Renkaat netistä (kaupat ja kokemukset)

Vahva suositus myös erenkaat.fi saitille! Tilasin Kumhot sunnuntaina, eka pari tuli ovelle keskiviikkona ja toinen seuraavana päivänä. Renkaat luvattiin DOT 2025 ja merkintä oli joulukuulta kaikissa renkaissa. Säästöä tuli helposti ainakin satanen.
 
Onkos porukka tilaillut tuolta erenkailta pankkisiirrolla vai kortilla? Ilmeisesti ihan luotettava liike, mutta luottokortilla varmaan saisi vähän lisäturvaa mikäli tuote ei koskaan saavu?
 
Onkos porukka tilaillut tuolta erenkailta pankkisiirrolla vai kortilla? Ilmeisesti ihan luotettava liike, mutta luottokortilla varmaan saisi vähän lisäturvaa mikäli tuote ei koskaan saavu?
Itse ainakin teen kaikki ostokset aina luottokortilla

Saako tuolla Erenkaat sivustolla näkyviin paistopäivää? Kuinka vanhoja ne oikein sitten lähettää?
 
Onkos porukka tilaillut tuolta erenkailta pankkisiirrolla vai kortilla? Ilmeisesti ihan luotettava liike, mutta luottokortilla varmaan saisi vähän lisäturvaa mikäli tuote ei koskaan saavu?

Ihan pankkisiirrolla maksanut, kumma kyllä jos luotettavuutta epäilet kun jo täältä voi lukea pelkästään erittäin positiivisia asiakaskokemuksia. Jos tuolta ostettu rengassarja ei koskaan saapuisi perille, niin eiköhän 99,9 % todennäköisyydellä syy olisi silloin Postissa joka hoitaa toimitusketjun viimeisen siirron :D
 
Itse ainakin teen kaikki ostokset aina luottokortilla

Saako tuolla Erenkaat sivustolla näkyviin paistopäivää? Kuinka vanhoja ne oikein sitten lähettää?
Vuoden tarkkuudella näkyy valmistusajankohta ja itsellä molemmilla kerroilla pitänyt paikkaansa, alle vuoden vanhoja on suuri osa myynnissä olevista kumeista
 
Ihan pankkisiirrolla maksanut, kumma kyllä jos luotettavuutta epäilet kun jo täältä voi lukea pelkästään erittäin positiivisia asiakaskokemuksia. Jos tuolta ostettu rengassarja ei koskaan saapuisi perille, niin eiköhän 99,9 % todennäköisyydellä syy olisi silloin Postissa joka hoitaa toimitusketjun viimeisen siirron :D
Tulee nykyään tilattua ulkomailta aika harvoin mitään ja silloinkin PayPalillä, mutta se ei näyttänyt olevan mahdollisena tuolla.

Ja luottokortilla saa nykyään cashbackiä (tosi vähän mutta kaikki on kotiinpäin) niin sekin motivoisi vinguttaan luottoa.

Nuo tulee siis Postilla kotiovelle? Sivustolla lukee Smartposti ja luulin, että se viittaa pakettiautomaattiin mikä vähän ihmetytti kun ei sellaseen rengassarjaa mahdu.:D Toki sivustolla on myös load index suomennettu latausindeksiksi, niin käännöskukkasia varmasti on enemmänkin.
 
Renkaatalle.fi toimi hyvin. Ilmainen toimitus asennusliikkeeseen parissa päivässä.

Tosin monet renkaat ovat tuolla kalliimpia kuin muissa nettikaupoissa. Mutta ne renkaat jotka itse halusin olivat tuolla kaikkein halvimmat.

Plussaa siitä että asennus maksettiin ja aika varattiin tuolta samalla niin ei tule yllätyksiä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 079
Viestejä
5 239 763
Jäsenet
83 440
Uusin jäsen
ttumppi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom