Red Dead Redemption 2

Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
140
Ei ainakaan omalla 4k ruudulla näytä xbox one x versio noin suttuiselta.
Tiedä sitten mistä ja millä laadulla videon tekijä on nuo boxin klipit ladannut. Jos olisi itse kaapannut niin luulisi sitten ottaneen 4k laadulla ja myös tehneen 4k videon.
Peli kuitenkin on one x:lla ihan natiivi 4k.
Kyllä.. Xbox One X:llä peli näyttää todella upealta ja ei pelatessa kaivannut yhtään paremman näköistä peliä.. Itsellä pädi ohjauskin on toimivaa, niin mitään valittamista ei pelistä löytynyt.. Hieno kokemus oli ja pitkä.. Iso kynnys on pelata uudestaan,enkä luultavasti ikinä tule pelaamaan uudelleen..
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 422
Ei ainakaan omalla 4k ruudulla näytä xbox one x versio noin suttuiselta.
Tiedä sitten mistä ja millä laadulla videon tekijä on nuo boxin klipit ladannut. Jos olisi itse kaapannut niin luulisi sitten ottaneen 4k laadulla ja myös tehneen 4k videon.
Peli kuitenkin on one x:lla ihan natiivi 4k.
En tiedä onko pelissä dynaamista säätilaa mitä vaihtuu sen takia osa videosta on todella harmaan näköistä.
PC versio tarjoaa paljon yksityiskohtaisempa kuvanlaatua esim kallioiden ja hevosen kuviointio mikä konsolipuolen raudalla ei pysty tekemään ilman että tulee fps ongelmia..
Tuo video klippi oli tietysti varhais versio eli voi muuttua vielä paljon molempiin suuntiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
En tiedä onko pelissä dynaamista säätilaa mitä vaihtuu sen takia osa videosta on todella harmaan näköistä.
PC versio tarjoaa paljon yksityiskohtaisempa kuvanlaatua esim kallioiden ja hevosen kuviointio mikä konsolipuolen raudalla ei pysty tekemään ilman että tulee fps ongelmia..
Tuo video klippi oli tietysti varhais versio eli voi muuttua vielä paljon molempiin suuntiin.
Ei ole paljon aikaa muutella peliä kun sen tulee myyntiin parin viikon päästä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
243
Ah. Tää varmaan näyttääkin aika hyvältä 2070 Superilla ja 1440p resolla saa varmaan laittaa karkkejakin. Olin jo tosi vakuuttunut Pro versiosta julkaisussa, ja tässähän on kaikki eväät näyttää vielä paremmalta. Kunhan PC versio on vähintään yhtä hyvin tehty kuin GTA V:n oli, niin ei tässä ole mitään epävarmuutta ostamisesta - saatan jopa pistää Ultimate version tälläkin kertaa. GTA V tuli ostettua kolmeen kertaan, niin kyllä tämäkin sitten vähintään kahdesti.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jos olen sitä mieltä, että eka RDR on yksi kaikkien aikojen ylihypetetyimpiä pelejä niin pettyyköhän tämänkin kohdalla?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Jos olen sitä mieltä, että eka RDR on yksi kaikkien aikojen ylihypetetyimpiä pelejä niin pettyyköhän tämänkin kohdalla?
Taitaa olla aika henkilökohtaista. Eka RDR on toinen kahdesta niistä pelistä, jotka olen jaksanut hakata 100% läpi. Toinen oli Batman Arkham Asylum.

PS4 Pro:lla tätä tuli aloitettua mutta sitten tuli ajanpuute eikä kerinnyt pleikalla ja PC:llä pelailla niin myin pleikan pois. Nyt kun tämä tulee PC:lle niin varmasti tulee tätä pelattua. Pleikalla en alkua paljon pidemmälle kerinnyt niin hyvä aloittaa PC:llä kunnolla.
 

qettyz

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
779
Edelleen first person kuvakulmasta ohjattavuus on aivan toinen.
Ite en välitä 3P kuvakulmasta kuin matkatessa maisemia katsellessa.
Onnistuuko tätä pelata pelkästään ensimmäisestä persoonasta tai edes suurimmaksi osin? Olen luullut tämän olevan pelkkä kolmannen persoonan peli ja johan alkoi mielenkiinto heräämään!
 
Viimeksi muokattu:

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 340
Onnistuuko tätä pelata pelkästään ensimmäisestä persoonasta tai edes suurimmaksi osin? Olen luullut tämän olevan pelkkä kolmanen persoonan peli ja johan alkoi mielenkiinto heräämään!
Pitäisi pystyä pelaamaan täysin 1P:stä!
Ilman tuota ei juuri kiinostaisi, samaten oli gtav laita.
 

qettyz

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
779
Pitäisi pystyä pelaamaan täysin 1P:stä!
Ilman tuota ei juuri kiinostaisi, samaten oli gtav laita.
Hyvä juttu, tämähän menee sitten hankintaan ja kenties olkoon sitten mahdollisesti ensimmäinen Stadia ostos.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Nyt pelin saa hankittua myös muistakin kaupoista. Tässä yhteenveto:

Rockstar Social Club
  • Rockstar Launcher - 60€
  • GreenMan Gaming - 52,79€
  • Gamebillet - 52,78€
Epic Launcher
  • Epic Games Store - 60€
  • Humble Bundle Store - 60€
Harmittavasti Humble Store myy avainta Epicciin, siellä olisi voinut käyttää refurahoja. Steamista pelin saa luultavasti hankittua 30-35% alennuksella giftinä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
Nyt pelin saa hankittua myös muistakin kaupoista. Tässä yhteenveto:

Rockstar Social Club
  • Rockstar Launcher - 60€
  • GreenMan Gaming - 52,79€
  • Gamebillet - 52,78€
Epic Launcher
  • Epic Games Store - 60€
  • Humble Bundle Store - 60€
Harmittavasti Humble Store myy avainta Epicciin, siellä olisi voinut käyttää refurahoja. Steamista pelin saa luultavasti hankittua 30-35% alennuksella giftinä.
Epic Storessa näköjään 3 eri versiota

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2, the critically acclaimed open world epic from Rockstar Games and the highest rated game of the console generation, now enhanced for PC with new Story Mode content,...

Red Dead Redemption 2: Special Edition
The Red Dead Redemption 2 Special Edition delivers exclusive content for Story Mode including a Bank Robbery Mission & Gang Hideout, Dappled Black Thoroughbred, Talisman & Medallion...

Red Dead Redemption 2: Ultimate Edition
The Red Dead Redemption 2: Ultimate Edition delivers all of the Story Mode content from the Special Edition plus additional content for online including Bonus Outfits for your online Character, Rank...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
Kyllähän noita erikoisversioita myydään muissakin kaupoissa, mutta ajattelin nyt listata nuo perusversiot (itse en ainakaan näe lisäbonuksia millään tavalla rahan arvoisena).
Special Editionissa yksinpeliin tulee lisää niin se taitaa olla ihan ostamisen arvoinen
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Jos olen sitä mieltä, että eka RDR on yksi kaikkien aikojen ylihypetetyimpiä pelejä niin pettyyköhän tämänkin kohdalla?
Pettymys nyt on aika laaja käsite. Jos tämän jostain joskus vaikka 30€:lla ostaa, pelaa kerran läpi niin tuskin tulet "pettymään". Toki jos on jotkut pikkupojan ennakkoasenteet esim. länkkäriteeman takia niin kannattanee skipata?

Mitä tulee tähän ikuiseen grafiikkavouhotukseen niin välillä ei voi kuin ihmetellä ja suuresti :facepalm:. Pistetään satoja/tuhansia euroja komponentteihin kiinni, että saadaan joku pelimetsä tai karhun perse hiukan kauniimmaksi ja totuus on kuitenkin se, että niihin tuskin tulee edes kiinnitettyä huomiota läpipeluun aikana sen suuremmin. Ainoa asia minkä tämä pc-versio pystyy konsoliversioihin nähden TOIVOTTAVASTI tarjoamaan on sulavampi kokemus ruudunpäivityksen ja ohjauksen ansiosta. Grafiikan takia en itse kyllä todellakaan vaivautuisi hankkimaan tätä enää pc:lle jos tämän konsolille on jo hankkinut (jos siis fps ei häirinnyt läpipeluun aikana).
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 210
Tähän lisäyksenä että Rockstar Launcherista ostaessa saa pelin erikoisversion normaalin pelin hinnalla. En vaan ole varma kumman niistä.
Itse saanut käsityksen, et jos ostat Normal, niin saat Special edition ja jos ostat Special, niin saat Ultimate edition. Jos loogisesti asiaa ajattelee, mutta mistään tuota ei selkeästi näe. Liekkö kukaan tuolta ostanut ja tietää tarkemmin?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 738
Koskas tuota pääsee preloadaamaan? Hädissään täällä tehdään lisää tilaa ssd:lle että tuo mahtuu :btooth:
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 496
Lisään tännekin saman viestin, minkä laitoin jo pelitarjouksiin:

Taitaa tuolla hinnalla jo lähteä oma ennakkotilaus vetämään :comp:
Joo itselläkin menee tilaukseen! Kiitos vaan. Saako tuon koodin heti? Tai onko toimitusajankohta sillei että ehtii lataamaan ennakkoon?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Joo itselläkin menee tilaukseen! Kiitos vaan. Saako tuon koodin heti? Tai onko toimitusajankohta sillei että ehtii lataamaan ennakkoon?
Ei saa ennakkoon. Ja toimitusajankohdasta ei tietoa, pahimmillaan voi jopa tulla myöhässä kun on "uusi kauppa" kuitekin kyseessä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 920
Onko tuo 100% luotettava pulju vai näitä tyypillisiä harmaakauppoja joissa on riskinsä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
134
Maksoin pelistä sen 60€ ja kun menen kauppaan niin molemmissa versioissa lukee "Go to game" eli en voi kumpaakaan enää ostaa tai päivittää parempaan. Enkä mistään näe muutenkaan että minkä version olen ostanut.
Milloin ostit ja mistä? Tuo tarjous oli voimassa 21. tai 22.10. asti. Silloin ostettavissa oli ainoastaan Special edition tai Ultimate edition ja se luki ihan selvästi kaupassa. Lisäksi maksun yhteydessä ohjattiin valitsemaan kaksi ilmaista peliä. Myös hinnat oli merkitty siten että "normaali hinta" oli yliviivattuna hinnan vieressä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
Rockstar Games Launcherin kautta ostettu 9. päivä, näköjään oli kuitti sähköpostissa ja siinä lukee Special Edition. Mutta luulisi että tuon voisi halutessaan vielä päivittää Ultimate Editioniin, siellä lukee vain tuo "Go to game".
Ei taida onnistua ainakaan ilmaiseksi kun silloinhan saisi kalleimman version halvimmalla hintaa
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
544
Taidan itse odotella tuota Steamin julkasua. Nyt kun blokittu tuosta pre-orderista 2 pelin optiokin vain yhteen tuon Epic/Humble/Gamestop etc julkaisun myötä. Olisivat pitänee sinne 5.11 asti tuon 2 peliä tarjouksen niin ehkä olisin saattanut harkita jopa Rockstarlauncheria.

Toinen syy mikä ajaa steamiin on tuki linux-puolen kehitykselle ja sille että tulen pelaamaan joka tapauksessa wine/DXVK:lla linuxista kys peliä. Oletus siis on että Steami tarjoaa saumattomamman/vähemmän säätöä vaativan ja scriptatumman käynnistyksen verrattuna Lutris-buildeihin.

Ei sinäänsä ettenkö saisi hommaa pelaamaan. Kuitenkin tullut windows pelejä pyöritettyä Linuxilla ja winellä/wineX:llä jo vuodesta 2003 ->

Viimeiseksi en usko että Rockstar jaksaa loppupeleissä kovinkaan kauaa tuota omaa Epic-trollaustaa jatkaa jonka seurauksena peli tulee joka tapauksessa siirtymään steamiin.

Lisäksi esimerkiksi ubisoftin kohdalla jostain peleistä on postettu tuo Ubisoftin launcherin pakkokäynnistyminen tai se on ainakin tehtyä saumattomammaksi. (Rocksmith2014 esim)

Nähtäväksi toki jää tuleeko millä hintaa myyntii ja onko mitään bonuksia tarjolla. Aika paska makuhan tästä Epic-trollauksesta jää suuhun jos hinta tapissa vrt muihin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 149
Taidan itse odotella tuota Steamin julkasua. Nyt kun blokittu tuosta pre-orderista 2 pelin optiokin vain yhteen tuon Epic/Humble/Gamestop etc julkaisun myötä. Olisivat pitänee sinne 5.11 asti tuon 2 peliä tarjouksen niin ehkä olisin saattanut harkita jopa Rockstarlauncheria.
Steam versio tulee vaatimaan myös Rockstar Launcherin, siitä et pääse eroon millään versiolla.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
544
Steam versio tulee vaatimaan myös Rockstar Launcherin, siitä et pääse eroon millään versiolla.
Kyllä kyllä. Mutta steam tarjoaa huomattavasti paremmat ominaisuudet alustana kuten:

1) Ohjaintuki
2) Linux "tuki" protonin kautta
3) Remote play joka toimii huomattavan saumattomasti lähiverkossa
4) Family Share eli tarvittaessa voit jakaa pelikirjaston "sukulaisten kesken"
5) Achivementsit (jos joku niistä kiinnostunut)
6) Steam ui-layer
7) Yhteisö jonka kautta esim modaaminen tehty helpoksi
8) Paremmin toimiva lataus/päivitys vs Rockstar
9) Cloudi tallennukset.

Lainattu Is there any difference if you buy Red Dead Redemption 2 on Steam instead of Rockstar Launcher? : Steam
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 496
Onko kukaan tuolta Allyouplay.comista halvalla tilanneista saanut vielä koodia? Just kävin kurkkimassa ja tila "in progress".
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
Oikein kiva että tuolla on Preload,kävin katsomassa Launcherin. No täytyy hakea lisää muistia ja uusi kovo
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Isommat tekstuurit? En kyllä tiedä miten isoja ne pleikalla on.
Kyllä niitä tekstuureita saadaan parannettua ilman että koko kasvaa? Jotenkin musta tuntuu että HD-textures tulee perästä mikä kasvattaa kokoa sitten lisää.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Uutta traileria. Onkos tää nyt jotain uutta sisältöä, kun en aiemmin muista mitään trooppisia maisemia nähneeni tässä...

Mexico?

:think:

Jos meinaat tuota alussa olevaa niin tuonne joutuu ihan tehtävän mukana, ihan ps4 versiossa oli tuo paikka
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
Toihan on se saari,nimeä en muista,mutta SP juonen mukaan mennään.Itse lopetin pelaamisen aikoinaan Xboxilla odotellen PC versiota,odotus kannatti
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Joo, vähän typerästi ehkä toi traileri spoilaa peliä tietyssä määrin tapahtumapaikkojen merkeissä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
Ainakin minulla on suunnitelma,tarvitaan lisää rahaa. Hosea antoi yhteiseen kassaan vanhat sukat ja minä 2000 taalaa :)
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Kyllä niitä tekstuureita saadaan parannettua ilman että koko kasvaa? Jotenkin musta tuntuu että HD-textures tulee perästä mikä kasvattaa kokoa sitten lisää.
Miten tekstuureja parannetaan ilman että laatu (lue koko) kasvaa?
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
102
^Tai sitten heti julkaisun jälkeen pitää ladata joku törkeän kokoinen päivitys ennenkuin pääsee pelaamaan, niinkuin Gta V:n kanssa aikoinaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
^Tai sitten heti julkaisun jälkeen pitää ladata joku törkeän kokoinen päivitys ennenkuin pääsee pelaamaan, niinkuin Gta V:n kanssa aikoinaan.
Näin siinä varmasti käy mutta ei ole nykyään enää itselle ongelma. Eilen tuli ennakkoladattua peli ja 110 gigaa valui koneelle 40 minuutissa DNA:n 400M kuituliittymällä. On tämä nopea internet hieno asia kun ei tarvitse enää 10/1 megaisella mehupillillä näitä pelejä latailla :D
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
243
Ainakin minulla on suunnitelma,tarvitaan lisää rahaa. Hosea antoi yhteiseen kassaan vanhat sukat ja minä 2000 taalaa :)
Näinhän se on. Arthur jättää kolmella tonnilla arvotavaraa ja kylmää käteistä kassaan - loppuleiri saa raavittua kasaan puolikkaita lepakonsiipiä ja kehtaavat vielä valittaa että Arthur ei kanna korteaan kekoon.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
134
^Tai sitten heti julkaisun jälkeen pitää ladata joku törkeän kokoinen päivitys ennenkuin pääsee pelaamaan, niinkuin Gta V:n kanssa aikoinaan.
Ei se taida olla edes varsinaisesti päivitys vaan loput asennustiedostot. Pre-load on nimensä mukaisesti vain esilataus.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Miten tekstuureja parannetaan ilman että laatu (lue koko) kasvaa?
Siis jos pelkkä esilataus on samankokoinen kuin konsoleilla niin tuleehan pelistä isompi kun julkaisupäivänä kumminkin ladataan lisää kuten GTA V:n kanssa ja monen muun.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 501
Viestejä
4 193 011
Jäsenet
70 744
Uusin jäsen
Dunlop

Hinta.fi

Ylös Bottom