- Liittynyt
- 21.02.2017
- Viestejä
- 6 206
Tästä asiasta on moderaattori käynyt juuri sulle aiemminkin tässä ketjussa tekemässä selväksi, että politiikkakeskustelu ei kuulu tälle alueelle.Tämän ketjun kuvauksessa ei mielestäni ole mainintaa siitä että tämä olisi sijoituskeskustelu jossa ei saa keskustella eettisestä sijoittamisesta. Se että joku kokee että se on poliittista eikä kuulu tänne ei sinsä tarkoita sitä että se joku olisi oikeassa.
Mutta joo, onhan eettinen sijoittaminen aika marginaalitouhua, monet omasta mielestään kovinkin moraaliset tomijat lähtee aika hassusti siitä että se moraalinen pelikenttä ei koske omia indeksisijoituksia mitenkään.
Säästäminen ja sijoittaminen (osakkeet, rahastot, ETF:t...)
On siitä eri eläkeläisten kuten Nallen osalta aika paljon puhuttu. Ja esim. Nallen tapauksessa kaikki verot olisi jo ollut laskettu niin hänellä ei olisi ollut järkeä muuttaa maasta perintöverojen takia. Ne tietty integroitaisiin tähän kuvioon. Eli klikkotsikoita lähinnä. Kerro nyt oikeasti...
bbs.io-tech.fi
Tehkää vaikka ketju sijoittamisen yhteiskunnallisista ja poliittisista ulottuvuuksista oikealle alueelle ja linkatkaa sinne, kun keskustelu on saamassa yhteiskunnallisia ulottuvuuksia.
edit: ja joo rajanveto ei ole aina helppoa, että mikä on ketjuun kuuluvaa ja mikä alkaa mennä yhteiskunnallisen kommentoinnin puolelle, mutta tällä kertaa muutamassa viestissä on päivänselvästi yhteiskunnalliset asiat keskiössä.
Viimeksi muokattu:

