Ryzen 7 1700x jumii

Kampanisu

Kultamestari
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
171
Eli, ongelmat jatkuu tän uuden kokoonpanon kans. Asus x370pro ja ryzen 7 1700x. Kone jumii jossain vaiheessa, oli peli kesken tai vaikka pelkkä työpöytä ja kone tyhjäkäynnillä... tehtävienhallinta näyttää että prosessori kokoajan 99% käytössä, mutta mikään ohjelma ei sitä näy käyttävän? Reboottaus jankone toimii jälleen normaalisti. Amatööri kun olen niin en osaa tarkemmin kaivella winukasta että mitä siellä on meneillään.... tuntuu kohta helpommalta ostaa inteli ja uus emo :btooth:
 

Kampanisu

Kultamestari
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
171
No ihan vakio ohjelma päällä on, ei kai siitä pitäisi johtua?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
266
Öö itseajava .exe ??
Avaat sen chipset drivers download linkistä tulevan tiedoston.

Pyytääkö windows security lupaa avata sen vai saatko jonkin muun virheilmoituksen?
 

Kampanisu

Kultamestari
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
171
Windows defender estää, ja kun painaa että suorita jokatapauksessa, tulee ilmoitus että sovellus ei toimi koneessasi, ota yhteys toimittajaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
266
Oikealla hiirennapilla ja aja pääkäyttäjän oikeuksilla asennustiedosto
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 148
Ei itseassa toimi. Joko virustutka tai defender estää.

upload_2018-5-29_21-9-26.png


ja kun pakottaa suorituksen ja/tai ottaa Defender Smartscreenin pois päältä,
se ilmoittaa, että tiedostoa ei löydy.

Lautana Prime X370 Pro ja koetin minäkin päivittää ajurit.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
266
Boottaa windows safe modeen ja aja toi tiedosto. Se vain purkaa kaikki yhteen hakemistoon. Boottaa normaalisti windowssiin josta voit ajaa sen puretun asennustiedoston itse.
 

Kampanisu

Kultamestari
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
171
Mite
Boottaa windows safe modeen ja aja toi tiedosto. Se vain purkaa kaikki yhteen hakemistoon. Boottaa normaalisti windowssiin josta voit ajaa sen puretun asennustiedoston itse.
*Miten saan bootattua safemodeen ?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 314
7zipillä tai Bandizipillä voi myös purkaa tuon exe-tiedoston ja jatkaa siitä etiäpäin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 148
7zipillä tai Bandizipillä voi myös purkaa tuon exe-tiedoston ja jatkaa siitä etiäpäin.
En ole AP, mutta minulla on sama emolevy (Asus Prime X370 Pro ja 2700X) ja koetin piruuttani asentaa ajurit auttaakseni tässä ongelmassa. Sain samat ongelmat ja toistaiseksi ei ole ratkaisua:
upload_2018-5-30_6-55-39.png



Safe Modessa en saa Defenderiä pois päältä, niin se blokkaa jokaisen yrityksen asentaa pakettia. Jotenkin nyt näitä ajureita ei haluta asentuvan. Ajettaessa ilman Defenderiä:
upload_2018-5-30_7-0-53.png


Ei näytä minulla olevan Bitdefenderin blokkaama, eikä Windows Defenderin disablointi normaalitilassa auta yhtään.

--

Asuksen sivuilla on vain 17.40:
PRIME X370-PRO Driver & Tools | Motherboards | ASUS Global

Se toimii, mutta on vähän vanha. Sain sen kuvan, että AP:lla oli jo se asennettuna, mutta ongelma toistui.

--

Minulla siis ei ole ongelma jumittamisen kanssa, mutta on ongelmia tuon chipset-ajurin kanssa. Veikkaan, että ajuriasennusongelmat on samoja, kuin AP:lla.

Kun mikään ei minulla jumita, niin en nyt hirveän paljon ole valmis käyttämään aikaa tämän ongelman ratkaisemiseen, mutta olen nyt koettanut neuvojanne, kun ne ei hirveästi työtä ole vaatineet..
 
Liittynyt
22.04.2017
Viestejä
151
Ilman virustorjuntaa kannattaa latailla, muuten defenderi blokkaa tuon jo valmiiksi. Selain voi tuota myös tehdä.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Asenna windows uusiksi vaan niin pääset loppuunsa helpoimmalla. Kymppi osaa hakea nuo ajurit automaattisesti itsekin, joten ei tarvitse niidenkään kanssa kikkailla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 127
Viestejä
4 212 774
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom