Ruuan säilytys?

Kiinnostaa tietää, miten ruokaa säilötään? Muuten kuin avaamattomana kaupan pussista ...
Miten säilytät perunasi? Onko se jääkaapissa? Onko sille oma säilytyskori? Kangaspussissa?

Viimeksi muokattu:
Pakastamalla! Jääkaapissa! Jos joskus on arkkupakastin halvalla myynnissä uutena, niin tuon tilataksilla kotiin, hyvä palvelu suosittelen.

Itse ostin paljon kesällä marjoja, -varmaan sieniä myös ostan syksyllä. Marjat laitan muovipussiin ja sokeria kaksi ruokalusikallista ennen pakastamista. (mansikka, mustikka, tyrni, puolukka) -Tyrnimehu on tosi hyvää, sitä tulee aina ostettua. -Mansikan kanssa sopii hyvin pakastamiseen sokeri.

Viimeksi muokattu:
Pakastamalla! Jääkaapissa! Jos joskus on arkkupakastin halvalla myynnissä uutena, niin tuon tilataksilla kotiin, hyvä palvelu suosittelen.

Itse ostin helvetisti paljon kesällä, varmaan sieniä myös ostan kaupasta hyvä sienikastike esim naudan suikalelihaa, kermakastikkeeseen esim kanttarelleja, tulee tosi hyvää.

Marjat laitan muovipussiin ja sokeria kaksi ruokalusikallista ennen pakastamista. (mansikka, mustikka, tyrni) -Tyrnimehu on tosi hyvää, sitä tulee aina ostettua.

Entä perunat? Jääkaappini manuaali kieltää perunan säilytyksen jääkaapissa.

1762033487713.png

Muokattu viesti: Tajusin ei sitä perunaa tarvii niin paljon tuoreena ostaa, siirryin pakasteperunasuikaleiden käyttöön.

Viimeksi muokattu:
Entä perunat? Jääkaappini manuaali kieltää perunan säilytyksen jääkaapissa.

1762033487713.png

Muokattu viesti: Tajusin ei sitä perunaa tarvii niin paljon tuoreena ostaa, siirryin pakasteperunasuikaleiden käyttöön.

Itse valmistan välillä valkosipuli voita pihvin päälle, pitää antaa maustua jääkaapissa sen 24h. Suolakurkut säilyy tosi pitkään (tehty maitohappo käymisellä, kuten Venäläinen suolakurkku!)

Statistiikka

Viestiketjuista
291 260
Jäsenet
79 970
Uusin jäsen
Alnea

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom