Red Dead Redemption 2

Tätä peliä tuli odottettua vuosikausia.
Julkaisun aikana aikana ostin xBoxin ihan tätä peliä varten.
Jatksoin boxilla pelata chapter 2 saakka.

Kontrollit olivat aivan kauheat, ammuin vastaatulevia ihmisiä kun piti keskustella, ja kuolin 1v1 tilanteissa kun en vain osunut. En osannut siis yhtää pelata ja ampua pädillä. Peli jäikin tauolle PC julkaisuun saakka.
PC julkaisu pitikin aloittaa alusta, ja prologi tuntui pakkopullalta. Vaivoin jaksoin pelata chapter 2 alkuun ja peli jäi tauolle näihin päiviin saakka.

Nyt tuli peli pelattua läpi. Tarina suorastaan imaisi mukaan ja mielestäni Arthur on yksi parhaiten kirjoitetuista hahmoista. Chapter 6 lopussa tuli ihan haikea olo.
Muutkin hahmot kasvavat pelin myötä.

Onlinea tuskin lähden kokeilemaan.
Ei ole aikuisella perheellisellä varaa koukuttua.

Näyttömuisti vuoto tuntuu olevan Vulkanin ongelma, ei ainakaan itsellä esiinny tuota Dx12:lla. Onneksi näyttiksessä on reilusti muistia, niin saa pelata pari tuntia ennen kuin kaatuu. Dx12 taas stutteroi ikävästi niin Vulkania on käytettävä.

Äänen rätinä todennäköisesti johtuu latensseista, kokeile LatencyMon softalla mitä se sanoo.
Minulla Vulkanin muistivuotoon auttoi, kun panin SAMin pois päältä Adrenalinin asetuksista.

Dx12:hta en halunnut käyttää, koska se ei oikein toiminut hyvin hdr:n kanssa. Sateella tietylle etäisyydellä maahan osuvat pisarat näkyivät täysin valkoisena.

Kontrollit olivat aivan kauheat, ammuin vastaatulevia ihmisiä kun piti keskustella, ja kuolin 1v1 tilanteissa kun en vain osunut. En osannut siis yhtää pelata ja ampua pädillä. Peli jäikin tauolle PC julkaisuun saakka.
PC julkaisu pitikin aloittaa alusta, ja prologi tuntui pakkopullalta. Vaivoin jaksoin pelata chapter 2 alkuun ja peli jäi tauolle näihin päiviin saakka.

Nyt tuli peli pelattua läpi. Tarina suorastaan imaisi mukaan ja mielestäni Arthur on yksi parhaiten kirjoitetuista hahmoista. Chapter 6 lopussa tuli ihan haikea olo.

cowboy-drinking.gif

Tämäpä oli erittäin mukava kuulla.
:kippis:

RDR2 vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä mutta on se sen arvoista.

Itse olin vuoden 2018 loppupuolella about 5. viikon sairaslomalla ja ei tullut muuta tehtyä kun vaan pelattua rdr2:sta ja kun pystyi antamaan pelille käytännössä kaiken ajan niin oli se yksi ikimuistoisimpia pelikokemuksia ikinä. :tup:

Minulla Vulkanin muistivuotoon auttoi, kun panin SAMin pois päältä Adrenalinin asetuksista.

Dx12:hta en halunnut käyttää, koska se ei oikein toiminut hyvin hdr:n kanssa. Sateella tietylle etäisyydellä maahan osuvat pisarat näkyivät täysin valkoisena.
Ei ole tullut kymmeniin tunteihin muistierroria, mutta alkoi kaatuilemaan aina achievementeista. Tuon sai loppumaan ottamaan Steamin peliasetuksista General -> "Enable Steam Overlay while in game" pois. Nyt on 100 tuntia pelikellossa, täytyy tämä saada kyllä ensi viikon aikana tämä peli pakettiin.

RDR2 vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä mutta on se sen arvoista.

Itse olin vuoden 2018 loppupuolella about 5. viikon sairaslomalla ja ei tullut muuta tehtyä kun vaan pelattua rdr2:sta ja kun pystyi antamaan pelille käytännössä kaiken ajan niin oli se yksi ikimuistoisimpia pelikokemuksia ikinä. :tup:
On se kyllä tosi koukuttava peli.

No huh olihan yks kaikkien aikojen peleistä itekkin ostin julkaisusta PS¤ mutta sitten se jäi nyt sain vasta PS 5 oston myötä pelattua tän läpi ja olo on kun ois katsonut 100 televisio sarjaa länkkäriä sen verran valtavan pitkä oli kun pakostikkin tuli noista sivutehtäviä suurin määrin tehtyä. Todella haikea olo kun katselee lopputekstejä. 11/10 :)

No huh olihan yks kaikkien aikojen peleistä itekkin ostin julkaisusta PS¤ mutta sitten se jäi nyt sain vasta PS 5 oston myötä pelattua tän läpi ja olo on kun ois katsonut 100 televisio sarjaa länkkäriä sen verran valtavan pitkä oli kun pakostikkin tuli noista sivutehtäviä suurin määrin tehtyä. Todella haikea olo kun katselee lopputekstejä. 11/10 :)
Pelatisko epilogin jo myös? Se kannattaa ehdottomasti pelailla. Parempi kun pelin pääjuoni.

Olipaha eeppine seikkailu, harvassa pelit joissa ei varsinaisesti tunne edes pelaavansa hahmolla vaan pikemminki elää ja kasvaa tarinan mukana. Uskomattomat näyttelijät joka hahmolla loi upeen tunnelman yhdistettynä hienosti toteutettuun miljööseen ja tehtäviin. En ois heti uskonu et omalla kohalla menis henk. koht. listan kärkeen top5 pelaamistani peleistä viimesen 10v aikana. 6/5.

Viimeksi muokattu:
Onhan tämä oikein mukaansa tempaava peli. Kuten yllä todettu, niin tarina, pelin dynamiikka ja toteutus on a+++

Hieman ketutti alkuperäisen saven katoaminen pcllä ja jäi pelaaminen pitkäksikin aikaa. Viimeiset pari kolme viikkoa olen tätä pelaillut ihan hiki hatussa. Chapter 2 vasta menossa ja olen suurimman osan legendaarista eläimistä metsästänyt, kuten melkein kaikki aarteet, kallio kaiverrukset yms. Leiri on kokonaan päivitetty, kuten kokillakin tehty laukkuja + muita leiriin tulevia juttuja täydellisillä nahoilla jne.

Pelitunteja kerennyt tulla joku +60h näiden muutaman viikon aikana ja vasta viimeisellä parilla kerralla olenkin enimmäkseen edennyt tarinassa, random ratsastuksen sijaa :rofl:

Onhan tämä oikein mukaansa tempaava peli. Kuten yllä todettu, niin tarina, pelin dynamiikka ja toteutus on a+++

Hieman ketutti alkuperäisen saven katoaminen pcllä ja jäi pelaaminen pitkäksikin aikaa. Viimeiset pari kolme viikkoa olen tätä pelaillut ihan hiki hatussa. Chapter 2 vasta menossa ja olen suurimman osan legendaarista eläimistä metsästänyt, kuten melkein kaikki aarteet, kallio kaiverrukset yms. Leiri on kokonaan päivitetty, kuten kokillakin tehty laukkuja + muita leiriin tulevia juttuja täydellisillä nahoilla jne.

Pelitunteja kerennyt tulla joku +60h näiden muutaman viikon aikana ja vasta viimeisellä parilla kerralla olenkin enimmäkseen edennyt tarinassa, random ratsastuksen sijaa :rofl:
Juu noin se itselläkin vähän meni. Olis ollu paljon järkevämpää kyllä aiemmin jo ruveta tarinaa edistämään siinä rinnalla, niin olis tasapainottunu enemmän. Itsellä alko ainakin ne tarinatehtävät ärsyttämään, kun niin tiukat rajoitukset niissä ja samaa hommaa jankataan ja toistetaan aina uudessa paikassa. Onneksi sentään oli vielä jotain free roam juttuja tekemättä/avaamatta, että ei ihan pelkkää juoni tehtävien tekoa ollut loppupelikään.

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
198 943
Jäsenet
63 315
Uusin jäsen
Sandelssi7

Hinta.fi

Ylös Bottom