Ostetaan Rikkinäisiä konsoleita (PS4, PS5, Xbox one s/x, series s/x, Nintendo switch)

Liittynyt
27.02.2020
Viestejä
143
Jos nurkista löytyy rikkinäisiä ps4 tai Xbox one s/x konsoleita tai näiden ohjaimia, niin tarjoa rohkeasti mulle vikakuvauksen kera. Joko yv:llä tai tänne viestiä.
Helsinki-Turku akselilla voin noutaa.
 
Liittynyt
27.03.2022
Viestejä
2
Moi!

Minulla olisi tarjota sinulle Ps4 tavaraa. Laitatko minulle YV, niin jatketaan siellä. Sijainti Vantaa.
 
Liittynyt
27.02.2020
Viestejä
143
Moi!

Minulla olisi tarjota sinulle Ps4 tavaraa. Laitatko minulle YV, niin jatketaan siellä. Sijainti Vantaa.
Sulla on niin uus käyttjätili ettei yv ole käytössä. Voitko tarjota niitä vaikka sähköpostilla? laitatom(at)gmail.com
 
Liittynyt
27.02.2020
Viestejä
143
Uppista. Jos nurkista löytyy korjauskelpoista PS4 tai Xbox one s/x tavaraa, niin tarjoa hinnan ja vikakuvauksen kera.
 
Liittynyt
08.03.2021
Viestejä
299
Moro, löytyisi alkuperäisen mallinen Xbox One kaikkine tarvikkeineen, jos olet sellaisesta kiinnostunut. Ohjaimen "paritusnappi" ei toimi konsolin kyljessä, ottanut joskus kolhun siihen nurkkaan. Toimii muuten täysin normaalisti ja on hiljainen, ei erikoisia ääniä. Konsolille on digitaalisesti asennettu muistaakseni 6 kpl pelejä
 
Liittynyt
27.02.2020
Viestejä
143
Moro, löytyisi alkuperäisen mallinen Xbox One kaikkine tarvikkeineen, jos olet sellaisesta kiinnostunut. Ohjaimen "paritusnappi" ei toimi konsolin kyljessä, ottanut joskus kolhun siihen nurkkaan. Toimii muuten täysin normaalisti ja on hiljainen, ei erikoisia ääniä. Konsolille on digitaalisesti asennettu muistaakseni 6 kpl pelejä
Kiitos tarjouksesta, mä pitäydyn kuitenkin näissä vähän uudemmissa. Katotaan jos tulee joku hyväntekeväisyys juttu niin voisin olla tästäkin kiinnostunut.
 
Liittynyt
08.05.2022
Viestejä
2
Moi! Mulla olisi ps4 joka ei käynnisty tuntemattomasta syystä. Laitoin pelin päälle, kävin vessassa ja takas tullessa ei enää virta kulkenut. Kiinnostaako? (Uusi tili, ei yv käytössä: shrimpiesan@gmail.com)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.05.2022
Viestejä
2
Moi! Mulla olisi ps4 joka ei käynnisty tuntemattomasta syystä. Laitoin pelin päälle, kävin vessassa ja takas tullessa ei enää virta kulkenut. Kiinnostaako?
Muuten oletan että on hyvässä kunnossa, ostettu ehkä max vuosi sitten uutena.
 
Liittynyt
09.05.2022
Viestejä
1
Jos nurkista löytyy rikkinäisiä ps4 tai Xbox one s/x konsoleita tai näiden ohjaimia, niin tarjoa rohkeasti mulle vikakuvauksen kera. Joko yv:llä tai tänne viestiä.
Helsinki-Turku akselilla voin noutaa.
Ois 2 xboxia toinen on digital versio joka toimii erinomaisesti mutta toinen joka ei ole digital versio siinä ei toimi virtanäppäin mutta toimii muuten hyvin ja ohjain toimii hyvin molemmat on 1TB molemmat on xbox one s
 
Liittynyt
27.02.2020
Viestejä
143
Nämä taitaa olla liian hyväkuntoisia mulle, mut jos haluat voin pientä korvausta vastaan vaihtaa sen virtanapin siihen toiseen.
 
Liittynyt
27.02.2020
Viestejä
143
Uppista.
Teen myös konsolien huoltoja Helsinki-Turku akselilla. Esim. PS4 huolto (mallista riippuen 35-45€) sisältää tarvikkeet (lämpötyynyt ja -tahnan) ja puhdistuksen pölystä. Konsoli puretaan ihan kokonaan osiin ja kaikki paikat puhdistetaan, myös optinen asema.
 
Liittynyt
27.02.2020
Viestejä
143
Tarjotkaa rohkeasti korjattavia konsoleita vikakuvauksineen. HDMI portin pystyn vaihtamaan ainakin PS4 konsoleihin. Sekä 5v virtaliittimien uudelleen kiinnittämisen, mikäli sait sen vahingossa pädeineen päivineen irti emosta.
 
Liittynyt
25.08.2022
Viestejä
5
Jos nurkista löytyy rikkinäisiä ps4 tai Xbox one s/x konsoleita tai näiden ohjaimia, niin tarjoa rohkeasti mulle vikakuvauksen kera. Joko yv:llä tai tänne viestiä.
Helsinki-Turku akselilla voin noutaa.
Moi. Olisitko kiinnostunut ostamaan, minun ps4 ohjaimen? Ohjaimessa on vasemmassa tatissa, jotain vikaa vasen tatti, ei jostain syystä toimi. Mutta sen saa, ehkä korjattua, mutta minä en ainakaan saa korjattua sitä. Hinta pyyntö 20 euroa, sisältäen postikulut. Miltä kuulostaa?

Toivoo Nico
 
Liittynyt
27.02.2020
Viestejä
143
Käytetyt myydään yleensä 25-30€, joten mä pystyn maksamaan vain 5-10€ rikkinäisestä, riippuen kunnosta.
 
Liittynyt
19.12.2022
Viestejä
1
Uppista, tarjotkaahan huollettevia tai rikkinäisiä.
Moi. Mulla ois PS4 pro 1tb. Muuten toimiva laite, mutta ei lue levyjä aina. Vähän ku heiluttaa konetta niin lukee levyn. Eivät suostuneet divarissa ottamaan vastaan. Mukaan pari ohjainta mitkä vähän kärsinyt
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 289
Viestejä
4 196 688
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom