Build RVZ03 M-ITX AMD-pohjainen pelikone

Liittynyt
18.03.2020
Viestejä
2
Morjes! Ajattelin tehdä tästä buildista postauksen, koska en nopeasti löytänyt samaan koppaan kohdistuvia buildeja (edes englanniksi ei tunnu kovin montaa löytyvän)

Taustaa

Olen viimeksi kasannut tietokoneen v. 2012 Define R4 full-atx koppaan. Nyt kone alkaa kuitenkin vedellä viimeisiään ja uudessa kämpässä on tilaa vain pienelle työpöydälle (sisustusvika, mutta täällä asuu toinenkin ihminen:whistling:). Teen kohtuullisen paljon opiskelua/työhommia kotoa ja pelaaminen harrastuksena, niin koneen käyttöiäksi toivon väh. 5 vuotta. Mua ei haittaa vaikka "elinkaaren" lopussa joutuu pudottamaan high-med graffoista med-low.

Olen tähän asti mennyt intel+nvidia kombolla, mutta nyt ajattelin hypätä AMD kelkkaan kertarysäyksellä. Saa nähdä kaduttaako ajurien ja lämpöjen kanssa.

Miksi M-ITX? Ihan yksinkertaisesti siksi, että työpöytäni leveys on 102cm ja haluaisin siihen mahduttaa koneen + 27" 1440p 144hz näytön:tup:


Buildin aloitus

Kyseessä on SilverStone RVZ03 m-itx koppaan tuleva pöytäkone. Osat on tilauksessa ja maaliskuun loppupuolella pitäisi olla kasauksen aika, pistän sitten päivitystä ja kuvia. Uskoisin että ainakin piuhojen vetäminen tulee olemaan mielenkiintoinen projekti.

kone.png


Koko speksit olisi tässä:

Screenshot_2020-03-18 Asiakastili Tilaus 2391569 - Jimms fi.png


Rakentaminen

TBD

Kellot, lämmöt, 3DMark jne.

TBD
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
691
Moro,

ite tein kasaus videon kyseisestä kotelosta ja piuhojen veto on kyl haastavin osuus vaikka itse käytin sfx virtalähdettä lyhyillä kaapeleilla.
Mielenkiinnolla seurailen miten saat tavarat menemään koneeseen:thumbsup:
 
Liittynyt
18.03.2020
Viestejä
2
Moro,

ite tein kasaus videon kyseisestä kotelosta ja piuhojen veto on kyl haastavin osuus vaikka itse käytin sfx virtalähdettä lyhyillä kaapeleilla.
Mielenkiinnolla seurailen miten saat tavarat menemään koneeseen:thumbsup:
Kävin katsomassa buildin nyt paremmalla ajalla. Siisti lopputulos kyllä ja toi lisätila oli varmasti hyvä valinta, varsinkin vesijäähyn kanssa :tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 410
Viestejä
4 160 102
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom