Koitin varmaan 50 kertaa ja kerran taisin saada 1/4 healthiin. Koitin niin 2 lippaan haulikolla kuin SMG:llä. Parhaat tulokset tuli niin, että siitä startista juoksen oikealle raput ylös ja vasemmalle ja siten kaiteen yli vaultilla alas. Tätä rundia sitten toistin. Aina jossain vaihessa säkki tuli väärästä suunasta, Gorefist löi seinän läpi tai vaultin aikana jonkun damage nappasi suoraa ilmasta. Tai sitten joku näiden kombinaatio.
Ne purppurat ballsackit tekee tästä vaikean meikeläiselle, ei se Gorefist itsessään. Säkkejä spawnaa kerrallaan neljä ja ne tulevat random suunnista kimppuun nopeammin kuin itse juoksee. Juoksuakin häiritsee toggle sprint, eli menee liian usein kävelyksi pikatilanteissa ja sitten hakkaa SHIFTiä paniikissa. Ärsyttävästi tuota ei voi edes muuttaa. Ja toki se stamina loppuu väärään aikaan säkkien tullessa kimppuun. Pikatilanteissa menee kans ketuiksi se, että koittaa ampua lonkalta, vaikka ei ole mahdollista. Aiheuttaa meleen ja sitten onkin jo hyökännyt eteenpäin ja keskellä säkkejä ja homma on siinä. Eli ihan sama miten koittaa dodgeilla, kun melko usein on ihan sumpussa vihujen tullessa joka suunnasta tai sitte jumissa jossain pahvilaatikossa.
Gorefistin ikäviä ominaisuuksia ovat "lukitautuminen" pelaajaan, eli piiloon ei pääse kun se ryntää ja pahempana, että sen iskut tulee seinien ja pylväidenkin läpi. Eli turvassa ei ole minkään takana ja pitää aina varmuudeksi rollata missä hyvänsä se huitookin. Tässä pelissä kaikki damage interruptaa, mikä ei kyllä helpota kun potionien juonnissakin ja kaikessa tekemisessä menee aikaa, eikä mikään ole insta aktivoituva. Toki tämä on pelin mekaniikka ja osa sitä vaikeutta.
Peli saa kyllä olla vaikea, mutta itse en oikein siedä jatkuvaa toistoa missään pelissä, koska hauskuuden vuoksi niitä pelataan. Siksi mitta tulee täyteen hyvin nopeasti jos samaa pitää hinkata pitkään. Varmaan tuota tulee vielä muutama kerta solona koitettua, mutta lopulta varmaan palaa pinna ja sitten vasta kaverin kanssa cooppina.