Roller Champions

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Jau! Ubisoft niittää taas kultaa, suorastaan mainion oloinen ja ilmainen tiimipeli Roller Champions on vakuuttanut jo monet testaajat uudenlaisella areenatoiminnallaan! Mitä mieltä olette pelistä? Oletteko jo testanneet? Jos et tiedä mistä puhutaan, lue lisää kotisivulta tai Wikipediasta.



Henkilökohtainen toiveeni on että julkaisussa on sitten palvelimet + nettikoodi kunnossa ja ei tule Ubisoftilta pökälepäivityksiä tähän peliin. Rainbow Six: Siegen ja pitkälti For Honorin jo kosauttivat päivityksillään, kummatkin viime vuosien kekseliämpiä ja hauskimpia moninpelejä. Pahoittelut jos et kerinnyt pelaamaan ehtaa versiota. Nyt kuitenkin sinulla on mahdollisuus heti tuoreeltaan osallistua uuden pelin alfaan. Ilmoittaudu kotisivun kautta, esilataa peli jo nyt ja keskustele siitä täällä.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Tulipa testailtua joitakin eriä ja on kyllä asiallinen peli! Lujaa rullailu ei ole ihan niin yksinkertaista pelin tiimellyksessä ja syöttely sun muut tiimikuviot ovat hyvin olennaisia. Näyttää ja kuulostaa ihan hyvältä, mutta rupesi sitten parin tunnin jälkeen kaatuilemaan pahus niin pelit loppui siihen. Ominaisuuksia luonnollisesti alfasta puuttuu, mutta ihan hyvin pystyi eriä pelaamaan. Toivon ainoastaan että hieman tiukemmalta saavat vielä tuntumaan itse pelaamisen, ettei ole sellaista hienoista ilmavuutta liikkeissä. Suosittelen!
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
57
Vähäsen testaillut, niin vaikuttaa ihan lupaavalta. Kuitenkin alpha vaiheessa vasta, joten parannuksia odottelisin ainakin kameraan. (kuvakulmaa ei saa zoomattua kauemmaksi)
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Vähäsen testaillut, niin vaikuttaa ihan lupaavalta. Kuitenkin alpha vaiheessa vasta, joten parannuksia odottelisin ainakin kameraan. (kuvakulmaa ei saa zoomattua kauemmaksi)
Hei mieheen! Olen aika saletti että tämä on tuleva hittipeli kunhan julkaistaan. Sen verran vekkuleita kuvioita voi tehdä tiimin kanssa ja rullailu rännissä puolelta toisella on viihdyttävää puuhaa. Se on jännä miten tässä paineen alla kämmii maalinteon hyvinkin usein, kun muutoin helpossa tilanteessa yhden pisteen maalia heittäessä osuu vaikeastakin vinkkelistä. En osaa sanoa onko heittomekaniikka kuitenkaan lopullinen, sillä luulisin sen olevan konkareille turhan helppo käyttää. Ainut mikä siihen luo haastetta on tähtäimen rauhallinen kääntyminen, eli ihan nappia näpäyttämällä ei voi maalia salaman nopeasti tehdä, ei ainakaan helposti.
Pelissä pystyy myös sooloilemaan aika huoletta jos osaa katsoa taakseen ja eteensä samaan aikaan, mutta syöttölinjat pystyy sentään tukkimaan. Puollustaminen ei silti ole todellakaan helppoa jos vastustajan pelaajista joku osaa kaikki mahdolliset väistötemput ja samaan aikaan toiset etsivät syöttöpaikkaa. Sanoisin että peli hitusen suosii enemmän hyökkääjää kuin puollustajaa jos tiimit ovat tasaväkiset, mutta peruspeleissä maaleja tulee yllättävän vähän kuitenkin.

Teknisesti toivoisin pelistä nykimisen häipyvän. Onko sinulla lähes erässä kuin erässä hienovaraista mikronykimistä? Pelaan itse RX 5700 XT:llä ja en usko (siltikään) että johtuu ajureista.
Muutoin kaikki pelittää, ei enää kaatuiluja ensimmäisen päivityksen jälkeen eikä mitään muutakaan. Unity-peliksi tämä on ehkäpä vaikuttavin peli minkä olen nähnyt yleisen toimivuuden näkökulmasta. Grafiikatkaan ei ole huonot, mutta Unityn pimppelit hahmojen liikehdinnät näkyvät. Ulkoasua voi onneksi hioa loputtomiin aina tuonnempana ilman suurempia huolia, toivoisin meinaa itse hieman nätimpää grafiikkaa varjojen ja yksityiskohtien suhteen vielä. Äänipuoli on aika perus kauraa perinteisine kaikuineen itse äänisuunnittelun ollen varsin neutraali, mutta soittolistalle annan kehuja, ihan tyyliin sopivia biisivalintoja minusta.
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
57
Oli vähän kaikkea tuossa alpha aikana, etten ihan hirveästi ehtinyt pelailemaan, mutta ei mulla ollut kuin muutaman kerran tuota nykimistä. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta pitäähän alpha version vähän jumitellakin...
Varmaan kun oppii paremmin pelaamaan, niin sais enempi tuosta irti. Nyt meni vielä vähän säheltämiseks.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Peli tulossa ensi vuoden alkupuolella. Alemmassa videossa yleistä lätinää kehityksestä, lähinnä markkinointia. Tästä kuusta alkaen on tulossa matskua pelistä jos kiinnostaa seurata viimeisiä askelia ennen julkaisua, ilmeisesti tuolle Ubisoftin tube-kanavalle jos oikein ymmärsin.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 466
Viestejä
4 192 138
Jäsenet
70 745
Uusin jäsen
Rroy

Hinta.fi

Ylös Bottom