.

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Et sitten laajempaa aihetta keksinyt. Mistä tässä nyt pitäisi keskustella? Robotti-imureille on jo tosiaan oma ketjunsa, samoin ohjelmoinnille, 3d-printtereille, arduinolle ja youtuben videoille.
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Jos ei ole aiheesta mitään sanottavaa niin voisi olla vaikka avaamatta uutta ketjua. Ei ole hyvän foorumietiketin mukaista varata ketjua valtavan laajasta skaalasta, johon muiden pitäisi sitten kirjoittaa jos sattuu olemaan aiheesta asiaa.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Itse joskus mietin että hommaisi tuollaisen samanlaisen "kouran" minkä sinä tilasit, mutta jotenkin tuo ohjauspuoli ainakin tuossa sinun linkkaamassasi kitissä ei napannut. Eikö tuossa se perustu tyyliin muutamaan potentiometriin vai olenko aivan kujalla :hmm:.

Aliexpress robotti langattomalla ohjauksella

ylläoleva voisi olla ehkä toteutuksen puolesta monimutkaisempi ja/tai mielenkiintoisempi.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514


Muistui mieleen kyseisen hemmon youtube-kanava jos kiinnostaa väsäillä kapula.
 
Liittynyt
18.04.2020
Viestejä
3
Minulla on ollut pitkään suunnitelmissa rakentaa robotti. Olen ostanut kuvassa näkyvän Picon Zero -robottikontrollerin, mutta en ole vielä rakentanut sillä mitään.

Täällä on lisätietoa tuosta kontrollerista: https://4tronix.co.uk/blog/?p=1224
 

Liitteet

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
949
:rofl2: kaikenmoisia vekottimia sitä saakin tilattua rakennussarjoina.

Mutta jos jostain pitäis alottaa niin lähtisin ehkä noista LEGOn Mindfactory palikoista liikenteeseen ja siitä sitten Arduino/Raspi ja sitä rataa..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
949
Vanhoja oikeita teollisuusrobottejahan saa aika edullisestikkin toisinaan... puhutaan satasista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 384
Viestejä
4 159 393
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom