Ei näyttäisi tarvitsevan, mutta pankkiasiakkuus säästöpankissa ei liene ilmainen. Hinnaston perusteella maksettavaksi tulee varmaan ainakin 3€/kk verkkopalvelun kuukausimaksua. Ei näihin kivijalkapankkeihin (pl. kk-maksuton S-pankki) kannata tiliä pelkkää säästötiliä varten avata.Niin mutta kysymys olikin että saako sen 3,5% ihan ilman mitään sijoituspakotuksia? Se olisi ihan ok korko sekin.