Rx 580 näyttis ongelma

Liittynyt
07.04.2020
Viestejä
45
Elikkä mulla on Sapphiren RX 580 8GB. Ongelmana on tommonen rakeinen kuvan laatu. Ilmenee varsinkin State of Decay 2 ja Dying light peleissä. Hiukan kuin "lumisadetta" ja joskus kuin appesiini pinta esim vaaleen sinisessä värissä. on tavallaan kiinni näytössä eikä muutu kun esimerkiksi hahmo kääntää pelissä päätä. Kortti käy ehkä pari astetta kuumana, mikä ei oo varmaan epätavallista rx 580:lle.

Luulen että ongelmat alkoi kun Radeoniin tuli päivitys ja tutkin ohjelman tuuletin graafeja. hetken päästä löin pelin tulille ja hetken pelin jälkeen näyttö pimeni ja juutuin tuollaseen demoniseen buuttaus rumbaan josta pääsin pois vaan katkaisemalla virran virtalähteestä. tuntuma oli et jotain meni rikki, mutta en sillä hetkellä tiennyt mitä. syynä luultavasti se, että radeoninin hallintaohjelmassa noi tuulettimien säätö graaffissa kun ollaan pitää painaa ota käyttöön nappia, koska muuten se ei käynnistä säätötilassa tuulettimia ollenkaan. joku idiootti/apinasuodatin sinne pitäs rakentaa, kyllä.

normikäytössä en huomaa pienintäkään virhettä. EVE-online pelissäkin kuva on niin hyvä kuin voi olla, mun kokoonpanolla.

tulisko mieleen mitään näyttiksen tai pelin asetuksia, joita vois kokeilla muuttaa, tuon poistamiseksi? jotain näyttiksen testeri tai analysointisoftia jne?
5 kg leka.

kun ei tarvis vielä polut erota. jos vois vaikka sit saada parikuukautta lisää elinkaarta. nois parissa pelissä kuvalaatu on kyllä häiritsevä.

Havuja???
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 672
Viestejä
4 188 398
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom