI316 | Motonet Oy ja kuormansidontahihnoilla noista kotelon ympäri. Kotelon ja pöydän väliin virittelin jotain tuollaista melko tiheää vaahtomuovia tärinöitä vähentämään.

Tuli viriteltyä poikittain sen takia ettei tuohon osu polvi vaikka istuisi vasemmassakin reunassa pöytää.

desk-ready-resized.jpg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285


Vihdoin on sähköpöytä kotona. Kirjoitin siitä pienen tarinan käyttäjien tuotetesteihin ja koitin kirjoittaa kaikki mieleen tulevat asiat mitkä itseäni mietitytti ennen ostoa. Sähköpöytä
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
137
Tuli hankittua kotiin sähköpöytä realgreenilta. Yllättäen säädöille tuntuu olevan enemmän käyttöä kotioloissa kuin toimistossa. Sähköpöydän kaveriksi kannattaa ehdottomasti hankkia monitorivarsi. Parantaa ergonomiaa ja lisää käytettävissä olevia asentoja ja pöytätilaa.

Yksi pieni miinus noissa on - saisivat laskeutua aavistuksen alemmas.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
208
Tuli hankittua kotiin sähköpöytä realgreenilta. Yllättäen säädöille tuntuu olevan enemmän käyttöä kotioloissa kuin toimistossa. Sähköpöydän kaveriksi kannattaa ehdottomasti hankkia monitorivarsi. Parantaa ergonomiaa ja lisää käytettävissä olevia asentoja ja pöytätilaa.

Yksi pieni miinus noissa on - saisivat laskeutua aavistuksen alemmas.
Itselläkin sähkis hakusessa mutta samalla vannoutunut monitorivarsien käyttäjä. Mites, mikä varsi sinulla on käytössä? Huojuuko näytöt kuinka pahasti nostoissa? Lähinnä siis mietityttää saako varsia olla jatkuvasti hienosäätämässä nostojen/laskujen jälkeen?

Toinen mielessä pyörinyt kysymys on että mitenkäs hyvin nuo jalat tukevat syvyyssuunnassa 60cm pöytälevyjä? Puskevatko reunoista yli? Tuntuvat olevan järkiään 80cm tms syviä, eikä monitorivarsia käyttäessä todellakaan tarvitsisi niin runsaasti tilaa.

180x60 taso löytyisi, sähkörunko vain puuttuu.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
137
Varret on jotain mitälie mallia realgreenin laarista. Kyllä ne vähän värähtää nostoissa, mutta asento sentään pysyy samana. Tosin nyt ei ole kovin isoja tai painavia näyttöjä kiinni.

En usko että 60cm levyn käytössä on mitään ongelmaa. 80cm sattuu vain jostain syystä olevan jonkinlainen toimistostandardi.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 877
Jos on sähköpöytä hakusessa ja ei ole vielä tullut hankittuna, niin tässä on aika lyömättömään hintaan jos vain voi noutaa Helsingistä:

Modeo

Firma vissiin lopettaa kuun loppuun mennessä, joten kiirusta pitää. Itse hain ensin yhden pödän itselleni ja hyväksi todettuani emännälle toisen. Tuossa myynti-ilmoituskessa on vielä nostovoima väärin, oikeasti nuo Linakin jalat nostavat yhteensä mainiot 160kg ja muutenkin runko vaikuttaa todella jämäkältä ja hyvältä (pöytälevyn pyysin ystävällisti jättämään pois).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 942
Kyllä ne asiansa ajavat.

Pöytälevyt ovat aika huonolaatuisia ja standardikiinnitys on sellainen, että oman pöytälevyn kiinnittämisen kanssa pitää katsoa mitä on tekemässä.
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
48
Muistaakseni runko heiluu aika paljon varsinkin kun on seisoma-asennossa. Säästäisin mielummin muutaman satasen lisää ja ostaisin kunnollisen pöydän joka on jämäkkä, kuitenkin aika pitkäikäinen sijoitus. Itse pysyisin kaukana noista ikean tekeleistä.

 
Liittynyt
09.08.2018
Viestejä
1
Jos on sähköpöytä hakusessa ja ei ole vielä tullut hankittuna, niin tässä on aika lyömättömään hintaan jos vain voi noutaa Helsingistä:

Modeo

Firma vissiin lopettaa kuun loppuun mennessä, joten kiirusta pitää. Itse hain ensin yhden pödän itselleni ja hyväksi todettuani emännälle toisen. Tuossa myynti-ilmoituskessa on vielä nostovoima väärin, oikeasti nuo Linakin jalat nostavat yhteensä mainiot 160kg ja muutenkin runko vaikuttaa todella jämäkältä ja hyvältä (pöytälevyn pyysin ystävällisti jättämään pois).
Kuinka niin lopettaa? Olin kans katsellut pöytiä tuolta, voiko niitä nyt tilata?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 877
Kuinka niin lopettaa? Olin kans katsellut pöytiä tuolta, voiko niitä nyt tilata?
Taisin ymmärtää aikoinaan vähän väärin, pahoittelen. Ilmeisestikin siis re-officen Arabian myymälä lopetti, mutta edelleenkin jatkaavat muuten toimintaansa. Eli kai sieltä voi tilata ihan normaalisti.
 
Liittynyt
22.11.2017
Viestejä
67
Laitoin kuvan liitteeksi. Laitoin pöydän alle 4x tällaista Rengaslevy kevyt 60X20mm AISI316 | Motonet Oy ja kuormansidontahihnoilla noista kotelon ympäri. Kotelon ja pöydän väliin virittelin jotain tuollaista melko tiheää vaahtomuovia tärinöitä vähentämään.

Tuli viriteltyä poikittain sen takia ettei tuohon osu polvi vaikka istuisi vasemmassakin reunassa pöytää.
Taidan itsekin päätyä samaan ratkaisuun. Noista kuormansidontahihnoista kysymys: onko nuo pelkillä pikalukoilla varustettuja, esim. Sidontanauhapari pikalukolla 25mm/2m | Motonet Oy - mietin vaan, että kestääko pikalukot vai pitääko ostaa järeämmät?
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 516
Taidan itsekin päätyä samaan ratkaisuun. Noista kuormansidontahihnoista kysymys: onko nuo pelkillä pikalukoilla varustettuja, esim. Sidontanauhapari pikalukolla 25mm/2m | Motonet Oy - mietin vaan, että kestääko pikalukot vai pitääko ostaa järeämmät?
Pikalukoilla joissa on todella terävät hampaat ja hampaiden terävyyden takia epäilisin että hampaiden täytyisi syödä hihna poikki jotta kotelo tulee lattialle, koska pitoa tuossa on riittämiin. Vedin lisäksi tuon hihnan solmuun pari senttiä tuon lukon jälkeen, joten mikäli lukko jollain ilveellä antaisi periksi niin solmu estää hihnan luisumisen lukon läpi.
 
Liittynyt
22.11.2017
Viestejä
67
Pikalukoilla joissa on todella terävät hampaat ja hampaiden terävyyden takia epäilisin että hampaiden täytyisi syödä hihna poikki jotta kotelo tulee lattialle, koska pitoa tuossa on riittämiin. Vedin lisäksi tuon hihnan solmuun pari senttiä tuon lukon jälkeen, joten mikäli lukko jollain ilveellä antaisi periksi niin solmu estää hihnan luisumisen lukon läpi.
Kiitos vahvistuksesta. Pikalukolliset siis ostoon. Ajattelinkin, että joku 750kg vetolujuudella varustettu taakkaliina räikällä olisi aika overkill tähän tarkoitukseen...
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
122
Pa-Ri Materia Oy - Tuote
Tuo kauppa olisi lähellä ja löytyy liikkeestä ihmeteltäväksi. Ei varmaan kenelläkään kokemusta?
Tuolla oli uutta ja käytettyä, itse ostin 300 eurolla pelkät jalat, ja 180 x 60 cm kannen IKEAsta. Muuten olen ollut tyytyväinen, mutta pöytää ei saa minun makuuni tarpeeksi alas, joten joudun jossain vaiheessa hommaamaan toisenlaisen. Taisi olla tällaiset jalat, jotka ostin: Pa-Ri Materia Oy - Tuote

