• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Retro Games Ltd The A500 Mini (49,99€)

Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
632
Tuote: Retro Games Ltd The A500 Mini -retropelikonsoli
Tarjoushinta: 49,99€
Normaalihinta: 129€
Kauppa: Gigantti
Voimassa:
Linkki: Retro Games Ltd The A500 Mini retropelikonsoli - Gigantti verkkokauppa
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Amiga-pelejä kaikkien aikojen halvimpaan hintaan.
"Sukella uudestaan lapsuutesi rakastettuihin peleihin Retro Games Ltd The A500 Mini -retropelikonsolin avulla, joka tarjoaa HDMI-liitännän ja sisältää hiiren, peliohjaimen sekä 25 esiasennettua peliä."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Vähän pieni. Kuitenkin, olen oikeasti pelannut noista peleistä yli kymmentä, vaikka en omistanut Amiga500:sta. Jaskalla oli, ja hän asui 200m päässä. Kaikki pelit eivät olleet alkuperäisiä :)

1701154301264.png
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
59
Jos näppis yms. toimisivat voisi olla veikeä, mutta koska tohon kuitenkin pitää tunkea kaikenlaista kiinni niin itse suosittelen mieluummin Amiga Forver + C64 Forever ohjelmistoa retroiluun. Eivät näyttäneet ovat just nyt tarjouksessa. Tai jos haluaa askarrella ja kaivella ei-niin-lailliset-rommit jostain niin sitten vaan WinUAE alle, joka on siis Amiga Foreverin alla piilossa.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
357
En todellakaan ois tarvinu tuota, mutta lähti nyt tilaukseen ihan vaan noiden ohjaimien takia, kun niitä on kaupattu muistaakseni 25e kappalehintaan.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 860
Eikös tässä tule vain hiiri ja pädiohjain mukana? Vanhanmallinen tikku kiinnostaisikin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Mistäs semmoisen punaisen ilotikun saisi? Saisi olla yhtä kestävä kuin alkuperäinen. TAC se taisi olla.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 091
Ilmeisesti yllättävän tehokas ja helposti modattavissa niin että PS1:n ja N64:n pelitkin toimii vaivatta. Jos kiinnostais moinen puuhastelu, niin varmaan ostaisin.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
102
Juu, tämmöisen takia tilasin juuri. Vaiva pienempi kuin esim raspberryn kanssa. Ehkä.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 151
Jos näppis yms. toimisivat voisi olla veikeä, mutta koska tohon kuitenkin pitää tunkea kaikenlaista kiinni niin itse suosittelen mieluummin Amiga Forver + C64 Forever ohjelmistoa retroiluun. Eivät näyttäneet ovat just nyt tarjouksessa. Tai jos haluaa askarrella ja kaivella ei-niin-lailliset-rommit jostain niin sitten vaan WinUAE alle, joka on siis Amiga Foreverin alla piilossa.
Ostaa vaan sen upgrade lisenssin. Ei taida edes oikeasti tarvita vanhaa pohjalle.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
357
Eiks tämä toimi moisen kanssa? Ei ole kyllä yhtä hyvä kun tuo yllä linkattu malli joka ei ole saatavilla heti. En ole itse hommaamassa kun löytyy jo useita eri joystikkeja mitä käyttää.


 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
357
Ite oon täysin samaa mieltä että se on liian jäykkä. Johtuu siitä rakennusmekanismista, kun siinä on sellanen jousi joita vanhan mallin competition pro vehkeistä ei löytynyt (ne mitä rakennettiin 30-vuotta sitten) :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 966
Viestejä
4 215 746
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom