Olen miettinyt jossain vaiheessa teettäväni remontteja kotona. Hommiin kuuluisi esim. tapetointia, listoitusta, lattian vaihtoa, katon maalaus jne. Myös tiskipöytä olisi tarkoitus vaihtaa ja asentaa pesuhuoneeseen liukuovet. Ei siis mitään maailman vaativimpia hommia mutta haluaisin että ne on huolellisesti ja asianmukaisesti tehty. Yleensä ihmiset sanovat että palkkaat jonkun tekemään mutta kuka tämä joku olisi ja mistä hänet löytäisi? Yleensä siinä vaiheessa kun ihmisiltä kysyy tarkemmin kenet saisi palkattua heillä ei ole mitään hajua.
Itse en ole kovin hyvä tekemään tuollaisia hommia ja ihan mielelläni maksan siitä että joku toinen tekee. En kuitenkaan ui rahassa joten luonnollisesti haluaisin selvitä hommista kohtuu hinnalla ja mitä vähemmän työn teettämiseen menee rahaa sitä enemmän saan remonttia teetettyä.
Ihmisillä täällä on varmaan kokemuksia näistä niin mielelläni niistä kuulisin.
EDIT: Riihimäellä asun.
Itse en ole kovin hyvä tekemään tuollaisia hommia ja ihan mielelläni maksan siitä että joku toinen tekee. En kuitenkaan ui rahassa joten luonnollisesti haluaisin selvitä hommista kohtuu hinnalla ja mitä vähemmän työn teettämiseen menee rahaa sitä enemmän saan remonttia teetettyä.
Ihmisillä täällä on varmaan kokemuksia näistä niin mielelläni niistä kuulisin.
EDIT: Riihimäellä asun.
Viimeksi muokattu: