Red Dead Redemption 2

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
948
No mikä pointti siinä sitten on hakea sinne ruokaa ja lahjoittaa rahaa? (Ei spoilereita kiitos) Tuleeko jotain sanktioita jos ei tee mitään leirin hyväksi?
Ei tule sanktioita. Leirin upgraideukset tuo hyötyjä ja oma esimerkkisi nostaa moraalia ja siten muut osallistuvat enemmän.

muiden tuomat hyödyt ovat kyllä aika vähäisiä ja omista rahoista saa juoni tehtävistä tienatuilla rahoilla nopeasti täys upgradet.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Mikä on hiljaisin stealth kill? Kuristus, puukko vai jouskari? Aika hyvin tuntuvat muut vihut kuulevan ainakin kuristuksen. Onko pakko alkaa tappaan että ois hiljasempi? :-\

Ois kiva stealthily vetää useita vihuja eikä niin että aina tulee se tylsä monia nykypelejä vaivaava perus cover shooter vihollisaalloilla...

Voiko nyrkkitapelussa suojata tai counteroida ja väistellä?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Mikä on hiljaisin stealth kill? Kuristus, puukko vai jouskari? Aika hyvin tuntuvat muut vihut kuulevan ainakin kuristuksen. Onko pakko alkaa tappaan että ois hiljasempi? :-\

Ois kiva stealthily vetää useita vihuja eikä niin että aina tulee se tylsä monia nykypelejä vaivaava perus cover shooter vihollisaalloilla...
Eihän tässä oo mitään non-lethalia tapaa pelata, eli kaikki stealth killit tappaa, nimensä mukasesti. Ei taida hiljasuudellakaan olla eroa, eli tee miten lystää. Paljain käsin, puukolla tai jouskarilla.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Pari tarinallista kohokohtaa tähän mennessä mulla:

Colm O'Driscollin hirttäjäiset. Ai jumalauta miten hienosti tuo oli toteutettu, kun vanha kusipää tajusi side suussaan, että tämä oli tässä. Melkein oikeasti rupesi säälittämään äijänkäppänä, kun naureskeli muutamia sekunteja sitten vain tajutakseen, että vanha arkkivihollinen on tällä kertaa pitämässä huolen siitä, että hirttäjäiset menevät oikean suunnitelman mukaan.

Toinen erinomainen kohtaus oli, kun menin jonkun insestipariskunnan kutsumana syömään ja juopottelemaan ja kun Arthurille selviää kesken syönnin, että pariskunta on tosiaan sisko ja veli. Tuo ilme Arthurin naamalla on pelin tähän mennessä yksi suurimmista kohokohdista. :D
 

vma

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305
Toivottavasti korjaavat tulevaisuudessa aseiden käsittelyä pelissä, todella ärsyttävää kun Arthur tunkee koko ajan aseita takaisin koteloihin. Sitten kun sitä kivääriä tarvitsee niin hahmo kaivaa jonkun pistoolin esiin vaikka aikaisempi ase oli juuri kivääri. Tai jos hyppäät hevosen selästä vauhdissa ja suojaudut niin raskaammat aseet jää hevosen kyytiin. Aseet eivät edes pysy valikossa omissa sloteissaan vaan vaihtelevat miten sattuu, tämän huomasin siitä kun pidän aina kivääriä alimmaisena valikossa, mutta peli haluaa laittaa sinne haulikon tai tarkkuuskiväärin jostain syystä. Vasemmalla oleva slotti saattaa nopeissa taisteluissa aiheuttaa tähtäimen siirtymistä vasemmalle jos väärään aikaan poistut valikosta. Vähemmän haittaa on tähtäimen nousemisesta kun kuitenkin Arthur pyrkii rintaan tähtäämään ja näin pääsee nopeammin jyvälle.

