Razer päivitti BlackWidow Ultimate -näppäimistönsä vedenkestäväksi

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 273



Razer on esitellyt uuden parannellun version mekaanisesta BlackWidow Ultimate -näppäimistöstään. Merkittävin uudistus on IP54-tason suojaus vesiroiskeita ja pölyhiukkasia vastaan, joka on ensimmäinen laatuaan Razerin mallistossa.

Näppäimistössä käytetään Razerin omaa pelikäyttöön suunnattua vihreää näppäinkytkintä, joille luvataan 80 miljoonan painalluksen kestoikä. Kyseessä on tuntopisteellinen ja klikkaava kytkin 50 gramman painallusvoimakkuudella ja 1,9 mm:n kytkeytymismatkalla. Näppäimissä on vihreä taustavalaistus, joka on ohjelmoitavissa näppäinkohtaisesti.

Uuden IP54-suojatun Razer BlackWidow Ultimaten suositushinta on 119,99 euroa ja se tulee saataville vuoden viimeisen neljänneksen kuluessa.



Lähde: Razer

Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)

Palautelomake: Raportoi kirjoitusvirheestä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 528
Ihan toimiva olisi, kun esim. vahingossa kaataa teevedet suoraan näppikselle. Tyttöystävä kokeili tuota ja meni muuten välittömästi paskaksi näppis.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
258
On muutaman kerran kaatunut juomat näppikselle, mutta kertaakaan ei ole mennyt vielä rikki siitä(vaikka ei oo vedenkestävä). Ihan asiallinen juttu toi vedenkestävyys.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
39
Kerran kaatui pepsit näppiksille ja jouduin turvautumaan veden kanssa pesemiseen. Seuraavana päivänä vaan auringon paisteeseen kuivumaan +25 kelillä ja sieltä se elpyi, aluksi ei sanonut mitään.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 824
Mulla kaatu viiniä Qpad MK50 ja vieläkin toimii. Se rungon rakenne ratkaisee kuinka helposti menee sisälle ja kuinka nopeasti imetään nesteet pois.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 439
Mulla kaatu viiniä Qpad MK50 ja vieläkin toimii. Se rungon rakenne ratkaisee kuinka helposti menee sisälle ja kuinka nopeasti imetään nesteet pois.
Olennaisempaa on se, kuinka nopeasti sen saa virrattomaksi. On mullakin yksi ducky uinut punkussa, mutta kun sain sen virrattomaksi heti, huuhtelin sen akkuvedellä ja purin paloiksi kuivumaan niin ei siihen jäänyt edes tahraa 8)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 439
Neljästi jo kaljat kaatuneet G410:lle, samantien virrat pois ja ylösalaisin päiväksi kuivumaan on aina pelastanut. Roiskesuojaus olisi kyllä kova sana.
[offtopic] Jätkä on mulle muuten bissen velkaa 8) [/offtopic]

Roiskesuojaus olis kieltämättä. Se pitäisi vaan toteuttaa niin ettei se vaikeuta tai muuta kirjoitustuntumaa yhtään. Se voinee tehdä siitä haastavan, kun kestoikääkin pitäisi olla.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 966
Samalla tuotenimellä on uudempi roiskevesi suojattu malli ja vanhempi roiskevesi suojaamaton malli ja kumatkaan ei ole erityisen halpoja.

En näe tässä mitään ongelmaa joka voisi johta eri lopputulokseen kuin käyttäjä oletti ja varmaankaan tämä ai aiheuta takuuvaihto pyyntöjä.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 966
Neljästi jo kaljat kaatuneet G410:lle, samantien virrat pois ja ylösalaisin päiväksi kuivumaan on aina pelastanut. Roiskesuojaus olisi kyllä kova sana.
[offtopic] Jätkä on mulle muuten bissen velkaa 8) [/offtopic]

Roiskesuojaus olis kieltämättä. Se pitäisi vaan toteuttaa niin ettei se vaikeuta tai muuta kirjoitustuntumaa yhtään. Se voinee tehdä siitä haastavan, kun kestoikääkin pitäisi olla.
Näppäimistöjen roiskevesisuojaus ei vaikuta mitenkään itse näppäimien toimintaan se on enempi rungon osien muotoilu kysymys ja se että runkoon sisällytetään kanavat joidenkautta vesi pääsee valumaan näppäimistön alle.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
254
Harmi vaan, että kytkimet ovat niin heikkolaatuisia.
Kaksi tällaista olen kuolleiden kytkimien takia vaihtanut takuuseen
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 453
Vielä kun joku keksisi vedenpitävät versiot cherry MX kytkimistä. Nykyisellään niillä on yliluonnollinen kyky imeä sisäänsä kaikki neste mikä on kymmentä senttiä lähempänä näppistä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 576
Viestejä
4 166 854
Jäsenet
70 426
Uusin jäsen
t-uomo

Hinta.fi

Ylös Bottom