Tuon omani voisin myydä pois kohtuuhintaan. Mikäli jotakuta kiinnostaa niin laittakaa yv.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Jonkin aikaa olen etsiskellyt hyvän hinta-laatusuhteen sähköpöytää kotiin. Nyt vastaan tuli sattumalta Jyskin 160x80cm pöytä 300e hinnalla, tilaukseen meni (laadusta ei tietoa :D, hinta voimassa 5.1.2019 asti). Pöydästä löytyy huonosti tietoa, sivuston arvosteluissa pääasiassa moitittu puuttuvia ruuvinreikiä pöytälevyssä ja huonoja kokoamisohjeita. Toivottavasti ottavat takaisin jos pöytä osoittautuu luokattomaksi. Kantavuus 35kg? vaikuttaa pieneltä muihin verrattuna. Korkeuden säätövara 68-118cm (119cm?) sisältää toivottavasti pöytälevyn paksuuden. Kriteerinä pidin korkeintaan 70cm minimikorkeutta.

Säädettävä työpöytä STAVANGER 80x160 | JYSK
Säädettävä työpöytä STAVANGER 80x160 val | JYSK

Yksi vaihtoehto olisi ollut tilata saksan amazonista jalat. Pa-ri.fi ja offistoren käytetyt pöydät ei laske riittävän alas enkä ollut valmis maksamaan uudesta ~450e.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Ikean pöydän säätövara on 65-125cm. Yleensä noin suuren säätövaran pöydissä on 3 putkea / jalka, mutta kuvista ei se nyt selviäkään. Sellaiset on myös selvästi kalliimpia.
Mulla on tuo Ikean pöytä ja siinä on 2 jalkaa. Ihan hyvin toiminut mutta kantavuuttahan tuossa ei juuri ylimääräistä ole.

En tuohon oikein uskaltanut edes näyttövartta laittaa kiinni sen verran ohuelta tuo tuntuu
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Mulla on tuo Ikean pöytä ja siinä on 2 jalkaa. Ihan hyvin toiminut mutta kantavuuttahan tuossa ei juuri ylimääräistä ole.
Tarkoitin, että yksi jalka koostuu kolmesta sisäkkäisestä putkesta. Sillä saa enemmän korkeussäätövaraa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
73
Sähköpöytä, musta runko & musta kansi

Täältä ostin itselle pari pöytää uuteen kämppään. Hinta suhkot passeli kun nuo tarjoukset meneillään. Kokoja on useampia mistä valita. Taisi löytyä myös kulmamalleja jos sellaisen haluaa.

Oikein tukeva ja hyvän oloinen pöytä nyt kun viikon verran ollut käytössä. Tosin varokaa noita kohtuu terävän oloisia jalkoja varsinkin kasaamisen ja siirtelyn aikana. Teloin oman varpaani aika komeasti tuohon. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Mistäs saisi halvimmillaan pelkät jalat? Ajattelin yhdistaaä Galantin 160+60 tasot eli 220 leveä ja syvyys se 80cm. Tuo yllä mainittu liike myy 200 leveitä (mikä varmaan riittää), mutta en tarvitsisi tasoa.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Mistäs saisi halvimmillaan pelkät jalat? Ajattelin yhdistaaä Galantin 160+60 tasot eli 220 leveä ja syvyys se 80cm. Tuo yllä mainittu liike myy 200 leveitä (mikä varmaan riittää), mutta en tarvitsisi tasoa.
En tiedä halvimmasta. Täällä joku oli tainnut ostaa kierrätysfirmasta esim. pari.fi offistore.fi jotka myy myös uusia. Niiltä voi kysyä hintaa pelkille jaloille. Saksan Amazonista ~65-125cm välille jalat on saanut tarjouksessa 300 eurolla, ~73-120cm 265e.

E: Sun tapauksessa tarvitset luultavasti jalat jotka voi levittää tarpeeksi leveälle. Noissa saksan jaloissa taitaa siinä olla eroa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
161
En tiedä halvimmasta. Täällä joku oli tainnut ostaa kierrätysfirmasta esim. pari.fi offistore.fi jotka myy myös uusia. Niiltä voi kysyä hintaa pelkille jaloille. Saksan Amazonista ~65-125cm välille jalat on saanut tarjouksessa 300 eurolla, ~73-120cm 265e.

E: Sun tapauksessa tarvitset luultavasti jalat jotka voi levittää tarpeeksi leveälle. Noissa saksan jaloissa taitaa siinä olla eroa.
Kuinkahan usein noita on ollut Amazonissa tarjouksessa?
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
949
Jonkin aikaa olen etsiskellyt hyvän hinta-laatusuhteen sähköpöytää kotiin. Nyt vastaan tuli sattumalta Jyskin 160x80cm pöytä 300e hinnalla, tilaukseen meni (laadusta ei tietoa :D, hinta voimassa 5.1.2019 asti). Pöydästä löytyy huonosti tietoa, sivuston arvosteluissa pääasiassa moitittu puuttuvia ruuvinreikiä pöytälevyssä ja huonoja kokoamisohjeita. Toivottavasti ottavat takaisin jos pöytä osoittautuu luokattomaksi. Kantavuus 35kg? vaikuttaa pieneltä muihin verrattuna. Korkeuden säätövara 68-118cm (119cm?) sisältää toivottavasti pöytälevyn paksuuden. Kriteerinä pidin korkeintaan 70cm minimikorkeutta.

Säädettävä työpöytä STAVANGER 80x160 | JYSK
Säädettävä työpöytä STAVANGER 80x160 val | JYSK

Yksi vaihtoehto olisi ollut tilata saksan amazonista jalat. Pa-ri.fi ja offistoren käytetyt pöydät ei laske riittävän alas enkä ollut valmis maksamaan uudesta ~450e.
Laitatko kokemuksia huokuuko Jyskin pöytä laatua tai onko noin muuten mistään kotoisin? Kiinnostais kyllä ja vielä ehtis tilata..
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Laitatko kokemuksia huokuuko Jyskin pöytä laatua tai onko noin muuten mistään kotoisin? Kiinnostais kyllä ja vielä ehtis tilata..
Toki, mutta pöytä saapuu vasta ensi viikolla.

Aloin epäröimään ja kävin testaamassa ikean veivattavaa, mutta ei vakuuttanut. Tuntui liian huteralta, liekö vielä pultit löysällä liikkeessä. Ikean kallein oli sitten vakaamman tuntuinen. Ja iskun pöytä töissä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Sähköpöytä, Helsinki

Noita oli jäljellä joku 6kpl kun kävin pe hakemassa. Ainakin on samat laadukkaat linakin moottorit mitä meillä töissä. Tosin tuo sitä halvempaa missä vaan 2 putkea, kalliimmassa 3 ja menee alemmas, mutta en itse ainakaan tartte alle 70cm levyn kanssa.

Saan tohon helposti viritettyä 220*80 galantin levyt.
 
Liittynyt
27.11.2018
Viestejä
9
Osaatteko neuvoa, mistä saisi pelkän pöytälevyn? Hakusessa n. 16mm paksu 60x180 / 80x180 / 80x200 pöytälevy sähköpöydän jalkojen kaveriksi. Ikean Bekanttia ei taida olla kuin 160 cm saakka.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 589
Osaatteko neuvoa, mistä saisi pelkän pöytälevyn? Hakusessa n. 16mm paksu 60x180 / 80x180 / 80x200 pöytälevy sähköpöydän jalkojen kaveriksi. Ikean Bekanttia ei taida olla kuin 160 cm saakka.
Mistä tahansa toimistokalusteita myyvästä liikkeestä, esim. Tulokset haulle "pöytälevy" - Modeo

Tosin 16mm paksu levy on kyllä niin ohutta, että sellaista tuskin mistään löydät.
 
Liittynyt
27.11.2018
Viestejä
9
Kiitos vinkistä. Oho kävi ajatusvirhe tuon 16 mm:n kanssa, 22-millistä levyä tarkoitin. :facepalm:
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Onko tuo Galant myynnistä poistunut malli? Google vie ikean sivuille mutta kyseistä mallia ei löydy.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 512
Viestejä
4 164 793
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom