7zipillä tai Bandizipillä voi myös purkaa tuon exe-tiedoston ja jatkaa siitä etiäpäin.
En ole AP, mutta minulla on sama emolevy (Asus Prime X370 Pro ja 2700X) ja koetin piruuttani asentaa ajurit auttaakseni tässä ongelmassa. Sain samat ongelmat ja toistaiseksi ei ole ratkaisua:
Safe Modessa en saa Defenderiä pois päältä, niin se blokkaa jokaisen yrityksen asentaa pakettia. Jotenkin nyt näitä ajureita ei haluta asentuvan. Ajettaessa ilman Defenderiä:
Ei näytä minulla olevan Bitdefenderin blokkaama, eikä Windows Defenderin disablointi normaalitilassa auta yhtään.
--
Asuksen sivuilla on vain 17.40:
PRIME X370-PRO Driver & Tools | Motherboards | ASUS Global
Se toimii, mutta on vähän vanha. Sain sen kuvan, että AP:lla oli jo se asennettuna, mutta ongelma toistui.
--
Minulla siis ei ole ongelma jumittamisen kanssa, mutta on ongelmia tuon chipset-ajurin kanssa. Veikkaan, että ajuriasennusongelmat on samoja, kuin AP:lla.
Kun mikään ei minulla jumita, niin en nyt hirveän paljon ole valmis käyttämään aikaa tämän ongelman ratkaisemiseen, mutta olen nyt koettanut neuvojanne, kun ne ei hirveästi työtä ole vaatineet..