Säännöllinen nykiminen pelatessa

Liittynyt
04.07.2017
Viestejä
18
Eli mikä voisi olla ongelmana, kun esim. cs go pelatessa kesken matsin kone hyytyy (ruutu jäätyy ja keskusyksikön tuulettimet kyykkää nollaan) 1-2 sek ajaksi ja herää takaisin. Pelatessa vika on harvinaisen ärsyttävä, kun tuntuu että tämä on vain lisinyt nyt ajan saatossa. Kokeilin jo poistaa näytönohjaimen ajurit DDU:lla ja asensin puhtaana takaisin, mutta ei ollut mitään vaikutusta. Itse epäilen virtalähdettä syypääksi, käytössä on siis 6v vanha super flowerin golden green 650w.. Muu rauta i5 4690k, Asrock z97 extreme 4, 16gb hyperx ddr3 ja nvidia gtx 1060 näyttis.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Miltäs lämmöt näyttää? Pystytkö rullaamaan rasitussoftaa ongelmitta esim. tunnin?

Mikä käyttöjärjestelmä käytössä?
 
Liittynyt
04.07.2017
Viestejä
18
Lämmöt on iha kohtuu rajoissa.. Prossulla rasituksessa vajaa 60c ja näytönohjaimella saman verran. 3dmarkkeja olen ajanut ilman ongelmia, mutta mikä ois semmonen koko järjestelmää kuormittava testi pidemmäksi aikaa kerralla? Windows 8.1 käytän
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Onko Windowsin tapahtumienvalvonnassa mitään tuolta tökkimisen ajalta?
 
Liittynyt
04.07.2017
Viestejä
18
Ei ole.. Sieltä olen koittanut aina tapahtuneen jälkeen kahtoa vinkkiä, mutta ei järjestelmä tunnista mitään ongelmaa.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
162
Perhana. Oma kokoonpano tekee ihan samoihin kuvauksiin sopivaa, joskin ihan työpöydältä. Lämmöt näin idlenä 30-40 välillä. Vielä vanhempi saman valmistajan poweri koneessa. Tutkimme ja seuraamme miten etenee, pitää koittaa pelaa, kun en muista, että tää olis ikinä yhtä kertaa enempää illassa tuota tehny.
 
Liittynyt
04.07.2017
Viestejä
18
Joo lämmöt on samaa luokkaa itelläkin idlessä. Työpöydällä en tätä pätkimistä ole havainnut, mutta rasituksessa sitten senkin edestä.. Virtalähdettäkään ei viitsisi tilata uutta jos vika ei sitten siinä satu olemaankaan
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
196
Kannattaa emolevyn oma softa poistaa ja kokeilla virransäästö asetuksia muuttaako tilannetta.
 
Liittynyt
04.07.2017
Viestejä
18
Ei oo koneella mitään Asrockin ohjelmia. Msi afterburner ainoastaan tällä hetkellä näyttiksen kellottamiseen.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
10
Hmm mulla oli samaa ongelmaa super flowerin 500w golden greenillä ja pääty yleensä blue screenin. Välillä selvis 2 sekunnin jäätymisellä (fps0) ja palautui. Onkohan tuo poweri nyt syypää näihin uusiin ongelmiinkin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 208
Viestejä
4 330 588
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom