Redmagic lanseerasi 11S Pro -pelipuhelimensa globaaleille markkinoille - Snapdragon 8 Elite gen 5 -piiri 799 euroon

Juha Kokkonen

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15 901
1779881496134.png


Redmagic on lanseerannut 11S Pro -pelipuhelimensa globaaleille markkinoille. Puhelin tarjoaa suuren höyrykammion, 24 000 RPM tuulettimen ja nestekierron yhdistävällä AquaCore-jäähdytyksellä varustetun Snapdragon 8 Elite Gen 5 -piirin, 6,85" 2688 × 1216 144 Hz AMOLED-näytön, näyttöpaneelin alle sijoitetun 16 megapikselin etukameran, 50 megapikselin pääkameran ja ultralaajakulmakameran sekä 7500 mAh akun 80 watin pikalatauksella. Redmagicin yleisen päivityslinjauksen mukaan laite saa 2 Android-versiopäivitystä sekä viisi vuotta tietoturvakorjauksia.

Redmagic 11S Pron myynti alkaa yrityksen Euroopan vaerkkokaupassa 10. kesäkuuta. 12 & 256 Gt muistivariantti maksa 799 € ja 16 & 512 Gt variantti 899 €.

Lähde: lehdistötiedote
 
Viimeksi muokattu:
Puhelin tarjoaa suuren höyrykammion, 240000 RPM tuulettimen
Taitaa olla yksi nolla liikaa tuulettimen pyörimisnopeudessa.
Pikseleitä laskemalla sain tuulettimen koteloinnin mitaksi 17mm. Sunonilta löytyy 17x17x3 -kokoinen radiaalipuhallin ja löysin sille 3D-mallin. Sen koteloon mahtuu ihan korkeintaan 15mm impelleri (se puuttui 3D-mallista).
240k RPM tuon kokoisella puhaltimella tarkoittaisi ~483 000 G:tä impellerin ulkokehällä. 24k RPM (joka on oikea pyörimisnopeus Redmagicin sivujen mukaan) -> 4830 G. Melkoiset G-voimat kyllä, toki painoa ei ole juuri mitään. Sunonin puhallin painaa johtoineen 1,2 grammaa.
Vertailun vuoksi 120mm tuuletin ja 2000 RPM -> 268 G ulkokehällä.

Sunonin puhallinta tutkaillessa huomasin, että se naurettavan pieni impelleri on tasapainotettu käyttämällä liimatäpliä. Melko tarkkaa touhua :woot:
1779889543049.png
 
Taitaa olla yksi nolla liikaa tuulettimen pyörimisnopeudessa.
Pikseleitä laskemalla sain tuulettimen koteloinnin mitaksi 17mm. Sunonilta löytyy 17x17x3 -kokoinen radiaalipuhallin ja löysin sille 3D-mallin. Sen koteloon mahtuu ihan korkeintaan 15mm impelleri (se puuttui 3D-mallista).
240k RPM tuon kokoisella puhaltimella tarkoittaisi ~483 000 G:tä impellerin ulkokehällä. 24k RPM (joka on oikea pyörimisnopeus Redmagicin sivujen mukaan) -> 4830 G. Melkoiset G-voimat kyllä, toki painoa ei ole juuri mitään. Sunonin puhallin painaa johtoineen 1,2 grammaa.
Vertailun vuoksi 120mm tuuletin ja 2000 RPM -> 268 G ulkokehällä.

Sunonin puhallinta tutkaillessa huomasin, että se naurettavan pieni impelleri on tasapainotettu käyttämällä liimatäpliä. Melko tarkkaa touhua :woot:
1779889543049.png
Kyllä, näppäilyvirhehän sinne oli eksynyt, 24k RPM tuo siis pyörii. Melko vastaavia ovat käyttäneet jo useammassa sukupolvessa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
308 800
Viestejä
5 233 416
Jäsenet
83 390
Uusin jäsen
kpachiu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom