Renault Laguna ABS- valo palaa

Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
529
Etupyörän laakerin vaihdon jälkeen tekee sellasta että kun käynnistää jää palamaan mutta parin sadan metrin ajon jälkeen sammuu hetkeksi ja sitten taas jää palamaan.

Mikähän vois olla vikana?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
116
Jos laakerissa on integroitu lukukehä, niin jos laakerin asentaa väärinpäin ei sensori saa signaalia. Näin esimerkiksi megane mk2 ja scenic:ssä.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 903
Jos laakerissa on integroitu lukukehä, niin jos laakerin asentaa väärinpäin ei sensori saa signaalia. Näin esimerkiksi megane mk2 ja scenic:ssä.
Itselle vaihdettiin omaan Clioon mk2:seen etupyöränlaakeri ja autossa on ABS-jarrut, niin tuo lukukehä on aivan erikseen. Eikä edes koskettu laakerin vaihdossa.



Samanlaiseen kuin minulla tuo laakerin vaihto.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
116
Itselle vaihdettiin omaan Clioon mk2:seen etupyöränlaakeri ja autossa on ABS-jarrut, niin tuo lukukehä on aivan erikseen. Eikä edes koskettu laakerin vaihdossa.



Samanlaiseen kuin minulla tuo laakerin vaihto.
Integroiduissa, lukukehänä toimii laakerin pölysuoja joka siis kiinteästi laakerissa kiinni.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Etupyörän laakerin vaihdon jälkeen tekee sellasta että kun käynnistää jää palamaan mutta parin sadan metrin ajon jälkeen sammuu hetkeksi ja sitten taas jää palamaan.

Mikähän vois olla vikana?
Jos liikkeessä vaihdettu laakeri, auto rakas sinne. Jos itse vaihdoit, selvitä mitä sössit, ongelma ratkaistu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 001
Viestejä
4 191 643
Jäsenet
70 837
Uusin jäsen
C0pperhe4D

Hinta.fi

Ylös Bottom