Kai paristokello ajan osaa pitää kun sen kerran asettaa?Synkkaako tuo aikaa kännykästä bluetoothilla vai pitää itse ajoittain tarkistaa oikeus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai paristokello ajan osaa pitää kun sen kerran asettaa?Synkkaako tuo aikaa kännykästä bluetoothilla vai pitää itse ajoittain tarkistaa oikeus?
Jokainen paristokellokin heittää jonkun verran ajan myötä, vaikka kvartsikellot ovatkin melko tarkkoja. Kuitenkin myös ne käyttävät ihan fyysistä metodia sen ajan mittaamiseen.Kai paristokello ajan osaa pitää kun sen kerran asettaa?
Sen saa synkkaamaan bluetoothilla mutta en ole asentanut koko sovellusta, säädin sen sekunnilleen tuossa keskiviikkona niin tarkastan ajan pitävyyden parin viikon päästäSynkkaako tuo aikaa kännykästä bluetoothilla vai pitää itse ajoittain tarkistaa oikeus?
Yritin vilkasta valmistajan sivuilta minkälaista tarkkuutta sopii odottaa mutten löytänyt mitään infoa.Sen saa synkkaamaan bluetoothilla mutta en ole asentanut koko sovellusta, säädin sen sekunnilleen tuossa keskiviikkona niin tarkastan ajan pitävyyden parin viikon päästä
Joo onhan niitä mutta ovat aika möhköjä. Olisko ollut Rangeman jossa on noi ABC anturit ja osassa vielä askelmittari ja sykemittari. Lisäksi aurinkokennolla lataava akku ja radiosynkka ajalle. Ilmeisesti tuo 1000 sarja ei jaksa pelkällä kennolla toimia pitkään jos paljon käyttää ominaisuuksia, mut perinteisemmässä 9400 sarjassa jaksaa kun puuttuu gps ja sykemittari.kyllä casiolla näytti olevan askelmittarillakin nykyään peruskelloja
joo paristohan siinä, väärä sananvalinta oli![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.