Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites tähän sähköpostiin millä saa lisäedun pääsee käsiksi? Vai riittääkö pelkkä kassalla kysyminen?
Mulla lukee DNA:n tilausvahvistuksessa näin:Pitikö dna:lle jättää vaihtoluuri heti?
Skanssin gigantissa ensin meinasi vaatia, kunnes näytin tämän ketjun.
Tieten sivuilla ei missään mainita, mutta tuolla itse luurin ketjussa porukka on ihan kyselly suoraan DNAlta ja varmistanut asian ja on siellä ihan varmistettuja ostojakin.Itse en löydä tuota DNA:n 150 euron lisähyvitystä vaihtolaitteesta mistään.
Itse en löydä tuota DNA:n 150 euron lisähyvitystä vaihtolaitteesta mistään.
Tarjous taisi olla vain viikonloppuun asti, nyt ohi. Gigantilta saa edelleen koodilla GIGAS22 ja GIGAS22U.DNA:n tarjous ilmeisesti päättynyt? Sivulla näkyy nyt normaalihinta alennuslinkin kautta.
Toimi ne vielä tuo edellisen viestini kirjoitushetkellä, pitää tarkistaa toistamiseen.Giganttin koodit myös näyttää olevan ohi.
Näyttää hyvin toimivan.Giganttin koodit myös näyttää olevan ohi.
Ultralla näköjään koodit ei voimassa. Perus S22 toimii.
Onkohan tuo linkattu vaihtohyvitystapa käytettävissä ainoastaan sellaisilta jälleenmyyjiltä ostettaessa, jotka eivät tarjoa ollenkaan tuota hyvitysmahdollisuutta? Sanamuodoista vähän päättelisi näin. Moni jälleenmyyjähän tarjoaa kyllä tuota vaihtohyvitystä, mutta ainoastaan myymälästä ostettuna - ei esimerkiksi nettiostoista.En ole aikaisemmin vienyt puhelinta vaihtoon mutta tän linkin kautta ei tarvi edes viedä myymälään? Tuli jo tilattua Elisan kautta mutta mietin hyvitystä. Itellä kakkospuhelimena S8+ rikkinäisellä lasilla menis vaihtoon jos onnistuu.
"150 EUROA LISÄHYVITYSTÄ VAIHDOSSA" Ennakkotilaajille etuja 379 euron arvosta | Samsung Suomi