Rannekelloja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purple
  • Aloitettu Aloitettu
Sen saa synkkaamaan bluetoothilla mutta en ole asentanut koko sovellusta, säädin sen sekunnilleen tuossa keskiviikkona niin tarkastan ajan pitävyyden parin viikon päästä
Yritin vilkasta valmistajan sivuilta minkälaista tarkkuutta sopii odottaa mutten löytänyt mitään infoa.

kyllä casiolla näytti olevan askelmittarillakin nykyään peruskelloja

joo paristohan siinä, väärä sananvalinta oli :tup:
Joo onhan niitä mutta ovat aika möhköjä. Olisko ollut Rangeman jossa on noi ABC anturit ja osassa vielä askelmittari ja sykemittari. Lisäksi aurinkokennolla lataava akku ja radiosynkka ajalle. Ilmeisesti tuo 1000 sarja ei jaksa pelkällä kennolla toimia pitkään jos paljon käyttää ominaisuuksia, mut perinteisemmässä 9400 sarjassa jaksaa kun puuttuu gps ja sykemittari.

Oletteko hommanneet amazonista kellolaatikkoa? Jos olette, niin mielellään kuulisin suosituksia hyvistä ostoksista! Minimissään 6 kelloa pitäisi mahtua, ehkä maks. 10. Budjetti toki rajoittaa, ehkä joku maksimissaan 50€-60€.

Oletteko hommanneet amazonista kellolaatikkoa? Jos olette, niin mielellään kuulisin suosituksia hyvistä ostoksista! Minimissään 6 kelloa pitäisi mahtua, ehkä maks. 10. Budjetti toki rajoittaa, ehkä joku maksimissaan 50€-60€.
Mä olen hommaillut Diturista kolme erilaista laatikkoa, kaikki olleet oikein hyviä. Näkyy olevan tälläkin hetkellä paljon tarjouksia siellä.

Casio on vastikään tuonut markkinoille retroestetiikkaa mukailevan ABL-100WE:n, josta löytyy askelmittaus. Aktiiviseen elämäntyyliin ehkä hieman puutteellinen ominaisuuksiltaan, mutta omaan silmään ihan tyylikäs vaihtoehto.

Casio.com
Ihan hyvä kokonaisuus vaikkei G-Shock olekaan. Patterin arvioitu kesto hieman lyhyet 2 vuotta. Tosin riippuen ominaisuuksien käyttötaajuudesta voi kestää vaikka tuplat.

En varsinaista kellolaatikkoa, mutta löytyy Amazonista ostettu 4 kellon winderi missä lisäksi 10? paikkaa kelloille. Näitä on yleensä saanut n.80-90€ hintaan.

ROTHWELL Leather Watch Box with 8 Slots and Storage Drawer - Luxury Watch Case Jewellery Organiser Lockable Watch Display Case Real Glass Top - Watch Box Organiser for Women and Women : Amazon.de: Fashion hinta-laatusuhde oikein hyvä. Ei ole rimpula eikä ahdas kuten suurin osa kellolaatikoista. Hinta hieman noussut, maksoin omastani 100€.

Vaikka budjetti ylittyy niin kannattaa puntaroida ostaako kerralla kunnollisen nimimerkillä halvemman kellolaatikon kanssa vain harmitti.

Vaikka budjetti ylittyy niin kannattaa puntaroida ostaako kerralla kunnollisen nimimerkillä halvemman kellolaatikon kanssa vain harmitti.
Itse olen täysin eri mieltä. Kellolaatikkoon ei kannata paljon panostaa, se on vain laatikko. Tuolla hyllyssä se omakin pölyttyy ja ottaisi rajusti päähän jos siihen olisi rahaa sijoittanut. Rahat voi laittaa kelloihin.

Mikäs on kellomarkkina tällä hetkellä? Jokunen vuosi sitten kävi kuumana ja sitten hyytyi mutta onko kellot alkaneet taas käymääm kaupaksi?

Itse olen täysin eri mieltä. Kellolaatikkoon ei kannata paljon panostaa, se on vain laatikko. Tuolla hyllyssä se omakin pölyttyy ja ottaisi rajusti päähän jos siihen olisi rahaa sijoittanut. Rahat voi laittaa kelloihin.
Jotkut Aliexpress laatikot on oikeasti aika huonoja ja halvan tuntuisia ja lähinnä aiheuttaa harmistusta, mutta jo esimerkiksi nuo Diturin boksit on usein alessa ja hintaan nähden tuntuu oikein laadukkailta. Jos kelloihin käyttää satoja tai tuhansia euroja, niin ei se jokunen kymppi siihen kellolaatikkoon mikä miellyttää silmää ja sielua ei ole paha panostus. :)

Statistiikka

Viestiketjuista
314 703
Jäsenet
84 877
Uusin jäsen
KPaul

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom