Rogue Company (Switch/PC/Xbox/PS) - 3rd shooter

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381

Muun muassa Paladinsistä ja Smitestä tuttu Hi-Rez on työstänyt omaa 3. persoonan shooter-peliään, joka on tällä kirjoitushetkellä (7.8.) closed betassa, PELIAVAIMIA SAA TÄLLÄ HETKELLÄ OSTAMALLA SUPPORTER PACKIN TAI KATSOMASSA TWITCH-STRIIMEJÄ, JA TÄTÄ MYÖTEN DROPPINA. (Tämä tummennettuna, koska moni on kysellyt miten pääsee pelaamaan :D )

Pelissä on tällä hetkellä kaksi pelimuotoa, Demolition ja Strikeout, joissa ensimmäisessä on tarkoituksena asettaa pommi tietylle alueelle ja suojella sitä, toisessa ylipäänsä suojellaan alueita. Matsit ovat "Paras X kierroksista" -tyylisiä, eli voitat esimerkiksi 3 erää, teidän tiimi voittaa jne.

Peli on (kuten olettaa voi), vielä aika raakalainen mutta olen tämän parissa nyt dropin saatuani Switchillä viettänyt muutamat makoisat tunnit (vaikka olenkin huono räiskintäpelaaja ohjaimella).

Pelissä on myös cross-play mahdollisuus.



 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Nyt on useampi tunti takana niin Switchillä kun PC:lläkin, ja olen kyllä tykännyt. Näen kyllä syyn, miksi peli on edelleen Closed Beta -statuksella, bugeja siellä täällä vielä, mutta yleisesti toiminut oikein mukavasti. Matsit ovat sopivan pituisia (Olen itse pelaillut pääasiassa Strikeout -nimistä pelimuotoa, joka on ns. FFA (12 kuolemaa omassa tiimissä/vihulla ja peli poikki)), paitsi jos matsit venyvät 3-2/2-2 tilanteisiin niin saattaa kestää, tai jos vihut leikkivät kissa-hiirileikkiä :D

Mutta, jahka korjailevat suurempia bugeja alta niin hyvä tulee. Toivon toisaalta, että jotain bugeja osuisi itsellekin, että pääsisi kunnolla raportoimaan. Siksihän tässä closed betaa pelataan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 702
Viestejä
4 238 282
Jäsenet
71 242
Uusin jäsen
Marmelooni

Hinta.fi

Ylös Bottom