Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä päättelet että joku rajoittaa? Joku tietty peli? Liian raskaat grafiikka-asetukset? Hieman kaipaisi lisätietoa...1.Ryzen 7 5800x
2.B550 f gaming
3.Rtx 3070
4.32gb ram (4x8gb)
4.Nzxt kraken 360 rgb
5.700w virtalähde
6.2560x1440p 155hz näyttö
Bios versio on uusin ja d.o.c.p. On päällä ja resize bar on kans päällä.
Ja olen koittanut timespy ja unigine heavenilla (laitan kohta kuvan tuloksista)ja tuntuu et joku tai jokin rajoittaa korttia.
Ihan ovat linjassaan. Keskivertotulos verrattuna samoilla spekseillä oleviin 3dmarkin mukaan.Vai onko noi timespy tulokset ihan normi tälle kortille ku luulin et olis vähä enemmän tehoo lähtevän
Tietenkään ei pelkästään benchmark tuloksia kannata tuijottaa, jos pelit kuitenkin pyörivät hyvin.okei selvä. nyt on ainakin varmuus asiasta eli pitää alkaa kattelee tehokkaampaa korttia.
CPU:n pisteet on huonot vaikka kellotaajuus näyttäisi olevan ok. Mitähän muistia siellä on kaverina?1.Ryzen 7 5800x
2.B550 f gaming
3.Rtx 3070
4.32gb ram (4x8gb)
4.Nzxt kraken 360 rgb
5.700w virtalähde
6.2560x1440p 155hz näyttö
Bios versio on uusin ja d.o.c.p. On päällä ja resize bar on kans päällä.
Ja olen koittanut timespy ja unigine heavenilla (laitan kohta kuvan tuloksista)ja tuntuu et joku tai jokin rajoittaa korttia.
meinaatko mitä ajureita? näytönohjaimen ajurit on asennettu geforce experiencellä ja bios on päivitetty uusimpaa versioon.Onko AMD piirisarja-ajurit asennettu? Tai ajan tasalla?
Piirisarjan ajurit. AMD chipset driversmeinaatko mitä ajureita? näytönohjaimen ajurit on asennettu geforce experiencellä ja bios on päivitetty uusimpaa versioon.
siis lataanko prossu ajurit ?Piirisarjan ajurit. AMD chipset drivers
Piirisarjan ajurit. AMD sivuilta lataat AMD chipset drivers.siis lataanko prossu ajurit ?
ei ollu ku amd ryzen master ja storeMI niin latasin ton masterin en oo ikinä käyttäny sitä tai kuullukkaa koko ohjelmasta.Piirisarjan ajurit. AMD sivuilta lataat AMD chipset drivers.
Se ei ole se mitä pyydettiin vaan teet tuon mun laittaman kuvan mukaisesti.ei ollu ku amd ryzen master ja storeMI niin latasin ton masterin en oo ikinä käyttäny sitä tai kuullukkaa koko ohjelmasta.
Vieläkö hyppii kellotaajuudet Time Spyssä?ladattu ja asennettu.
Vieläkö hyppii kellotaajuudet Time Spyssä?
80°C lämmöt on täysin normaalit tuolla prosessorilla. Kunhan pysyy alle 90°C niin ei mitään hätää.virranhallinasta laitettu "suorittimen vähimmäistila 100%=99%" ja sama "suorittimen enimmäistila 100%=99%" muuten cpu:n lämpötila nousee yli 80*c. no laitoin kummatkin taas 100% niin tässä on kuva.
niin on moni kaverikin sanonu mutta kyllä mua kuumottaa silti pelata.no pitää alkaa vaan pelaa sit vaik lämmöt on mitä on.80°C lämmöt on täysin normaalit. Kunhan pysyy alle 90°C niin ei mitään hätää.
Turhaan kuumottelet. Esimerkiksi Intelin prossuilla on nykyään täysin normaalia 100°C lämmöt kun prossut nykyään itse ottaa itsestään "löysät pois" jos varaa on.niin on moni kaverikin sanonu mutta kyllä mua kuumottaa silti pelata.no pitää alkaa vaan pelaa sit vaik lämmöt on mitä on.
Laiskan kellottajan dirty overclock joka toiminee kortilla kuin kortilla ilman sen kummempia testailuja: power limit maksimiin, corelle +100, memory +500Ja jos tolla kortilla noita graffapisteitä haluaa lisää (ja lisätehoa myös peleissä) niin sitten lähtisin alivoltittamaan tuota 3070:stä. Omalla 3070:llä sain grafiikkapisteitä tossa testissä noin 14300, kun sääti Afterburnerilla curven ja kellotti muistit. Voi tosin vaatia aika pitkää testailua ennen kuin voi todeta vakaaksi.
Löytyy ihan tältäkin foorumilta Sampsan toimesta, youtubesta myös io-techin kanavalta: Ryzenin ylikellotusopas.mua kiinnostais toi alivoltittaminen. onkohan siihen netissä suomenkielisiä ohjeita ?
onko mahdollista et jokin menee rikki?Löytyy ihan tältäkin foorumilta Sampsan toimesta, youtubesta myös io-techin kanavalta: Ryzenin ylikellotusopas.
Biosista corelle miinusmerkkistä offsettiä vaikka 50-100mv tai curve optimizerilla -30, jos ei ole vakaa -30 niin sitten kokeilee -20.
Kaikki on mahdollista, eri asia sitten miten monen promillen todennäköisyydellä.onko mahdollista et jokin menee rikki?
mua kiinnostais toi alivoltittaminen. onkohan siihen netissä suomenkielisiä ohjeita ?