Aseiden keräilyssä on myös ongelma, kun noukit uuden aseen maasta niin Arthur heittää oman aseensa maahan. Sen pitäisi ilmestyä uudestaan hevosen asekoteloon, mutta yhden kerran kävi niin että täysin paranneltu ja kultaiseksi maalattu ase hävisi kokonaan.:mad: Kaksoisrevolvereista toinen on hävinnyt useampaankin kertaan, sen huomasin siitä kun asekauppiaalla revolvereiden kohdalla ei ole myyty merkkiä vaikka aikaisemmin olin kummatkin ostanut. Voi olla, että jossain tehtävässä aseita häviää, mutta yleensä ne on aina saannut takaisin.
 
Liittynyt
29.06.2018
Viestejä
125
Toivottavasti korjaavat tulevaisuudessa aseiden käsittelyä pelissä, todella ärsyttävää kun Arthur tunkee koko ajan aseita takaisin koteloihin. Sitten kun sitä kivääriä tarvitsee niin hahmo kaivaa jonkun pistoolin esiin vaikka aikaisempi ase oli juuri kivääri. Tai jos hyppäät hevosen selästä vauhdissa ja suojaudut niin raskaammat aseet jää hevosen kyytiin. Aseet eivät edes pysy valikossa omissa sloteissaan vaan vaihtelevat miten sattuu, tämän huomasin siitä kun pidän aina kivääriä alimmaisena valikossa, mutta peli haluaa laittaa sinne haulikon tai tarkkuuskiväärin jostain syystä. Vasemmalla oleva slotti saattaa nopeissa taisteluissa aiheuttaa tähtäimen siirtymistä vasemmalle jos väärään aikaan poistut valikosta. Vähemmän haittaa on tähtäimen nousemisesta kun kuitenkin Arthur pyrkii rintaan tähtäämään ja näin pääsee nopeammin jyvälle.

Aseiden keräilyssä on myös ongelma, kun noukit uuden aseen maasta niin Arthur heittää oman aseensa maahan. Sen pitäisi ilmestyä uudestaan hevosen asekoteloon, mutta yhden kerran kävi niin että täysin paranneltu ja kultaiseksi maalattu ase hävisi kokonaan.:mad: Kaksoisrevolvereista toinen on hävinnyt useampaankin kertaan, sen huomasin siitä kun asekauppiaalla revolvereiden kohdalla ei ole myyty merkkiä vaikka aikaisemmin olin kummatkin ostanut. Voi olla, että jossain tehtävässä aseita häviää, mutta yleensä ne on aina saannut takaisin.
Joo, samat bugit muakin vaivannu. Yks tehtävästä saatu revolveri katos ja tallennetut asukokonaisuudet vaihtelee vähän miten sattuu. Ja typerä neljän leiriläisen katoaminen sattu myös, muuten ei olis ollu väliä kun en ollu monta tuntia pelannu juonta kolmos chapteria, mutta varmaan 20h oli tullut samoiltua muuten vaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Joo, samat bugit muakin vaivannu. Yks tehtävästä saatu revolveri katos ja tallennetut asukokonaisuudet vaihtelee vähän miten sattuu. Ja typerä neljän leiriläisen katoaminen sattu myös, muuten ei olis ollu väliä kun en ollu monta tuntia pelannu juonta kolmos chapteria, mutta varmaan 20h oli tullut samoiltua muuten vaan.
Yksi tuttu tuota valitteli, että kadonnut. Tutki sitten lähimetsät ja sieltä ne kaikki löytyi "vartioimassa" pitkin puskia.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 498
Tekeekö tuolla rahalla oikein mitään loppupeleissä?

C4 puolessavälin, lompakossa 2000$ ja salkkuun kertynyt 4000$. Kaikki ostettu Ledgeristä. :confused:
 

vma

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305
Tekeekö tuolla rahalla oikein mitään loppupeleissä?

C4 puolessavälin, lompakossa 2000$ ja salkkuun kertynyt 4000$. Kaikki ostettu Ledgeristä. :confused:
Erittäin spoilaava!!!!
Menetät ihan kaiken rahan C6:sen lopussa (myös hevosen), mutta Epiloguessa saat joku 15k-20k rahaa. Aseet ja Arthurin päiväkirja jää Johnille.
Ultra spoileri!!!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Siis mistä saa outfitin kylmiin keleihin? Kaikissa mitä olen kaupassa selannut on lukenut vaan että sopii lämpimiin keleihin? :confused:
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
746
Pitäshnä sulla olla valmiina outfitti talvivarusteita hepassa tai ainakin outfit-listalla? Eli ne kuteet mitkä oli siinä ekassa luvussa? Ainaki mulla oli se ja pari muutakin (saatto olla joku pre-order bonus). Sitten se trapperi tekee niitä talvipipoja ynnä muita niin saa pään lämpimänä pidettyä ja varmaan bootsitkin, en ole tarkemmin katsellu.
 

vma

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305
Siis mistä saa outfitin kylmiin keleihin? Kaikissa mitä olen kaupassa selannut on lukenut vaan että sopii lämpimiin keleihin? :confused:
Pohjoisen kaupoista taitaa ainoastaan saada. Omistamasi talvivaatteet häviää jossain vaiheessa tarinaa kun vaihdat hevosta. Talvivaatteet saat takaisin kun leirissä valitset ne hevosen inventoryyn. Itsellä kesti todella kauan tajuta tuo, koska peli ei kerro tarpeeksi ja kesä ja talvivaateiden ero merkataan auringolla tai lumihiutaleella, jotka näyttää todella samanlaisilta.
 
Liittynyt
31.01.2018
Viestejä
64
Itsellä kesti todella kauan tajuta tuo, koska peli ei kerro tarpeeksi ja kesä ja talvivaateiden ero merkataan auringolla tai lumihiutaleella, jotka näyttää todella samanlaisilta.
Kyllä siellä leirissä vaatteitten kohdalla erikseen mainitaan ihan mitkä sopivat pakkaskeleihin. Pitää vaan painaa oliko nyt oikeeta tattia.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Arthur Morgan on yksi pelihistorian parhaista päähahmoista, piste. Pelin tarina oli yksi parhaista ja mukaansatempaavimmista ikinä. Pelimekaaniset ja mua kovasti ärsyttäneet ratkaisut pysyivät ärsyttävinä loppuun asti, mutta tarina, hahmot, ääninäyttely yms. tämä oli mestariteos. Chapter 5:n tempo oli pieni kauneusvirhe, sekä tuo aivan älytön ruumiiden määrä mitä tässä pelissä syntyy, mutta kaiken kaikkiaan vaivan väärtti.

Oikeasti kirpaisi rinnasta kun lopussa hevonen kuoli, se sama kaakki jonka olin kesyttänyt jo chapterin 2:n alussa itselleni. Samoin oma loppu, eli se missä Arthur makaa kalliolla ja kääntää päänsä viimeisen kerran auringonnousua kohti ja ottaa viimeisen henkäyksensä oli jotain aivan sanoinkuvaamatonta. Hattu päästä.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
242
Ei tuo bounty järjestelmä oikein toimi, kun ei kuolemakaan velkoja kuittaa. Ammuin kylässä vahingossa ja poliisisetä tuli kysymään mikä hätänä. Jostain syystä ei voinut antautua niin tyydyin teloitamaan kylän väestöä. Noh ukko kuoli ja bountyt jäi.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
Tuo ovista ja ikkunoista tulviva raha kyllä pistää hiukka huolestuttamaan, että ollaanko sit Onlinessa vastavuoroisesti koko ajan kuolemassa nälkään jos kaikki maksaa siellä ihan pimeenä. Coyote Cardeja odotellessa...

Ja onhan noi hinnat aika koomisia, hiustenleikkuu maksaa saman verran kuin kaksi omenaa. Jostain luin että 30:llä pitää kertoa niin saa nykyarvon vrt. v. 1899 valuutta.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Mulla tuli joku bugi yhdessä tehtävässä, missä paettiin lainvalvojia ja mentiin Butcher's Creekin ohi. En todellakaan ampunut ketään sen sisäsiittoisen kylän asukkaasta, mutta räiskin kuitenkin takaa-ajajia.

Muistan, että kylässä olisi ollut joku sivutehtävä tarjolla ja lähdin pyörähtämään siellä suunnalla, vain todetakseni, että koko vitun kylä on vihainen mulle ja ampuu mua kohti. Se siitä sivutehtävästä siis. Ja luonnollisesti tappaminen ei tullut kyseeseen, koska yritin pitää tuota raivostuttavan typerää honoria korkeella, joten mun piti sitten vältellä tuon mestan lähimaastoa kuin ruttoa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
155
Mulla tuli joku bugi yhdessä tehtävässä, missä paettiin lainvalvojia ja mentiin Butcher's Creekin ohi. En todellakaan ampunut ketään sen sisäsiittoisen kylän asukkaasta, mutta räiskin kuitenkin takaa-ajajia.

Muistan, että kylässä olisi ollut joku sivutehtävä tarjolla ja lähdin pyörähtämään siellä suunnalla, vain todetakseni, että koko vitun kylä on vihainen mulle ja ampuu mua kohti. Se siitä sivutehtävästä siis. Ja luonnollisesti tappaminen ei tullut kyseeseen, koska yritin pitää tuota raivostuttavan typerää honoria korkeella, joten mun piti sitten vältellä tuon mestan lähimaastoa kuin ruttoa.
Itse taisin ratsastaa jonkun kanan yli ja kaikki veti herneen nenään asiasta. Muutaman päivän päästä kun menin takaisin olivat taas ihan normaaleja.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Kerran vihelsin Saint Denisissä ratsua lähemmäksi, kaatoi ja tappoi partioivan poliisin matkalla ja heti tule Wanted for Murder päälle ja koko poliisilaitos perään..
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
248
Miten ryöstätte noita junia? Nehän lyö jarrut heti pohjaan heti kun alkaa tapahtumaan ja sheriffit on paikalla puolessa minuutissa. Sitten kun tapat ne niin apujoukot tulee samantien.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 529
Miten ryöstätte noita junia? Nehän lyö jarrut heti pohjaan heti kun alkaa tapahtumaan ja sheriffit on paikalla puolessa minuutissa. Sitten kun tapat ne niin apujoukot tulee samantien.
Hyppää katolle kun kukaan ei huomaa ja pysäytä johonkin sopivaan paikkaan.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
Miten ryöstätte noita junia? Nehän lyö jarrut heti pohjaan heti kun alkaa tapahtumaan ja sheriffit on paikalla puolessa minuutissa. Sitten kun tapat ne niin apujoukot tulee samantien.
Ryöstä juna nousemalla siihen Annesburgissa, ja kun juna on juuri menossa siihen pisimpään Grizzliesvuorten tunneliin niin nakkaa kuski pihalle ja pysäytä juna. Tapa junan vartijat, dumppaa ruumiit junasta ulos ja loottaa matkustajat + räjäytä kassakaapit. Aja juna ulos tunnelista, ei tuu ketään perään eikä sua kukaan tunnista. Pysähdyin Riggsin asemalle tän jälkeen niin matkustajatkin hävis junasta ja sai kierrellä junalla kaikessa rauhassa.

Rahakkaimpia junia on varhaisen aamun junat, joku P.R.R. tms. yhtiön juna kulkee (tai siis spawnaa) silloin ainakin Saint Denisin aseman tuntumassa. Joku neuvoi myös nousemaan junaan Riggsin asemalla ja sit pysäyttämään junan siinä pitkällä Dakota-joen suun sillalla mutta ainakin oma yritykseni päättyi siihen että minut tunnistettiin ja sain palkkionmetsästäjät perään.

Edit: älä nouse tai matkusta junan katolla, se on jostain syystä ihan kamala juttu vaikket tekisi mitään. Matkustajavaunun sisällä voi matkustaa pummilla vaikka miten lystää.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Spoilereita pelin lopusta.

Pääsin juuri Chapter 6:n läpi. Miten pitkä tuo end game Johnin kanssa (epilogit) on yhteensä? Normi Chaptereiden verran?
 
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
101
Arthur Morgan on yksi pelihistorian parhaista päähahmoista, piste. Pelin tarina oli yksi parhaista ja mukaansatempaavimmista ikinä. Pelimekaaniset ja mua kovasti ärsyttäneet ratkaisut pysyivät ärsyttävinä loppuun asti, mutta tarina, hahmot, ääninäyttely yms. tämä oli mestariteos. Chapter 5:n tempo oli pieni kauneusvirhe, sekä tuo aivan älytön ruumiiden määrä mitä tässä pelissä syntyy, mutta kaiken kaikkiaan vaivan väärtti.

Oikeasti kirpaisi rinnasta kun lopussa hevonen kuoli, se sama kaakki jonka olin kesyttänyt jo chapterin 2:n alussa itselleni. Samoin oma loppu, eli se missä Arthur makaa kalliolla ja kääntää päänsä viimeisen kerran auringonnousua kohti ja ottaa viimeisen henkäyksensä oli jotain aivan sanoinkuvaamatonta. Hattu päästä.
Itselle tuli sama loppu. Tämä kappale tulee ikuisesti tuomaan muistot minun ja urhean ratsuni viimeisestä matkasta.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
326
Onko muilla ps4 / pro versiossa pelin äänien kanssa ongelmia? Olen vääntänyt dialogin voimakkuuden maksimiin, mutta silti ympärillä tapahtuvat puheet sekä kun kohdistaa L2 painikkeella henkilöön ja esim tervehtii, niin nämä dialogit kuuluvat pirun hiljaa? Samassa kun tulee tehtävän scriptattu puheosuus tai cut-scene äänet kuuluvat normaalilla voimakkuudella?

Pelin astuksista on valittu surround ja käytössä on 5.1 kaiuttimet oikeasti. Muiden pelien kanssa äänet toimivat oikein, joten uskon vahvistimen ja konsolin asetukset olevan oikein..

Kysymys Paying a social call tehtävästä chapter 2:ssa
Peli ohjeistaa, että satulalaukusta pitäisi löytyä heittoveitset. En löydä niitä kuitenkaan missään vaiheessa satulalaukusta. Bugi vai etinkö ihan väärästä paikasta?
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 529
Onko muilla ps4 / pro versiossa pelin äänien kanssa ongelmia? Olen vääntänyt dialogin voimakkuuden maksimiin, mutta silti ympärillä tapahtuvat puheet sekä kun kohdistaa L2 painikkeella henkilöön ja esim tervehtii, niin nämä dialogit kuuluvat pirun hiljaa? Samassa kun tulee tehtävän scriptattu puheosuus tai cut-scene äänet kuuluvat normaalilla voimakkuudella?

Pelin astuksista on valittu surround ja käytössä on 5.1 kaiuttimet oikeasti. Muiden pelien kanssa äänet toimivat oikein, joten uskon vahvistimen ja konsolin asetukset olevan oikein..

Kysymys Paying a social call tehtävästä chapter 2:ssa
Peli ohjeistaa, että satulalaukusta pitäisi löytyä heittoveitset. En löydä niitä kuitenkaan missään vaiheessa satulalaukusta. Bugi vai etinkö ihan väärästä paikasta?
Eipä kyllä itsellä ainakaan mitään sen kummempaa itsellä tullut vastaan. PS4 Pro käytössä, externall amp ja se ilmoittaa saavansa 5.1 dataa ja ulos antaa 2.1 signaalia.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Onko muilla ps4 / pro versiossa pelin äänien kanssa ongelmia? Olen vääntänyt dialogin voimakkuuden maksimiin, mutta silti ympärillä tapahtuvat puheet sekä kun kohdistaa L2 painikkeella henkilöön ja esim tervehtii, niin nämä dialogit kuuluvat pirun hiljaa? Samassa kun tulee tehtävän scriptattu puheosuus tai cut-scene äänet kuuluvat normaalilla voimakkuudella?

Pelin astuksista on valittu surround ja käytössä on 5.1 kaiuttimet oikeasti. Muiden pelien kanssa äänet toimivat oikein, joten uskon vahvistimen ja konsolin asetukset olevan oikein..

Kysymys Paying a social call tehtävästä chapter 2:ssa
Peli ohjeistaa, että satulalaukusta pitäisi löytyä heittoveitset. En löydä niitä kuitenkaan missään vaiheessa satulalaukusta. Bugi vai etinkö ihan väärästä paikasta?
Ne löytyy samalla tavalla satulalaukusta kuin aseet siitä slotista missä on lasso, dynamiitit ym.. Eli avaat inventoryn hevosen päällä/vieressä ja valkkaat ne heittoveitset.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
158
Onko muilla ps4 / pro versiossa pelin äänien kanssa ongelmia? Olen vääntänyt dialogin voimakkuuden maksimiin, mutta silti ympärillä tapahtuvat puheet sekä kun kohdistaa L2 painikkeella henkilöön ja esim tervehtii, niin nämä dialogit kuuluvat pirun hiljaa? Samassa kun tulee tehtävän scriptattu puheosuus tai cut-scene äänet kuuluvat normaalilla voimakkuudella?

Pelin astuksista on valittu surround ja käytössä on 5.1 kaiuttimet oikeasti. Muiden pelien kanssa äänet toimivat oikein, joten uskon vahvistimen ja konsolin asetukset olevan oikein..
Itsellä juuri tuo sama ongelma. 5.1 kaiuttimet ja Maranz vahvistin käytössä. Pakko käyttää kuulokkeita että äänet kuuluvat kunnolla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
569
Pelin äänet herättää kyllä ihmetystä.

Mulla on todella laadukas ja paljastava stereolaitteisto. Tilaa, jossa laitteisto sijaitsee ja jossa pelaan, on myös akustoitu.

Lisäksi teen työkseni ääneen liittyviä mm. mittauksia, suunnitelmia ja lausuntoja. Tämän johdosta olen useasti ollut esimerkiksi suurten teollisuuslaitosten ja tehtaiden ympäristössä mittaamassa niiden melua. Samalla tulee luonnollisesti havainnoitua kuulolla melulähteistä kantautuvaa ääntä.

Täytyy todeta, että esimerkiksi Annesburgin ympäristössä pelissä liikkuessa koen, että teollisten laitteiden äänet ovat todella upeasti toteutettu. Siis tuntuu, että maasto ja metsä on hienosti osana luomassa immersiivistä äänimaailmaa. Samoin etäisyyden tuntu melulähteistä on toteutettu hyvin. Käykää pyörimässä siellä tehtaiden takana ylärinteen maastossa ja kertokaa onko samoja fiiliksiä?

Sitten taas dialogit on jotenkin aivan pisin mitä sattuu. Puheen paikallistuminen puhujaan on heikkoa ja dialogin voimakkuus ei ole todentuntuinen.

Kaiken kaikkiaan erikoista.

TL;DR: ympäristön äänet toimii, dialogin ei.

PS4 -> NAD M51 -> 2 kpl Hypex NCORE -> Harbeth HL C7ES-3 + 2 kpl SVS SB12 NSD
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Miten junia käytetään? Yritin flatneck stationilta ostaa lippua mutta ei kukaa myy. Enkä saanut junia pysäytettyäkään ne vaan meni ohi.

Tuota kopottelua kyllä aivan liikaa. Joka paikkaan menee muutama minuutti äxän hakkaamista joka ei anna mitään viihdearvoa. Kunpa peleissä olisi vielä hyvin suunnitellut levelit eikä näitä avoimia maailmoja...
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Miten junia käytetään? Yritin flatneck stationilta ostaa lippua mutta ei kukaa myy. Enkä saanut junia pysäytettyäkään ne vaan meni ohi.

Tuota kopottelua kyllä aivan liikaa. Joka paikkaan menee muutama minuutti äxän hakkaamista joka ei anna mitään viihdearvoa. Kunpa peleissä olisi vielä hyvin suunnitellut levelit eikä näitä avoimia maailmoja...
Siellä asemalla on kirjekuoren kuva kartassa. Se myy lippuja siellä kaltereiden takana.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
Miten junia käytetään? Yritin flatneck stationilta ostaa lippua mutta ei kukaa myy. Enkä saanut junia pysäytettyäkään ne vaan meni ohi.

Tuota kopottelua kyllä aivan liikaa. Joka paikkaan menee muutama minuutti äxän hakkaamista joka ei anna mitään viihdearvoa. Kunpa peleissä olisi vielä hyvin suunnitellut levelit eikä näitä avoimia maailmoja...
Tuo Flatneck on tavara-asema. Siellä ei ole lipunmyyntiä. Mene Valentineen tai Riggsiin.

Cinematic mode auttaa noissa pitkissä siirtymissä, tosin yleensä maailma on sen verran immersiivinen että matkalla paikasta A paikkaan B ehtii tapahtua yhtä sun toista.

Rauhassa kannattaa mennä tän pelin kanssa ja nauttia maisemista sekä musiikista.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Melkein aina kun ratsastaa johonkin uuteen paikkaan, tulee jotain mielenkiintoista vastaan. Ja toisaalta voi käyttää stagecoachia tai leirin fast travelia jos kyllästyttää jotain tuttua väliä rampata.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
735
Varmaan joku 70h lasissa ja Chapter 3 vasta suht alussa ni ei oo kyl kertaaka tullu mieleen vielä käyttää fast travelia tai stagecoachia. Ehkä jossain vaiheessa alkaa tylsistyttää mut toistaseks löytyy harhaillessa niin paljon mielenkiitoista et kiva ratsastaa ympäriinsä. Välillä pysähtyy metsästää ja safkaa ja nukkumaan. Witcherissä tai Skyrimissä mää kyllä luukuttelin fast travelia paljon enemmän. Katotaan ny mitä käy sitten ku alkaa tehtäviä paiskimaan enempi ja joutuu sahaan samoja matkoja. Just maisemat on välillä niin upeita et niitä ihailee siinä ratsastaen erittäin mielellään, etenkin pohjoisessa. Sit auringonlaskut ja nousut jne. Kyllä on tunnelma kohillaan!
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Melkein aina kun ratsastaa johonkin uuteen paikkaan, tulee jotain mielenkiintoista vastaan. Ja toisaalta voi käyttää stagecoachia tai leirin fast travelia jos kyllästyttää jotain tuttua väliä rampata.
Ei sinänsä kiinnosta ne sivutehtävät, haluan vain nähdä tuon lupaavan päätarinan, pelillisesti tässä ei ole juuri mitään mielenkiintoista (cover shooter kankeilla kontrolleilla). En tiennytkään että campissa on fast travel, pitää ettiä, kiitti
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Ei sinänsä kiinnosta ne sivutehtävät, haluan vain nähdä tuon lupaavan päätarinan, pelillisesti tässä ei ole juuri mitään mielenkiintoista (cover shooter kankeilla kontrolleilla). En tiennytkään että campissa on fast travel, pitää ettiä, kiitti
Se pitää ostaa leirissä ledgerissä
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Onko noilla naamioilla ja valeasuilla oikeastaan mitään merkitystä? Tuntuu että aina mut tunnistetaan jos koitan ryöstää jonkun kaupan ja käytän semmosia kuteita mitä normaalisti en käytä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 251
Viestejä
4 195 592
Jäsenet
70 881
Uusin jäsen
Ville_bb

Hinta.fi

Ylös Bottom