• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Remington XR1500 Ultimate series hiustenleikkuri

Onko kellään kokemuksia tämmösistä? Miettinyt joskus tän tyyppistä ja koitin lukea netistä kokemuksia, mutta tyssäsi siihen kun joku mainitsi nuo "terät" ja niiden vaihdon. Että sekin vaatisi säännöllistä uusimista?

E: tai sit vaan kokonaan uus laite.. kun vähän lukaisi verkkiksen arvosteluja.

Mulla on useamman vuoden ollut käytössä ja itse ainakin olen tykännyt! Nää vuosittaiset tarjoukset sen verta hyviä, että vaihtoterien sijasta lähes samalla hinnalla ostaa kokonaan uuden koneen :D Pitääpä laittaa taas uusi tilaukseen :thumbsup:

Tämä laitehan näyttää ihan partakoneelta, ja näköjään kuvauksessa lukee näin: "Pään ajelu ja kaljun ylläpito ei ole koskaan ollut helpompaa! Siistiin, nopeaan ja miellyttävään pään kaljuksi ajoon suunniteltu".

Ei siis paljoa hyötyä keskiverto foorumin hevilettiläiselle?

Meillä olisi hakusessa sellainen "ihan perus" hiustenleikkuri, jolla saa heviletin pidettyä aisoissa, mutta kuitenkin rasvaa keräävissä mitoissa eikä täyskaljuna.

Onko kellään kokemuksia tämmösistä? Miettinyt joskus tän tyyppistä ja koitin lukea netistä kokemuksia, mutta tyssäsi siihen kun joku mainitsi nuo "terät" ja niiden vaihdon. Että sekin vaatisi säännöllistä uusimista?

E: tai sit vaan kokonaan uus laite.. kun vähän lukaisi verkkiksen arvosteluja.

Itse ostin kesällä Verkkokauppa.comin tarjouksesta niiden oman brändin vastaavaan leikkurin 20 eurolla. Se on ollut ihan hyvä ja selviää ongelmitta muutaman päivän sängistä. Jos hiukset on päässyt pidemmäksi niin silloin kannattaa ajella ensin normaalilla leikkurilla. Saa nopeasti ajettua ja on nopsempi ja mukavampi käyttää kuin minun 15+ vuotta vanha remingtonin hiusleikkuri - varsinkin kun sen johto alkaa olla aika jäykkä...

Verkkokauppa.comin laite on ollut aika säännöllisesti tarjouksessa 2-3 kuukauden välein niin varmaan tulee tarjoukseen uudestaankin.

Mulla on kyseinen kone ollut nelisen vuotta, puoli vuotta sitten vasta tartti ostaa uusi teräpää. Ajoa 1-3krt viikossa ollut. Nyt tuli ostettua safetyrazer Mulkku-Jonilta, niin jäänyt vähemmälle tällä ajo, mutta voin ehdottomasti suositella.

95% lopputulos 20% vaivalla höylään nähden. After shavea (kosteuttavaa) suosittelen tämän kanssa, mutta ei ole iho ärsyyntynyt ilmankaan ajaessa. Toimii parhaiten kuivaan, alle 3mm sänkeen.

Statistiikka

Viestiketjuista
288 561
Jäsenet
79 511
Uusin jäsen
bohui75

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom